De ziekte van lyme nummer twee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 01:16

Ebay.co.uk.
Ca 15 euro voor 1000 stuks.
Capsulevullers bestaan ook, the capsule machine is er in maat 1, 0 en 00.
Wel opletten dat je de capsules in dezelfde maat koopt als de vuller. :P

melody7

Re: De ziekte van lyme nummer twee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 11:45

Ik ben 100% goedgekeurd 8)7

Die trut die me beoordeeld heeft vind dat ik gewoon fulltime licht werk kan doen. Ik kan niet eens een halve dag rechtop zitten!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 11:56

Creatief weer.

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:32

Wat erg melody, een waar geworden nachtmerrie dus...

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:44

Nachtmerrie gelukkig niet, maar ik had het wel verwacht. Gelukkig ben ik er niet afhankelijk van..

Ze wilden eigenlijk nog een heel boek door met taken die ik volgens hun zou kunnen doen, maar dat was al helemaal de grootste onzin.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 14:35

Lang geleden dat ik hier mee kletste, in ieder geval nog allemaal een fijn 2016 gewenst met hopelijk lichtpuntjes in herstel. :)

Hier druk bezig met mijn schildklier aanpakken. Die blijkt lam te liggen waardoor ik afvalstoffen niet afbreek/wegkrijg en mineralen en vitamines niet opneem. Die moet er eerst weer bovenop komen voor ik de lyme kan aanpakken, want met zo'n schildklier krijg ik mijn weerstand natuurlijk nooit omhoog. :Y)

Nu een maand lang druppels genomen voor mijn schildklier en ik wordt nu in ieder geval niet meer zo snel misselijk van alles wat ik eet. :D

Volgende week dinsdag een nieuwe bioresonantie meting om te kijken hoe het er nu voor staat.
Voor de rest weinig vooruitgang, maar ik heb in ieder geval nog 2 plannen achter de hand als de bioresonantie behandeling niet meer goed voelt.

Balen dat je bent goedgekeurd Lysanne. Sowieso belachelijk dat andere mensen voor iemand denken te kunnen beslissen of je iets kan of niet. _-:(
Ik ben blij dat ik voor de komende 2/3 jaar wel gedekt zit met het volwassen onderwijs (ook financieel), ondanks dat ik slechts 2 vakken doe. Krijg ik in ieder geval dat gezeik niet aan mijn kop. :')

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 15:17

Het is net wie je treft. -O-

Mijn schildklier is ook niet in orde.
Eerst jodium geprobeerd maar dat was niet fijn, dan weer te traag dan weer te snel.
Nu heb ik al ruim een jaar source naturals raw thyroid, die ik zelf in de goede dosis capsuleer.
Hier is het ff minder.
Ben nu 28 dagen bezig met de immuuntherapie en lig nu op de bank met griepverschijnselen.
Vannacht ook weer angst, en werd wakker of ik onder een vrachtwagen heb gelegen.
Vandaag was mijn pakketje er en heb ik voor het eerst 1mg B12 gespoten, daarna was het helemaal niks meer. :+
Ik heb er wel plaatselijke verdoving bij besteld, no way dat ik die schijnt bijtende zooi zonder spuit als naalden hater.
Vandaag 3 keer geprikt, de immuuntherapie, verdoving en daarna B12.
Durfte t nog niet met b12 en verdoving in een spuit. :o
Ofwel ik ben een speldenkussen. :+

Op stal zijn ze gelukkig fijn, ik heb geen zorgen om mijn pony.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 15:54

Ik heb nu een maand lang jodium druppels gehad, maar ik vind het zo lastig te peilen wat het nou écht doet met je lichaam... Hoe merk je überhaupt of je schildklier te snel of te langzaam gaat?
In gewicht merk ik sowieso niets, maar het is met mijn bouw haast onmogelijk om aan te komen of af te vallen, dus schommelen in gewicht doe ik ook niet. En dan heb je nog andere symptomen, maar de symptomen die ik heb passen bij snel of langzaam of zijn hoe dan ook te wijden aan de lyme dus zeggen mij ook verder niets.
Het enige wat mij opviel was dat ik niet meer misselijk word na eten. Eerst werd ik standaard kotsmisselijk van ontbijt of avondeten en kon ik ook niet dooreten tot ik goed vol zat.
Ik hoop dat ik wat wijzer word van de meting van dinsdag.

Wat is source naturals raw thyroid precies?

Oei, dat klinkt ook allemaal niet zo lekker met die naalden. :') :(:)
Maar fijn dat er voor je pony gezorgd wordt, dat scheelt weer iets om naar om te kijken als je je zo voelt.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 16:54

Ik ben vrij sensitief, ik voel gewoon gelijk of ik goed zit of niet met mijn schildklier.
Bij teveel wordt ik megasnel en geirriteerd, voel ik m ook zitten.
Bij te weinig ben ik niet vooruit te slaan. :Y)
Ik laat er dus ook nooit voor prikken, ik pas het aan op gevoel. :P
De raw thyroid is een mengel van orgaanconcentraten, bijnier, schildklier en nog wat anderen, ik bestel het bij iherb.
Het bevat heel compleet alles, niet enkel T3 bijvoorbeeld.
Daar heb ik voor gekozen omdat ik niet achter de huidige manier van behandelen sta, de bijnieren hebben er ook een link mee.
Hoe vermoeider ik ben hoe meer ik nodig heb, dus dat klopt imo.
Ga je de bijnieren daarbij vergeten put je ze alleen maar verder uit.
Dit pakt het complete riedeltje mee, en ik ben oktober 2014 begonnen.
Van 2 keer per dag 3/4 capsule slik ik nu nog 1/12 per dag, en fenylalanine dat werkt er ook op in.
Voordeel is dat het in de USA receptloos is, hier valt het onder de medicijnen. :Y)

Die naalden, ik heb van die 0.5 ml insulinespuitjes met een 8 mm lang naaldje.
Dat scheelt wel een eind, maar ik moet zeggen dat ik ook zo bang ben dat ik echt niet door een ander laat prikken.
Vroeger is er echt met giga veel geweld bij mij geprikt, zo vernederend en eng. :(
Bang voor het zien van de naald ben ik nooit geweest dat scheelt, maar daarom was het met therapie ook niet simpel op te lossen.
Nu heb ik mezelf leren prikken, zo stoned als een garnaal van de wietolie en eerst lidocaine erop gesmeerd. :o :')
Ik doe het dus alleen zelf, niemand mag het doen van mij. :o
En ik heb gewoon gelijk verdoving erbij besteld, ik ga mezelf niet onnodig pesten.

Gister heb ik trouwens zelfs zelf bloed kunnen prikken met mijn spuitjes. *\o/*
Dat heb ik geprobeerd omdat in de ader B12 niet zeer zou moeten doen.
Klinkt nu als heel wat, maar met zo'n kort naaldje kan zelfs een kleuter bijna
niet mis prikken, het is te kort om te ver te kunnen prikken. :')
Dat is wel een mogelijkheid erbij, ik laat nooit bloed prikken ofzo om die angst.
Misschien voor velen nogal don't try this at home, maar alleen ik zelf kan dit zo overwinnen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 19:16

Y;( lysanne
Nou, ik zou zeggen: meissie lekker solliciteren! Vol gas met die banaan! :7

Jammer hoor.
Kijk, dat ze je niet duurzaam willen afkeuren begrijp ik opzich.
Maar je bent ziek, en zo te horen niet binnen een jaar heppiepeppie.
Dan snap ik niet dat ze je bijv niet voor een jaar de Wajong in sturen als studerende, met die driehonderd euro nog wat per maand. Of per half jaar bekijken.

@ suliko, ik ben benieuwd wat er aankomende maanden gebeurd met je lijf! En waarvoor je weer andere middelen krijgt. Je bent nu 1 x geweest begrijp ik?
Wat heb je allemaal al geprobeerd en hoe lang ben jij al ziek?

Moonfish, he bagger in de lappenmand. Is het nu ook de tijd voor. Mensen vallen bij bosjes door griep/buikgriep/verkouden. Hopelijk zet het niet door.
Heb je nog voorraad mcgaf? En test je nog met bepaalde bloedwaarden of het zin heeft? immuunmarkers ofzo?

Hier mwa mwa.
De mino geeft me wat lucht maar anderzijds niet. Ik sta wat minder beroerd maar ik kan niet meer. Nieuw is nu smiddags niet in slaap komen, hart blijft maar pompen en lijf niet tot rust. Dat heeft als gevolg dat ik eigenlijk weer continue ziek ben omdat ik niet aan mijn rust kom.
De duizelingen zijn iig weg!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 19:33

Balen dat je weinig vooruitgang hebt Suliko :(:) Wel fijn dat ze met je schildklier bezig zijn! Wat zijn je backup plannen?

Ik vind dat ook belachelijk ja.. Volgens mij zijn we ook gewoon duidelijk geweest dat ik niks kan, hoe haal je dan in je hoofd dat ik fulltime kan werken 8)7

Beterschap Moonfish! :(:) Griep er extra bovenop is niet fijn.
Wel top dat je pony goed staat, dat geeft toch een stuk rust.
Ik vind het knap dat jij zelf prikt, ik zou echt geen naald in mezelf durven steken. Als een ander bij mij prikt heb ik er geen moeite mee, maar bij mij is nooit hard geprikt. Wel heel vaak mis maar zo lang het rustig gaat heb ik er geen moeite mee.

Haha Sanne dat zei ik ook al in de auto, waar zal ik eens gaan solliciteren :+
Ik heb besloten om toch in bezwaar te gaan dus ga er zo maar even achteraan mailen. Ik dacht dat ik het over een paar jaar weer op zou kunnen pakken, mocht ik niet genezen, maar zo werkt het blijkbaar niet. Ik heb echt geen flauw idee hoe alles werkt maar een vriendin weet het gelukkig wel precies..
Zie het echt niet zitten, maar dan toch maar nog een keer dat gevecht aan gaan.

Fijn dat je duizelingen weg zijn! Dat niet kunnen slapen is een stuk minder..
Ik heb met mijn nieuwe melatonine (en oude) een week heel goed geslapen maar nu wordt ik 's nachts helaas weer steeds wakker. De Huma Soak (natuurlijke pijnstiller) lijkt wel te helpen :D Gewrichten voelen een stukje beter.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 23:18

Hannanas: ik heb nog voor een week of 3.5.
Ergens deze tijd ga ik nieuwe halen in Brussel..
Qua test test ik (nog) niks, je kunt bij redlabs een nagalasetest doen.
Dat is de test die van belang is bij gc maf.
Nagalase wordt o.a. afgescheiden door gram negatieve bacterien, Borrelia mede dus.
Ik heb meerdere dingen waarbij nagalase meespeelt, en cognitief was ik vrij radeloos met een langzaam maar zekere achteruitgang.
Van alles geprobeerd maar goed kreeg ik het niet, nu wel. :)
Qua slaapgebrek komt het mij heel bekend voor, ik heb het momenteel ook en het is ontzettend vermoeiend.

Melody: op een of andere manier geeft het mij rust dat niemand me dwingt en dat ik zelf kan beslissen wat ik wel of niet doe.
Maar dit zijn echt frutnaaldjes, groter lukt mij denk ik ook niet.. :o

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 00:24

Hmm interessant.
Ik hoop eigenlijk dat mijn nieuwe reumatoloog het oppakt. Had ik dat al verteld? Ik heb alweer een nieuwe. Ditmaal een jonge pitbull in opleiding. Ivm elkaar niet kennen, mallemolen daar al aantal jaar terug en met de diagnose fibro elk jaar op controle terug wat blijkbaar niet normaal ( en ze dus het serieuzer neemt want Blijkbaar hadden haar voorgangers toch meer alarmbellen gezien) is heeft ze besloten mij totaal te willen doorlichten. Zelfs geïnteresseerd in m'n immuuntesten. Dus ik hoop eerdaags bij dus de "nieuwe ronde nieuwe kansen" dat het toch iets gaat opleveren.

Vanochtend gemeente gehad. Aantal uur huishoudelijke hulp per week. Yes!!!! Incl nog een aantal andere opties etc.
Maar na 13 jaar ziek: eerst zien dan geloven. Dus ik ga feestvieren als de eerste x hulp geweest is. Ik merk wel dat het mentaal een enorme stap voor me is. Sowieso al heel lang mee gewacht. Nu dan opluchting maar ook: jeetje hulp.. Wil
Eigenliijk Geen Hulp Nodig Hebben.
UWV man was er ook bij. Heel fijn. Hij legde ook uit dat hij iedere keer mij na een half uur gedurende het gesprek mijn kaarsje ziet doven. Aftakelen en half uur is genoeg dan gaat hij weer weg. M'n trots eerst: hallo man doe ff normaal. Maar ik moet hem toch gelijk geven.. Ik was / ben enorm naar de klote. Kon de rode draad al niet meer volgen "ehhhm waar hadden we het nou over"? Daar moest ik alweer baar vragen.. Dan kan ik de draad wel weer oppakken.. Maar ik vind het als van origine snelle slimme denkprocessor altijd heftig als het zo duidelijk is dat ik cognitief enorm afgetakeld ben/ nog steeds aftakel.
Eigenlijk heel verdrietig..

Volgende week weer Meerendonk, hopelijk meer erbij.

Moonfish: nagalase idd wel eens over gelezen. Eerdaags maar weer eens wat over opzoeken. Brussel toemaar! Geld voor een 40€ hotelletje? Eigenlijk moet je jezelf dat geluk gunnen. Even eruit. Als je het leuk vindt. Fijn dat ponymans gied staat. Niet meer kreupel?

Na een jaar ben ik gekapt met b12 in m'n bovenbenen met 0,2x0,25 / 0,40 spuiten. Kreeg ze er steeds moeilijker in. Soms hard duwen dat ze na wat gekniep geluid er ineens inschoten. Moest soms 4 x proberen op andere plekken voor succes. Heb het nog wel in huis. Inmiddels datum verstreken. Gek genoeg had ik dus laatst geen tekort. Bizar. Hoogste ooit zonder oliebol aan b12. Ik gebruik zoveel meuk. Buikje ondanks antibiotica in overvloed dus redelijk oke?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 00:34

En in afwachting van nieuw groen goud voel ik mij nu dus weer te moe om heerlijk te gaan slapen.
Vannacht was ik ook weer de weg kwijt. Heftig dromen met bijv de weg letterlijk kwijt zijn dus ik bonkte hard op de muur "help!!! Laat mij eruit!!!"
Gelukkig besefte ik het mij snel en kon ik mij bewust worden van mijn bed en kamer en dus mijn nachtlampje aan doen.

Hopelijk merk ik straks dus wel echt weer het verschil met/zonder groen goedje en zal het mij dus gewoon gaan helpen dagelijks.

Lijf is gewoon ook letterlijk in overdrive. Ook met dus snachts grote boodschap moeten doen. Echt abnormaal voor mijn doen. Dit is wel een kenmerk van het pakket aan symptomen die soms weg zijn en ineens weer opvlammen.
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 08-01-16 00:37, in het totaal 1 keer bewerkt

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 00:37

Haha ja Brussel.
Dat spul moet bevroren blijven, dus verzenden is lastig.
Nee geen hotel haha, mijn ex is belg en ik ben dat reizen internationaal met de trein wel gewend.
Het is zeker interessant, ik kan vanaf dag 1 autorijden of het niks is.
Al jaren geen griep gehad en nu in een maand al 3 keer griepverschijnselen gehad.
Deze keer zeker een dag of 3.
Nu wel echt moe maar het werkt echt goed.
Bij interesse wil ik het met alle liefde voor je meenemen uit brussel. :)
Geen idee waar je woont maar ik wil ervoor omreizen om het bij een station af te leveren in je buurt. :)

Klote he die dromen. :(
Ik was vannacht ook weer bang.
Meer kan ik er niet over zeggen, zo alleen..

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 01:24

Brussel is nog al een eind! Gelukkig hebben treinen wel relaxte stoelen, bussen vind ik een stuk minder.
Hoe krijg je het dan bevroren in Nederland, dat kun je toch niet zo lang koel houden?

Ergens kan ik het me ook wel voorstellen dat zelf prikken veilig voelt, want je weet nooit hoe iemand anders het doet. Misschien zou ik het in mijn buik of benen ook nog wel durven met een klein naaldje, bloedprikken oid echt niet.

Fijn dat je reumatoloog je door wil gaan lichten Sanne!! En dat je huishoudelijke hulp krijgt ook, trots opzij zetten is en blijft helaas moeilijk.
Ik vind gesprekken volgen steeds moeilijker worden, alsof je in een mega bubbel zit en je van buitenaf een beetje mee kijkt. Het UWV heeft van die witte hokken met mega fel licht, dan ben ik helemaal van de wereld. Dat lukt gewoon niet, misschien moet ik de volgende keer demonstratief een zonnebril op zetten :+
Ik vind dat ook triest ja, ik ben kwa niveau al mega ver afgezakt en dan lukt het nog niet. Ik wil heel graag nog HBO gaan doen, dan moet er echt nog wel veel veranderen.

Wat heftig zeg die dromen :(:)
Ik weet niet of het door Lyme is of door mezelf, het is in ieder geval niet altijd zo geweest. Maar ik ben 's nachts als ik wakker ben vaak echt panisch, heel soms wordt ik zo wakker maar 9 vd 10 keer gebeurd het als ik niet in slaap kom. Een soort van paniekaanvallen met hartkloppingen, zweten, rillen etc. Ik ben altijd bang dat ik beneden iemand hoor, dat versterkt dan heel erg ofzo.
Het slaat helemaal nergens op, en dat weet ik ook heel goed maar toch blijft het gebeuren.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 01:35

Ik ga een coolbox meenemen met flink veel koelelementen.
Alles prik ik in mijn buik trouwens, mijn been vind ik zeer doen.
Maar ik heb geen echt hoog vetpercentage dus wie weet is dat het issue.
Zelf prik ik echt heel langzaam, dat gaat niemand zo doen.
En soms doet een plek erg zeer dan pak ik een andere, die dan vaak minder zeer doet.
Met de trein is inderdaad wel comfortabel, ook omdat ik het gewend ben.
Ik heb er geen stress om en probeer me gewoon af te sluiten als het teveel wordt.
Door mijn ex moest ik wel, anders kwam ik er gewoon niet.
Daardoor heb ik er wel mee om leren gaan, al was ik toen ik nog zieker was daarna wel gesloopt. Later ging dat beter toen ik fitter was.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 11:16

@moonfish13, goh dat klinkt wel interessant dat spul. Sowieso omdat het dus het probleem op meerdere fronten aan pakt. Mijn huidige therapeut heeft afgelopen keer uitgetekend wat er nou allemaal misgaat door mijn schildklier, en het een zet het ander in gang en zo beland je in een banketstaaf cirkeltje. Wat ik wel echt heel erg fijn vind, dat hij alles linkt. In de reguliere geneeskunde heb ik alleen maar het idee dat ze symptomen bestrijden in plaats van het echte probleem aanpakken.
Maar ik vind het wel lastig, want ik ben ook behoorlijk sensitief als het gaat om aanvoelen wat er in mijn lichaam gebeurd. Maar ik vlieg soms zo van het een naar het ander, dat ik het nauwelijks nog kan peilen. :+
Ik had in ieder geval al bijna een jaar het idee dat er gewoon echt iets mis ging in mijn stofwisseling, dat voelde ik heel duidelijk, maar waar het precies zat kon ik gewoon niet de vinger opleggen (was eerlijk gezegd ook alweer vergeten dat de schildklier daar zo belangrijk in is, tja, dat krijg je als je weinig naar school gaat. :Y) ).

Ik vind het trouwens heel logisch dat je het minder eng vind om zelf te doen dan door iemand anders. Dan kan je gewoon zelf bepalen hoe je wilt dat je geprikt word en het echt op het moment doen wanneer jij het wilt, in plaats van dat dokters heel leuk tot 3 gaan tellen of het in 1 keer doen. Met name als je er al trauma's aan over hebt gehouden. Stiekem vind ik het zelf heel leuk om bloed te laten prikken. :')

@Hannanas, ik ben sinds de zomer 'actief' bezig met de lyme aanpakken. In april is de lyme eruit gekomen bij de bioresonantie waar ik nu zelf nog steeds zit, dus inmiddels ben ik al wel een aantal metingen verder.
Het is nu alleen nog heel erg aftasten was werkt. In het begin was het vooral mijn weerstand weer er boven krijgen en ondertussen de lyme eronder krijgen met supplementen, samento & mycoregen voor de lyme en wekelijks aan een resonantieapparaat zitten. Bij de supplementen had ik achteraf geen baat, dat idee had ik al, want ik merkte niets, dat was weer te koppelen aan de schildklier. Van het apparaat had ik wel baat, dan had ik weer een week lang flink energie en ogen die fatsoenlijk open konden blijven, maar op een gegeven moment nam de tijdsduur daarvan ook steeds meer af.
In de tussentijd was er nog gevoeligheid voor gluten uitgekomen, toen glutenvrij gaan eten en daarvan merkte ik wel duidelijk verschil, inmiddels wissel ik het af met nog steeds zo veel mogelijk glutenvrij en af en toe wat gluten.
Vervolgens lag ik een maand stil vanwege brandwonden (stomme rubber waterkruiken := ) en zo kwam ik waar ik nu ben. :D Nog steeds niet heel veel verder dus, wel een stukje wijzer maar nog steeds erg aftastend.
Nu dus bezig met mijn schildklier, samento slik ik niet meer dat was niet meer 'goed' voor mij.

En hoe lang ik ziek ben, zo tussen de 8-10 jaar (ben nu 18). Duidelijk lichamelijke klachten begonnen eind basisschool, maar daarvoor was ik al gauw grieperig, veel moe en veel verzuim. In maart 2014 was eerst fibromyalgie eruit gekomen, tot mijn APS therapeute lyme opperde omdat ze het niet logisch vond hoe erg ik in de vermoeidheid bleef hangen ondanks therapie.

@Lysanne, beetje de namen kwijt. Maar een kreeg ik aangeraden van de APS therapeute, iemand die nauw samenwerkt met duitsland en, god, wat was het ook alweer. :') Een soort accupunctuur, volgens mij niet electro maar iets anders. Lekker duidelijk. :+ Ik hoorde van haar in ieder geval goede verhalen maar zag in de lyme teek care groep wat minder goede verhalen, maar ach, proberen waard. En het andere heette regenesis, maar wat het precies inhield weet ik niet meer. Stom geheugen haha, ik heb het in ieder geval op papiertjes geschreven om eventueel langs te gaan als optie.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 00:03

Zo de knetter -O-
Mag van mij wel weer bergopwaarts ..

Afgelopen weekend was zo gaaf..,
Ik ben zaterdags naar de stad geweest (!), heerlijk fout kibbeling gegeten en smiddags ipv middagtuk een filmpje gekeken in bed (!!) en savonds was ik nog redelijk bij de tijd (!!!) ipv normaliter vies bah boe oliebol rot misselijk en wazig.
Zo blij!
Dat zette zich zondag voort (!!!!). Ik blij. Dat was echt een eeuw geleden!

Maandag ochtend was nog oké. Maar slapen werd al moeilijk.
Maandag middag en avond dacht ik: hmm
Dinsdag ochtend bij het opstaan was het bar en boos.. En helaas zit ik nog steeds in die dip.
Misselijkheid en duizelig is volledig terug onder het genot van hoofdpijn en de standaard overheersende malaise en oliebol. Bah jongens! Moeilijk hoor nadat ik sinds dik 1,5 jaar waarin het zo verslechterd is weer een glimp had opgevangen van een leuke dag waarin iets doen leuk was ipv alleen maar zwaar overleven met opstaan en etendrinken slapen.

M'n aankomende maand ziet er weer naast alle supplementen etc uit : minocycline, plaquenil en dan extra rifampicine komt er weer bij.

Gelukkig is m'n nieuwe 30 ml wietolie weer binnen :) dat was al ff bijna op dus nam ik alleen nog in nood. Wil ik nu weer iedere dag gaan gebruiken.

Hoe gaat het met jullie?

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:14

Zo'n goed weekend is leuk om te horen!! :D
Jammer dat het nu weer zo slecht gaat :(:) Hopelijk snel weer zo'n opleving.. Iig fijn dat je weer genoeg wietolie hebt!

Hier was het nogal een druk weekend omdat mijn moeder zaterdag jarig was. Helaas had ik een slechte dag en ik ben dan te eigenwijs om naar bed te gaan als er nog allemaal visite is want dat vind ik ook gezellig.. Uiteindelijk wist ik van de pijn niet meer waar ik het zoeken moest en ben ik maar rond gaan lopen met eten, niet het meest slimme wat je dan kunt doen := Vandaag had ik er eindelijk niet meer zo'n last van gelukkig. (de rest van de week was Netflix mijn beste vriend)
Dus ik ben de auto mee op gaan halen, 10 minuten lopen. Zou ik normaal niet doen maar mijn moeder zegt ongeveer dagelijks dat ik meer moet doen, mijn arts zegt dat ik moet proberen elke dag even naar buiten te gaan en nu een vriendin van mijn moeder weer.. Dus ik ga maar weer een opbouw poging doen, lukt het is het helemaal geweldig en lukt het niet heb ik weer bewezen dat het niet werkt. :P

Die vriendin zei overigens ook dat ze me in een psychiatrische instelling op moet laten nemen, ze zijn het niet overal mee eens gelukkig :+

Morgen ga ik weer naar The Voice (kaartjes gehad) en vanaf maandag kan ik weer naar school wanneer ik kan en wil dus ik moet eens zien hoe ik het nu ga doen.. De bushalte zit nu op 10 minuten lopen dus ik weet niet of dat wel 2 keer op een dag lukt. Desnoods wil mijn moeder vast wel 1x per week naar Breda rijden, maar dat is natuurlijk niet de fijnste oplossing..

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:34

Knudde die dingen.
Zo erg die terugvallen.
Hier momenteel ook niet fijn.
Nog steeds heel moe.
Ik ben vandaag begonnen met rhodiola erbij omdat ik dus hartstikke depri en angstig word van de B12.
En ik kan steeds slechter accepteren dat ik veel minder kan als eerder.
Gisteren een dagje geen gc maf gedaan en ik heb het schildklierhormoon verdubbeld.
Die werkt dus ook weer minder goed door de vermoeidheid.

Vandaag de bioresonantie weer opgepakt erbij.
Volop aan het behandelen weer voor borrelia en de co's die ik heb/had.
Verder nu detox druppels erbij als ondersteuning en volop detox met de bioresonantie.
Ik hoop dat ik dan weer meer kan straks..
Vandaag heb ik veel in bed gelegen, daarna verhuisd naar een stoel en een paar uur aan de bioresonantie gehangen.
En na het avondeten naar ponylief geweest waar het stortte uit de hemel.
Schoot lekker op dus. :')

Klein lichtpuntje is wel dat cognitief ik goed vooruit ga, en ik kan nu met twee handen op de juiste manier sturen zonder pijn te krijgen. *\o/*
Eerder stuurde ik 90% met een hand, en dan zo dat ik mijn hand niet hoef te kantelen want dat was ook gevoelig.
Handrug naar boven stuurde ik, ik hield hem op 6 uur vast en met mijn schouders neutraal.
Nu met mijn schouders niet meer neutraal en twee handen. *\o/*

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 03:21

melody7 schreef:
Ik ben 100% goedgekeurd 8)7

Die trut die me beoordeeld heeft vind dat ik gewoon fulltime licht werk kan doen. Ik kan niet eens een halve dag rechtop zitten!

oh wat erg zeg. ik zou de FNV eens bellen die weten daar alles van ben net lid geworden , ik wist dat ook niet

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 11:06

Fijn sturen nu moonfish!! Heerlijk!
Hopelijk snel weer iets beter.

En Melody naar the voice! Leuk!! Ik zelf moet er niet aan denken! Dat lijkt mij veel heftiger dan dagelijks tien minuten lopen. Hoe zit dat bij jou?

En op welke medicijnen sta je nu?

*\o/* redelijk geslapen!
Die combi van drie geeft áls ik eenmaal slaap iig doorslapen. Nu wel weer gelijk hoofdpijn en brak, onder de vrachtwagen gelegen blijkbaar: niks van gemerkt vannacht! :D dus ik ga zo eens m'n bed uit klimmen. Bah.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 11:22

Ik lees al een tijdje mee en vind het heel fijn om te merken dat ik niet de enige ben in mijn dagelijkse strijd. Nu heb ik weer voor twee maanden doxycycline meegekregen van mijn internist. Jullie hadden het er over dat alleen antibiotica niet voldoende zou werken om de lyme te bestrijden. Wat zou ik daarnaast nog moeten nemen/doen?

Hannanas, fijn dat je redelijk geslapen hebt!
Melody, wat leuk dat je naar de Voice gaat! Heerlijk zo'n uitstapje!
Moonfish, jammer dat je weer een terugval hebt.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 11:47

Zijn er hier mensen met neurologische lyme? Zou die mij PBtje kunnen doen met hoe en wat?

Sorry voor t zo binnen vallen. :oo