Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTammyy schreef:je moet denk ik ook iets langer dan een week blijven schoonmaken?
jetjuh schreef:@Niien_S: Is het je eerste wissel na het laten zetten van je piercing? En zo ja, weet je van welk metaal je nieuwe sieraadje is? Veel sieraden zijn gemaakt van chirurgisch staal waar verbindingen van nikkel in zitten. Het kan goed zijn dat je navel reageert op je nieuwe sieraadje. Houd het even goed in de gaten en mocht het met schoonmaken niet minder worden, verwissel je sieraadje dan even om naar een titaniumsieraadje en kijk of er verbetering in zit
Bonjoy schreef:Toen ik mijn helix net had, heb ik hem gewoon 's ochtends als ik uit bed kwam gewassen met Unicura, en 's avonds voor het slapen met Unicura. Mijne was binnen 3 maandjes ongeveer perfect genezen(Kan er nu alles mee, is gewoon gevoelloos, net als mijn oorbelgaatjes)
Mariettjj schreef:Ik heb zondag mijn tongpiercing laten zetten! Ben er echt zo blij mee!Nu moet ik over twee weken terug komen voor een korter staafje (omdat je tong eerst op schijnt te zwellen). Mijn tong is de eerste avond een heel klein beetje dikker geweest, maar was gisteravond alweer normaal.. Met eten doet het ook geen zeer meer. Wel heb ik een beetje last van het onderste balletje wat tegen mijn ondertanden aantikt tijdens het eten. ik denk door de lengte van het staafje. Zou ik al eerder een korter staafje kunnen nemen of is het evengoed verstandig om 2 weken te wachten?
kYliieJ schreef:Ik twijfel ook al zo super super lang over een tongpiercing.
De twijfel is: kan ik wel aan dat ding wenne..