Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BianCatjee schreef:ik ben nieuw hier in dit topic.. nu zit ik al een jaar te twijfelen of ik een tattoo wil maar vooral ook wat.
Het liefst wil ik graag iets met een betekenis naar mijn oma, ze is overleden nov. 2009 en ze is echt alles voor mij!
Heeft iemand enig idee wat voor iets mooi hierbij is?
Mijn oma hield van dieren, vogels (vooral ijsvogel, musje en roodbosje) bloemen.. wandelen langs de kromme rijn, met mij naar de stad..
Ik heb al zoveel site's bekeken maar heb nog niet echt iets passends gevonden.. hopelijk hier in dit topic met mensen die verstand hiervan hebben dat iemand iets moois vind wat ik graag zou willen.
Niet al te groot, de plek waar ik het wil weet ik nog niet..
Dacht misschien op mijn voet, binnenkant pols, schouder (achterkant) of heup (zeg maar net boven je broek)
alvast super bedankt!!
Gimli_ schreef:Caye schreef:ko: onderarm
Of binnenkant bovenarm, dat vind ik ook écht gaaf.
kojack schreef:mijn bovenarmen zijn niet zo mooi, dus dat is geen optie.
onderarm is wel mooi maar dat hebben al zoveel mensen.
Kwam vanmorgen een foto tegen van iemand die een tattoo op een hele gave plek heeft, ik weet alleen niet hoe ik een foto moet plaatsen hier..
Yanouuu schreef:Hoi,
ik heb hier ook wel een paar keer meegelezen hier maar nog nooit gereageerd, maar ik had toch een vraagje.
Ik wil heel graag 'believe' of 'believers never die' op de binnenkant van mijn pols/onderarm of op mijn enkel, maar ik heb gehoord dat het 'uit kan gaan rekken' als je het laat zetten terwijl je nog niet uitgegroeid bent. Ik word volgende maand 16 en misschien wil ik het na de zomer al laten doen (en nee, het is geen opwelling, ik wil het al heel lang), maar mij lijkt toch dat de huid op je enkel/pols niet meer echt uitrekt..? P