stoer schreef:Ik baal!
Ik ga zo bij iemand particulier blackhawk asics passen, nog iemand tips waar ik op moet letten?
De schoenen zijn 2 keer gedragen
Ik heb helaas even de centen niet voor runnersworld maar wil toch runningschoenen kopen omdat ik zo'n last van mijn knietjes en schenen krijg
Een tip: Ga toch even langs de runnersworld voor een voetscan.. Is gratis en dmv dat ene simpele scannetje, weet je naar wat voor schoenen je op zoek moet/kunt gaan..
Mijn nikes waren namelijk neutrale, uiteindelijk bleek dat ik een holvoet heb, waar dus de pijn boven op mijn wreef aan te danken is. Die neutrale schoen had niks in zich om die peesjes te ontlasten. Nouja, ergens hier staat wel een uitgebreide post.
Echt , ik zal nóóit meer zomaar schoenen om te sporten kopen. Want weet je? Misschien heb je een neutrale schoen nodig, dan zie je dat nav die scan en kun je gerust schoenen gaan halen, lekker boeiend ook waar. Maar stel je voor dat je straks ook zo'n vage voetstand als mij hebt. Dan heb je toch weer een x-bedrag weggegooid, of moet je het misschien gaan oplossen met zooltjes.. Want hoe dan ook, de blessures gáán komen bij verkeerde schoenen. Soms al snel, soms pas heel laat..
Maargoed, als je dat toch niet wilt, let dan inderdaad op dat je nog een cm ruimte aan de voorkant hebt.
Edit: Hier nog een lijstje, van de asics site http://www.asics.nl/running/knowledge/h ... pschoenen/
Droomster: een schematische ademhaling wil bij mij nog weleens helpen. Daar gaat m'n hartslag ook meteen een stuk van omlaag. Inademen door je neus, uitademen door je mond en dan bijv. om de 2 stappen, of 3... Wel goed dat je toch bent begonnen!
Balen Bo, dat klinkt echt vervelend!