Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Snoompje schreef:Al even stil hier!
Heeft iemand tips voor roodharigen? Heb tutotials op youtube gezocht, maar je schijnt als roodharige niet of nauwelijks make-up te mogen gebruiken (kom op, grijs en roze-achtig is erg saai).
Heb van mijn moeder een complete set make-up gekregen (alsof ik nog niet genoeg had haha) en ga vanavond weer eens aan het kleuren! Ik zal foto's maken en ben benieuwd naar jullie mening erover!

wij staan echt met praktisch alles, als ik de artists bij MAC ook mag geloven

. Ik had een een lippotlood besteld in een ' naturel ' kleur, bleek dat dus bruin tezijn. Toen kon ik er niets mee en toen dacht ik, dan gebruik ik hem maar als wenkbrauwpotlood
Maar de ondertoon is dus errug rood.....
Roze oogschaduw oid lijkt me mss een beetje too much, maar kleuren als groen en blauw enzo vind ik zo mooi staan bij rood haar

alleen vind ik je wing niet mooi, hij loopt te rond/breed af, ik zelf zie hem graag in een puntje

Dan zie je aan de ene kant een wing en aan de andere kant niet omdat hij dus wegvalt xD
Suus___ schreef:Hee..
Das vreemd mn comment is weg
Ik krijg t nog niet voor elkaar met vloeibare eyeliner om zo'n puntje te krijgen.. en vind t met potloot niet zo mooi omdat het dan mat is.. klopt absoluut hoor vind een puntje ook mooier!

(kan 'm niet meer vinden
).
en ik heb volle lippen dus ik ben altijd bang dat mijn mond echt huge wordt
maar Halloween komt eraan dus ik moet me weer even uitleven.
M'n lippen zijn dik en lipstick maakt ze of nog dikker of raar 'strak'.