[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 22:04

Caye schreef:
Ayasha schreef:
Ik snap het niet, jij haalt m er uit en zij moeten je tegemoet komen? :?

ik verloor het bolletje. ( achter de plint van laminaat) het was zondag en ik had geen auto. Dus ik kon geen nieuwe halen. Dus had een piercing los in me mond zitten. Na 2 dagen was het gaatje dicht gegroeid vandaar :)

is toch je eigen schuld lijkt me....

Dagmar_1995

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 22:16

@ayasha. Niet als je hem net gezet hebt en zij draaien hem niet goed vast. Lijkt me toch?

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 01:45

Ik heb een nieuwe piercing! :) Gisteren laten zetten, het is wel even wennen en er moet nog een ringetje in.
Afbeelding

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 09:54

Ik heb mijn navelpiercing nu 3 dagen en hij ettert een beetje aan het bovenste bolletje. Ik maak hem 2x daags schoon met zoutwater en spoel hem daarna nog 5 minuten af onder de douche. Nu heb ik vandaag de piercing omhoog geduwd en kwam dus de etter eruit, het is niet veel, maar er zit wel wat :+ dat heb ik net zolang gedaan tot er niks meer uitkwam en het schoongespoeld was. Daarna tea tree olie erop gedruppeld.

Het irriteert niet ofzo, maar ik wou toch even nagaan of ik het goed gedaan heb :P het is mijn eerste "niet-gezicht/oor-piercing"

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 11:41

Emmaa gaaf zeg!! :D
deedt dat zeer? :o

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 15:17

AAAAh @ Emmaa: die piercing is zo awesome, ik wil ook al een hele tijd een smiley! Maar ik vrees dan nogal voor mijn voortanden, en het lijkt me super poedersuiker met eten, zoenen, etc :')

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 15:42

Tyrcanol: Nee ik heb er een heeeeeel klein littekentje aan over gehouden! Valt niet eens op!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 15:45

Sabinaa__ schreef:
Emmaa gaaf zeg!! :D
deedt dat zeer? :o

Lijkt me niet, tis een superdun velletje..

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:36

Hier ook eentje die graag wat wil weten haha

Ik zou graag een micro dermal piercing willen.. liefst in mijn hand (pink kant)
Maar mijn vraag... Wie heeft er eentje en deed het bij jou pijn.?

Ben namelijk ontzettend schijterig dat het erg zeer gaat doen :P

En dan nog een probleempje: Ik zelf doe Voltige.. en aangezien je allerlei rare dingen op dat paard doe.. zal enkel een pleistertje genoeg zijn.. of even extra dicht plakken :P

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:42

Ik heb een microdermal onder m'n sleutelbeen. Vond het zetten geen pijn doen, een oorbel schieten was pijnlijker :) Maar de pijn verschilt natuurlijk per persoon en ook per plaats waar je hem laat zetten.

Tijdens voltige zou ik hem wel goed afplakken, er kan anders best snel wat achter blijven hangen denk ik.

XxNimezxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:44

Jaimyliefje schreef:
AAAAh @ Emmaa: die piercing is zo awesome, ik wil ook al een hele tijd een smiley! Maar ik vrees dan nogal voor mijn voortanden, en het lijkt me super poedersuiker met eten, zoenen, etc :')

met zoenen voel je hem niet hoor :P, ik heb wel deukjes in mijn tandvlees zitten, maar nog geen last gehad van mn tanden.. Eten van hard stokbrod e.d. moet ik wel opletten dat ik hem niet omhoog duw, want dat doet pijn :')

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:59

marlies85 schreef:
Ik heb een microdermal onder m'n sleutelbeen. Vond het zetten geen pijn doen, een oorbel schieten was pijnlijker :) Maar de pijn verschilt natuurlijk per persoon en ook per plaats waar je hem laat zetten.

Tijdens voltige zou ik hem wel goed afplakken, er kan anders best snel wat achter blijven hangen denk ik.

oke dank je.!! ja dat verschilt inderdaad wel.. daarom heb ik hem ook het liefst op mijn hand aangezien ik daar niet snel mee vast blijf zitten (wat voltige betreft)

ook heb ik een caviastal.. met verschonen gebruik ik zaagsel dus dat stoft ook erg veel.. dan is het vast ook handig om er even een pleistertje op te doen denk ik zo?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:06

Is de eerste paar weken wel verstandig denk ik. Maar ik denk dat je piercer het haarfijn kan uitleggen :D

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:28

Hoi,
Ik heb al mijn hele leven 6 gaatjes in mijn oorlel ( 3 per oorlel) sinds vorige week heb ik in de achterste 2 gaatjes weer knopjes gedaan.
Nu weet ik dat je oorlellen daar weer even aan moeten wennen, maar ze reageren wel extreem. Mijn oorlellen zijn dik + rood, ook pust het en kan ik het zelfs 'uitknijpen' . Ik heb nu net mijn oorbellen in gekookt water gelegd en gewassen met unicura zeep, ook heb ik mijn gaatjes gewassen met uni cura zeep.
Over 10 minuutjes ga ik ze weer in doen, maar zijn er misschien nog tips om de gewenning beter te laten verlopen?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:30

Misschien ben je gewoon allergisch voor die knopjes?
Ik heb trouwens nog nooit gehoord over dat je oren moeten wennen als je er weer knopjes in doet hoor.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:30

Zo, ik heb volgende week zondag waarschijnlijk weer een piercingfotoshoot. Ik krijg op allebei mijn benen een corset van boven tot onder.
Piercing aantal is geschat op 30-40.

Ik heb er zin in! :)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:32

Ah, ik vind corset piercings zo eng. Heel mooi, maar heel eng. :')

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:34

mlc schreef:
Misschien ben je gewoon allergisch voor die knopjes?
Ik heb trouwens nog nooit gehoord over dat je oren moeten wennen als je er weer knopjes in doet hoor.

Ik heb er al zeker 10 jaar geen knopjes in gehad, dus het lijkt mij dat ze moeten wennen dat er weer iets in zit.
Allergisch zou ik niet weten, ik krijg dit namelijk met goud, zilver, nep goud en nep zilver. Dus dan zou ik allergisch moeten zijn voor alles.

Red_savage; Gaaf zeg! Laat je de foto's weer hier zien? ( ben namelijk een stille meelezer van dit topic en heb je vorige foto's ook gezien.)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:37

Allergie verschilt ook per plek in je lichaam. In mijn oren kan ik alles doen , mijn navel kon niet tegen nikkel, dus geen CS.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:38

Als ik de foto's heb zal ik ze zeker weer posten ja! :)

Emmaa, gave smiley piercing! Ik hoop ook dat hij blijft zitten. :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:39

En ook weer niet te vaak wassen. Je lichaam moet er zelf aan wennen, ook aan slechte bacteriën. Als je steeds wast vernietig je dus de goede en slechte bacteriën waardoor je huid geen eigen afweer aan kan maken, zeg maar.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:42

Oh RS ik ben benieuwd naar je foto's! Echt diep respect voor jou dat je zomaar ff 30 tot 40 gaten in je lichaam laat boren voor 'even' een shoot! +:)+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 20:06

Lous schreef:
Allergie verschilt ook per plek in je lichaam. In mijn oren kan ik alles doen , mijn navel kon niet tegen nikkel, dus geen CS.

verschilt zelfs per gaatje, in het eerste gaatje (nu stretches) kan alles, in de 2de alles behalve iets met veel nikkel, in 3 4 en 5 kan alleen titanium en goud of ik word echt gek van de jeuk..

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 20:11

Ayasha Niet als hij er nog geen 48 uur zit en bolletje valt in eens op de grond en piercing in me mond. Dan hebben ze deze niet goed dicht gedraaid :)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 20:16

Caye schreef:
Ayasha Niet als hij er nog geen 48 uur zit en bolletje valt in eens op de grond en piercing in me mond. Dan hebben ze deze niet goed dicht gedraaid :)

Niet stom bedoeld, maar dat hoeft niet perse. Piercings gaan soms een eigen leven lijden en daar kunnen piercers niet altijd iets aan doen. Neemt niet weg dat het heel vervelend is en jammer van de piercing!