Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Angelkisssss schreef:Geloof me, op de binnekant van je pols is in de zorg geen probleem. Het wordt gewoon niet gezien. Bij mij zijn er wat collega's laatst achter gekomen dat ik een tattoo heb (die staat er al weer 2 jaar!). En ik werk altijd met korte mouwen en draag er niks overheen aan armbanden ofzo. En ik sta ook nog eens de halve dag met mijn handen boven patiënten en die hebben het vaak ook niet door.
_karin_ schreef:Ik ben het dus wel met je eens, zie een van mijn vorige posts.![]()
(dat je uberhaupt op je 12e getattooeerd zou kunnen worden trouwens)
Citaat:Leeftijdsgrens
Naast de hygiëneregels is het ook van belang dat kinderen onder de 16 jaar niet getatoeëerd of gepierced worden zonder dat hun wettige vertegenwoordiger daarbij aanwezig is. Kinderen onder de 12 jaar mogen helemaal niet getatoeëerd of gepierced (een uitzondering geldt voor het prikken van gaatjes in oorlellen) worden. Als dat wel gebeurt, is het een reden om de vergunning in te trekken.
Marshaha schreef:ik vind binnenkant pols ook niet zo verstopbaar als bv je voet
dus als het niet mag of als je twijfelt, kies voor je voet
ik heb het al vaker gezegd, maar vrijwel niemand is het hierover met me eens hier op bokt
dat de pols erg zichtbaar is
er staat niet voor niks in de handleiding van de GGD dat ik minderjarige mensen niet op gezicht, handen en polsen mag tattooeren
(ofja, mensen tss de 12 en 16 die toestemming van ouders hebben.. overigens tattooeer ik die helemaal niet. maar bovenstaand is de richtlijn)
Marshaha schreef:ik zou gewoon je bh dragen hoor
und... ik heb het niet af, maar dat komt goed hoor.
vaak is het toch het beste te zien op je lichaam zelf, dus ik moet eigenlijk vooral zorgen dat ik de tekeningen zelf af heb, het idee was verder goed (toch?) alleen hier en daar wat verplaatsen