Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:20

Eshaa schreef:
Sorry dat ik kom binnenvallen.
Maar waar bestellen jullie je eigen wave-haar?
En waar vinden jullie het t goedkoopst?
Want k zit nogal krap in t kastje,maar wil graag mijn haar verdikken.

Ik heb t al geregelt :D
Mijn neef uit Curacao gaat vandaag voor mijn wave haar kijken daarzo, en betaal t <3
Echt lief

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 19:18

Thanks!! Dan ga ik vandeweek ook even naar de etos :)

kaas_

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 14:21

Heeft iemand enig idee wanneer je het Track and trace nummer krijgt als je luxies besteld, heb 2 weken geleden besteld en wel een mail gekregen dat ze onderweg waren maar nog geen track and trace.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 14:45

Pff ik word gek van me extensions!
De vorig keer was ik tevreden met de Socaps
Maar nu, ze zijn droog en kapot.. Heb ze pas 1,5 maand in!
Zaterdag worden de punten geknipt, en over 1,5 maand laat ik zr maar eruithalen..
En dan heb ik genoeg van :p heb zelf best veel haar.. Ging mij het gewn om de lengte.. Maar dat hoeft ook niet meer zo :P

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:39

kaas_ schreef:
Heeft iemand enig idee wanneer je het Track and trace nummer krijgt als je luxies besteld, heb 2 weken geleden besteld en wel een mail gekregen dat ze onderweg waren maar nog geen track and trace.

Dan heb je kans dat ze binnen kort er zijn ik heb ook ongeveer 2 weken moeten wachten want die stomme douane heeft ze een dikke 1.5 weken vast gehouden!
en moest later 30euro bij betalen, nouja ik vond toch neit erg als ik ze maar had :') maar je krijgt geen Nederlandse Track en Trace code hoor maar van USPS dacht ik

MAAR IK BEN VERLIEFD hahah :P
Ik vind ze echt super gaaf!!

Zal jullie beloven vrijdag of zaterdag een fototje te sturen :D

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:40

Ik krijg over anderhalve week eindelijk weer extensions.
Dit keer ben ik gegaan voor de indian gold, ben heel benieuwd.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:43

Als ik ooit genoeg geld gespaard heb (700euro) dan wil ik ook extensions zetten bij de kapper, die heeft me toch een paar super mooie laten zien <3 echt heeeel erg gaaf!! Maar dat is met een soort plak stripje ofzo??? :o? Je haar gaat er niet uit ofzo net zoals bij die rings...

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:10

Blij met je Luxys dus :D ?

Ik heb ook nieuwe :j Geen Luxys helaas... die hadden m'n kleur niet....
Heb in een winkeltje in Amsterdam ze gekocht. Waren super goedkoop en kwaliteit valt reuze mee. Is niet te vergelijken met Luxy :n Maar goed het was m'n kleur en ze waren niet duur dus ik heb iig weer even iets!

Is 18 inch lang haar, 100 gram. was €50,-

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:12

Nicole schreef:
kaas_ schreef:

Dan heb je kans dat ze binnen kort er zijn ik heb ook ongeveer 2 weken moeten wachten want die stomme douane heeft ze een dikke 1.5 weken vast gehouden!
en moest later 30euro bij betalen, nouja ik vond toch neit erg als ik ze maar had :') maar je krijgt geen Nederlandse Track en Trace code hoor maar van USPS dacht ik

MAAR IK BEN VERLIEFD hahah :P
Ik vind ze echt super gaaf!!

Zal jullie beloven vrijdag of zaterdag een fototje te sturen :D

Moest je nu nog 30 euro erbij betalen? Ik dacht dat er geen verzendkosten aanzaten, mijn vriend heeft ze voor me gekocht als laat kado. Die is niet van plan 30 euro nog te betalen ;(

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:14

Die 30 euro is ook geen verzendkosten hoor kaas. Die betaal je ook nooit achteraf ;)

Maar is invoerrechten. 19% omzetbelasting (aangezien je er geen Nederlandse BTW op betaalt als je het bij Luxy koopt) + inklaringskosten TNT (zij schieten het geld voor je voor bij de douane en dat kost natuurlijk ook weer centen).

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:16

Huh, nu snap ik het niet meer, dus als ze ze bezorgen dan moet ik nog 30 euro betalen of zat dat al in die 100 euro die ik voor die luxies moest betalen?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:19

Komt naderhand. 100 betaal jij aan Luxy voor de extensions en het verzenden (wat in dit geval dus gratis is).
En daarna betaal je nog 19% omzetbelasting en 12,50 euro inklaringskosten aan de postbode voor de invoerrechten. Dat is voor de Nederlandse Belastingdienst.

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:22

Jeetje dat is balen, ik dacht dat ze dat gelijk eraf haalden via paypal ofzo, maar nu komen ze zeker met zo'n apparaatje bij je deur. Vriendjelief is hier niet zo blij mee :')

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:24

Nou mijn (vaste) extensions gaan er binnenkort uit :) Ze zijn al best ver uitgegroeid en sommige extensions krijg ik al niet meer uit elkaar bij de waxjes. Heb net mailtje gestuurd naar degene die bij mij doet dus ben benieuwd!

Ben ook al aan het nadenken wat ik nu neem qua kleuren, want neem wel weer nieuwe extensions. Heb nu 4 tinten blond (net als eigen haar) maar lijkt me ook wel leuk om er een andere kleur doorheen te gooien, tegen het zwart aan. Of iets anders, iemand een leuk idee? :)

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:25

Net even terug gezocht en ik heb ze nu exact 15 weken in.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:27

kaas_ schreef:
Jeetje dat is balen, ik dacht dat ze dat gelijk eraf haalden via paypal ofzo, maar nu komen ze zeker met zo'n apparaatje bij je deur. Vriendjelief is hier niet zo blij mee :')

Nee er wordt niet gepind ivm mogelijk skimmen. Dient contant betaalt te worden, anders neemt de postbode ze ook weer mee terug.

Maar als je geluk hebt ben je er bij de douane doorgekomen zonder dat ze het hebben gecontroleerd. Maar je zal het zien aan de deur.
Overigens wel een beetje naief om te denken dat ze dat van te voren wel allemaal regelen, maar goed je weet het nu dus dan kun je ook je geld alvast gereed hebben liggen :))

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:28

Tsja ik heb pas later gehoor dat ik ze van mijn vriend kreeg en welke ik kreeg ;)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:30

Dan is het naief van je vriend haha. Hij had ook wel kunnen bedenken dat bij invoeren INVOERrechten horen :P

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:33

Ja, het is en blijft een man hé :') maar heb maar contant klaargelegd en heb nu net track and trace gekregen was op mn vriend z'n mail gestuurd en is nu 3 dagen in nederland :D

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:34

kaas_ schreef:
Ja, het is en blijft een man hé :') maar heb maar contant klaargelegd en heb nu net track and trace gekregen was op mn vriend z'n mail gestuurd en is nu 3 dagen in nederland :D

Dan duurt het denk ik nog wel even :P
want geloof me die stomme douane |o

Ik ben in iedergeval SUPER blij met ze!!

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:56

Ja dat dacht ik al, ze zijn 2 weken gelden besteld en ze zijn 3 dagen gelden bij de douane aangekomen dus ik hoop dat ze er over 2 weken zijn ofzo :')

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 20:02

Ik ga denk ik even sparen en dan headkandy proberen!
In de UK dus geen invoerkosten oid! En heb even op youtube gekeken en zien er goed uit.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 12:47

Ik ga waarschijnlijk binnenkort m'n haar een roodtint verven, dat word extensions verven :')

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 13:43

Heb Headkandy even gemaild voor een colourmatch! Ze hebben echt veel kleuren, misschien een aanrader voor mensen die hun kleur nooit kunnen vinden. Ik ga ze in ieder geval een eer in de komende weken bestellen en zal dan wel even zeggen wat ik er van vind.

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 11:57

Ik heb ook nog extensions liggen die ik niet meer gebruik.
Ondertussen is mijn eigen haar namelijk al langer dan mijn extensions.

Zit er nu aan te denken om Wave 22" (56 cm) te bestellen En dan 200 gram, want 100 gram vind ik toch te weinig.
En wanneer ik mijn haar ga stijlen zit ik te denken aan 26" recht (66cm) te bestellen.

Dit zijn de wave:
Afbeelding

En de rechte:
Afbeelding

Wie heeft nog meer 22" of 26" extensions met daarbij een foto van de lengte?
En de kleur #24 medium blond/gold blond