Maar ben dus ziekjes en tentamen ging slecht, dus ik ga vanavond lekker lui op de bank hangen. Heb ik wel verdiend vind ik. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ben dus ziekjes en tentamen ging slecht, dus ik ga vanavond lekker lui op de bank hangen. Heb ik wel verdiend vind ik. 

Morgen half uurtje lopen en lekker rijden op snor. En natuurlijk weer lekker gebraden en gestoomd worden in het zwembad
hetbommeke schreef:Noor, wel eens bij "ons" gecrosst? Jij als SGW-er? Ons is Bronsveld bij Rutger in Lelystad.

Op advies van de HA zelfs. heb echt een enorme schop nodig
Het moet gauw echt voorjaar worden hoor

Deze was eerst hard genoeg. Maar ik heb vast vaker 1 nodig en dan zal ik je hulp inroepen.
Laat ff weten wanneer je gaat, mocht ik tijd hebben, kom ik ff kijken.
Zo kinders naar school brengen en dan zelf door naar paard, lekker rijden in de bak, verder met de instructies die ik heb gekregen van mijn juffie
Leuk joh!!
Op welk niveau rijden jullie?

Hard gewerkt aalebei en echt al wat bereikt, dus ben zoooo tevreden! Is maar weer eens bevestigd dat ike cht niet het standaard-trekpaard heb, maar eentje met een flinke kop erop (letterlijk en figuurlijk
), die slim is en (te) veel truukjes weet te verzinnen om onder het werk uit te komen, ontzettend koppig kan zijn (maar dat ben ik ook), maar wel enorm kan lopen als ik er doorheen ben gekropen.
Gelukkig krijgt alles wat meer vorm en heb leuke projectjes voor mijzelf verzonnen, wat ook goed werd ontvangen door de collega's. Volgende week verder uitwerken en offertes opvragen.
Z1 met een trekpaard, wat lijkt mij dat geweldig om te zien! 

Daarna ook heerlijk een rondje wezen lopen! Ik loop pas les 4 hihi en moet nog steeds zoo erg wennen! Ben echt steeds helemaal gesloopt als ik een rondje ben wezen doen !
maar heb enorm last van voor bij mijn enkel ( ja verkeerde schoenen denk ik
) en heb besloten om toch maar gewoon op een sport te gaan
en dan vanaf het zadel.