Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Mijn huid is ook slecht.. of nouja weet je wat het is. Echt puistjes heb ik op het moment niet (FIJN!) maar mijn huid is zo lelijk. Overal rode vlekjes en alles en ik schaam me echt dood er voor..
Ik vond dat ik een pukkeltje had.. Viel best mee, nu een mooie ontsteking.
* Slaat zichzelf
Julia schreef:Rebeccaa schreef:Mijn huid is ook slecht.. of nouja weet je wat het is. Echt puistjes heb ik op het moment niet (FIJN!) maar mijn huid is zo lelijk. Overal rode vlekjes en alles en ik schaam me echt dood er voor..
Een fijne en goed dekkende foundation geen optie?
Ik heb de nare eigenschap altijd overal aan te moeten pulken, knijpen, krabben.Ik vond dat ik een pukkeltje had.. Viel best mee, nu een mooie ontsteking.
* Slaat zichzelf
vooral van het franse zonnetje samen met lekker slapen, gezond eten en zwemmen. 

) maar blijf kwakkelen met mn huid, gezondheid, energie e.d. Nu heb ik een potje met het volgende meegekregen: Spirulina.
) lees ik ook dat het goed voor je huid moet zijn. Ik dacht misschien een tip om mee te delen
Ik zal jullie laten weten hoe en of het werkt 
) en ik durf gewoon weer zonder foundation rond te lopen op school 

het verschilt zo qua textuur, vind dat lastig om vanaf de pc zo te bedenken haha.

En op de zijkant van m'n wangen en m'n kaaklijn heb ik ontstekingen zitten waar ik niet af kan blijven.