Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 10:48

WenK schreef:
Ja, ik kende haar persoonlijk... :j

Heb met haar samen nog endurance Soest gereden, wij met onze tinkies... _O-

Klinkt erg gezellig ;)
Het is niet eerlijk he, dat mensen zoals zij/wij zoiets overkomt dan....

Ik zal me even gaan opfrissen....
vandaag heb ik verder niks te doen, kan ook nog niet zoveel, meeste tijd met been omhoog, misschien vanmiddag nog even rondje flat lopen,op de krukken, verder beetje op bokt lezen, en tv kijken....
Morgenvroeg een steunkous aan laten meten; van m'n enkel tot m'n lies, en ik wil wel een zwarte ipv zo'n huidskleurige(wat oudere mensen gebruiken) :P
hoop dat ik 'm meteen meekrijg, want dan mag ik ook wat meer gaan lopen enzo,maar 't kan zijn dat ik er 10 dagen op moet wachten...

Zucht... heb zin in hardlopen, wat mis ik dat zeg... heb nu zoveel energie in me zitten wat niet weg wil :+

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 10:49

Wat een naar bericht WenK, :(:) krijg er kippenvel van. Doe het lekker rustig aan vandaag!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 10:49

Nee, het is niet eerlijk, ze had nog zo enorm veel leven in zich, wilde nog zo veel en had ook zo veel om voor te leven. En dat wordt haar dan zo maar afgepakt...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:14

Las net het nieuwsberichtje van haar, echt verschrikkelijk, veel en veel te jong :n

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:10

Hier ook nog altijd zwaar aangeslagen. Ben al gauw weg gegaan van werk, alleen op kantoor zitten zonder echt iets te doen te hebben trok ik niet, dus ik ben naar stal gegaan (met de kantoortelefoon doorgeschakeld naar mobiel) en heb daar een handje geholpen, ff de binnenstallen (stuk of 14) opgestrooit, daarna Lis lekker gereden en nu net een rondje hardgelopen, niet al te ver, zal zo eens kijken hoe ver precies... Was in ieder geval in 20:19 weer thuis...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:39

Verschrikkelijk hoor en goed dat je even afleiding hebt gezocht Wen.

Kende Nicole verder niet, alleen zag ik af en toe haar berichten op Bokt. Maar het doet me ook wat, zo jong, zo oneerlijk :n Ze is 36 geworden toch? Dat ben ik nu ook, confronterend.

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:42

Wen :(:) veel sterkte... verschrikkelijk :n

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:45

Ja, 36 is ze geworden...

Verstandelijk 'wisten' we wel dat ze wellicht niet oud zou worden, ze had, ook na haar 3dubbele bypass, hartklachten. Maar toch is en blijft het te vroeg, ze was nog niet klaar met het leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:46

Veel sterkte wen, en je weet het he, De mooiste bloemen worden als eerste geplukt.. Dikke knuffel meid, ik weet hoe het voelt om een vriendinnetje te verliezen.

Weet je waar ik de hele tijd aan moet denken? Klinkt misschien echt achterlijk en misschien ook wel niet gepast, maar zoals ik het lees wilde Cheveyo zo ontzettend graag nog doorleven, maar was het haar niet gegund. Mijn vriendinnetje wilde echt niet meer, die wilde rust en die kreeg ze niet waardoor ze zelf op lugubere wijze een eind aan haar leven heeft moeten maken... Waarom kunnen mensen niet ruilen?

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:48

Angela: dat zou het soms wel makkelijker maken he...

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:48

Poeh Angela, daar sla je de spijker op zijn kop en verwoord je de gedachten die al sinds ik het nieuws hoorde door mijn hoofd gaan. Mijn moeder is suïcidaal, al zoooo lang. Met liefde zou ze van plaats ruilen met Nicole en met liefde zou ik ze die kans geven als het kon...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:50

Ik krijg gewoon kippenvel van je berichtje... Ben blij dat je er ook zo over denkt..

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:57

Veel mensen weten wel dat ik ook voorstander ben van humane euthanasie bij psygisch lijden... :j Vind het belachelijk dat ik ongestraft een gezond dier weg mag brengen om te laten sterven, maar dat een mens die keuze niet eens over zijn/haar eigen leven heeft.

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:59

Wen, ik ben het volledig met je eens :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:30

Ik ben het ook volledig met je eens, ik weet helaas uit ervaring hoe het is op psychisch pijn te hebben. Ik was niet suicidaal, maar ik heb op veel momenten gedacht dat ik het niet meer trok als het nog veel langer zou gaan duren.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 12:46

Hoe gaat het WenK? Al wat beter?
Pff Angela, wat heftig van je moeder!

Ik ga vandaag niet hardlopen, op advies van een arts die in het hotel was, even nog een klein weekje rust. Dinsdag weer lopen. Vraag mij niet hoe we erop kwamen, toch fijn om advies te krijgen. :j
Ga mij maar op andere vlakken verwennen, morgen naar de kapper :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 12:52

Het is Wenk's moeder, met mijne is alles ok! ;)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 13:54

Ooops ;) ik bedoelde idd WenK haar moeder!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 14:00

Las het vanochtend pas van Cheveyo...Echt zó bizar!
Dikke knuffel voor je Wen! :(:)

Dinsdag is de vader van een kennis van me ook plotseling overleden. Hij voelde wat knappen in zn buik, met enorme spoed naar Antwerpen, 6 uur in de OK gelegen, maar heeft niet mogen baten....Echt ook zo ongelofelijk! Man was 52.
Ken zijn dochter en vooral haar vriend, aantal keer daar geweest, hem dus ook ontmoet. Zaterdag is de crematie, denk dat we wel gaan. Mn vriend kent die vriend van zijn dochter al heel zn leven....

Ik vind dat soms echt zo doodeng, hoe snel alles voorbij kan zijn.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 14:02

Jeetje, zo eng he...

Bij mijn schoonvader is een maand geleden prostaatkanker ontdekt. Dat was ook al zo'n schok. Je bent er helemaal niet bezig dat ze nu al iets kunnen krijgen waaraan ze dood kunnen gaan..

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 14:05

Nee, dat zijn echt klappen in je gezicht!
Mijn papa heeft een hartaanval op mijn verjaardag gehad, nu 2,5 jaar geleden. Moest 6 bypasses hebben om alles weer goed te krijgen....Was zó bang!!! Voor hem ook een eye-opener; per direct gestopt met roken en drinken meer dan gehalveerd. Dus aan de andere kant is het zijn redding waarschijnlijk geweest, een waarschuwing van zn lijf.

Kanker.....Daar kan ik nooit aan wennen, hoe veel en vaak je het ook hoort.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 14:38

Mag ik mij ook melden... Ik ben Kayleigh 23 jaar en woon in Delft.. Sinds vorige week ben ik begonnen met hardlopen... Heb nu al 2 keer gelopen en ben vol goede moed! :)

Ondertussen zijn jullie natuurlijk al hardstikke ervaren! :)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 14:40

@Jeetje schikken zeg! Wat gaan ze doen aan de prostaat kanker???
@Hartaanval op je b-day, heftig zeg!

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:15

Ging voordat ik aan mn huiswerk ging nog even op bokt kijken, en dan lees je zo'n bericht ;(
Heb het hele topic doorgelezen, jeetje wat is dat erg zeg.. Je weet dat het gebeurt, maar zo jong nog.. Zoveel nog te willen doen hier op aarde.. Vreselijk.. :n

Vanmorgen les 3 gelopen van Dutchrunners, ging wel lekker!
Maar ik moet echt nieuwe schoenen gaan halen ben ik bang, ik loop continu blaren op :?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:27

Lay, welkom!
Wen, hoe gaat het? Lukt het allemaal een beetje? Hart luchten mag hoor, PB staat open :(:)
Angela, dubbel hè? De een wil nog heel graag en dat is haar niet gegunt, de ander wil gewoon niet meer en moet er eigenhandig een eind aan maken :n En wat een schrik van je schoonvader
Fan, goed dat je even niets doet, laat alle spiertjes maar even herstellen, kan geen kwaad en zo gauw gaat je conditie ook niet achter uit hoor.
Jaan, dat is schrikken voor jullie, zo zit je vader op een je verjaardag en zo ligt hij in het ziekenhuis.

Geniet van het leven, voor je het weet is het voorbij. Zag het bij mijn eigen vader 3 jaar geleden. 22 december zit hij nog op de verjaardag van zijn kleinzoon, onze zoon, die 1 werd, een dag later ligt hij in de ambulance en wordt met gillende sirenes vervoerd naar het AMC in A'dam, gesprongen aorta. Op weg naar de OK is hij overleden, 61 jaar. En daar zit je dan met kerst de krans uit te zoeken en allerlei dingen te regelen :n

Ben druk bezig geweest vandaag, eerst de kids naar school gebracht, toen naar Zorro, een uur ons allebei in het zweet gewerkt, heerlijk. Hij loopt al een stuk beter dan een paar weken geleden. Bitje bevalt hem volgens mij ook wel. Daarna naar huis, rijkleding verwisselt voor hardloopkleding en 5 km lekker gelopen, niet op snelheid, 31 min. Toen naar huis, hele hoofdstel uit elkaar gehaald en dat samen met een leren halster schoongemaakt en in de olie gezet. Zojuist alles in elkaar gezet en mijn hoofdstel is weer zwart :o Zadel ligt nog in de auto, kan ik mooi vanavond onder handen nemen tijdens TVOH

Zo dochterlief ophalen en door naar het zwembad, boodschappies doen terwijl zij in het water ligt en dan door zoon op halen en dan lekker thuis, etenkoken, kids naar bed en op de bank met een kop thee en een dekentje :j