Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arabcarla schreef:hai.... ik me neus 3x opnieuw moeten doen alle 3 de keren gewoon schieten ik heb echt geen last gehad... maar dat is nu ook zo'n 8-9 jaar geleden....
Oke mensen nu de vraag ik wil een navelpiercing laten zetten a.s zaterdag maar waar zitten er goede zetters in noordholland.... beetje alkmaar-schagen-wieringerwerf in de buurt....
Wat ik kan ik het beste nemen ivm de rijbroeken staafje of ringetje..... ivm het helen.... en wat zijn de kosten ongeveer zijn zoveel anders op de site's
thnx
Lindava1989 schreef:Hier hebben we de Bonteekster, een beetje een sieraden en piercing winkel en mogen officieel in kraakbeen piercen met zo'n nieuw pistool geval, en zijn aangesloten bij tattoo bob. bij mijn vriendinnen is het altijd goed gegaan, en scheelt een hoop geld
Hier op sterrenburg hadden we ook een vrouw die gerust oorpiercings inclusief de vlinder bij mensen in de neus schoot als neuspiercing![]()
Na een paar waarschuwingen is haar vergunning ingetrokken
Ayasha schreef:Lindava1989 schreef:Hier hebben we de Bonteekster, een beetje een sieraden en piercing winkel en mogen officieel in kraakbeen piercen met zo'n nieuw pistool geval, en zijn aangesloten bij tattoo bob. bij mijn vriendinnen is het altijd goed gegaan, en scheelt een hoop geld
Hier op sterrenburg hadden we ook een vrouw die gerust oorpiercings inclusief de vlinder bij mensen in de neus schoot als neuspiercing![]()
Na een paar waarschuwingen is haar vergunning ingetrokken
Dat mogen ze niet, ENKEL in de oorlel en nergens anders.Die nieuwe apparaatjes zouden wel sterieler zijn als de schietapparaten van vroeger maar alsnog mag het niet in kraakbeen omdat daar nog andere risico's zijn buiten het steriele. De oorlel is vergevingsgezinder dan het kraakbeen.
Lindava1989 schreef:Ze zijn de enigste hier in Dord die ook kraakbeen mogen doen. Geregeld met GGD en tattoo shop geloof ik.. maar precies weet ik het niet, dus pin me er niet aan vast
Ayasha schreef:jillie1994 schreef:Ik wil zo graag zo'n piercing bovenin mijn oor. (weet de naam nog steeds niet) Ik wil hem het liefst deze week zetten, maar de wind en kou lijkt me een probleem te zijn haha.
helix en dat pikt alleen een beetje
Lindava1989 schreef:Nee geen piercing studio.. het enige wat ik begreep is dat het pistool niet meer schiet maar je de piercing zelf als het ware erdoorheen duwt. Meer weet ik er ook niet van. Zo hebben ze laatst 2 piercings bij een vriendin van mij gezet