Nee die lijntjes gaan nog "weg"
Dan voelt het als gewone huid
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn andere 2 stelden niets voor namelijk
Marijketjuh_ schreef:Op mijn rechterlies: chinees teken, betekenis: paard (ik ben niet in het chinese geboortejaar "paard" geboren, maar gewoon voor mijn liefde voor paarden)
Linkerlies: chinees teken, betekenis : overwinning
Maar op t laatste moment gekozen voor een elfje. Antheman schreef:Marijketjuh_ schreef:Op mijn rechterlies: chinees teken, betekenis: paard (ik ben niet in het chinese geboortejaar "paard" geboren, maar gewoon voor mijn liefde voor paarden)
Linkerlies: chinees teken, betekenis : overwinning
Ik wilde op die manier een hond hebbenMaar op t laatste moment gekozen voor een elfje.
_rosita_ schreef:Ben nog steeds op zoek naar de juiste ontwerpen... man, ik zie zoveel leuke dingen!!!
Antheman, mooi elfje!
_rosita_ schreef:Jup, het idee heb ik wel, maar de tattooshop wil het liefst dat ik met plaatjes kom, waar zij dan 1 van kunnen maken en díe kan ik nou net niet vinden...
En zolang ik niet heb gevonden wat ik precies zoek ( met betekenis idd), laat ik niets zetten

Maar ik vraag me af of dat wel past?? Ik wil mooie sierletters, zoiets, misschien net wat minder overdreven met de 'lussen' enzo
:
, en ik wil op de ene 'Goodbye sorrow' en de andere 'Hello tomorrow'. En ik zou het eigenlijk het liefst over de 'zijkant' van de voet hebben zegmaar, kan het niet zo goed uitleggen. Maar dan worden het wel kleine letters enzo, word dat wel mooi en leesbaar?
Past het überhaupt wel?