Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SusanH schreef:In het begin "moet" je 2 borsten voeden omdat je daarmee het snelst je productie op niveau hebt en houdt. Ik ben na ongeveer 1,5 a 2 mnd (weet het niet meer precies) over gegaan op 1 borst voeden omdat ik overproductie had en Marinde vooral 's morgens en 's avonds heel veel melk terug gaf. Toen ik met 6 maanden een dip had in de productie heb ik 2,5 dag weer 2 borsten per keer aangeboden en vaker aangelegd, en nu voedt (en kolf) ik weer 1 borst per keer. Ik ben gemiddeld 10-15 minuten bezig met voeden, alleen als ze zoals vanochtend veel drukker is met andere zaken (kletsen, om zich heen kijken) doen we er wel een half uur over, is heel gezellig bij ons in bed 's ochtends helemaal als de kat ook nog komt buurten.
Het was idd mamahonger, vannacht liet ze er zolang tussen dat ik last kreeg van lekkage en niet meer kon slapen. Omdat ik geen zin had om te kolven om 4.30 heb ik haar gevoed op mijn eigen verzoek. Heb wel voor vanavond en vannacht (heb late dienst en daarna slaapdienst) wat extra melk uit de vriezer gehaald en grotere flessen klaargezet. Dan ben ik donderdag overdag weer vrij, maandag overdag werken en dan -gelukkig- 4 dagen vrij. Vind het wel vervelend voor Marinde, ze komt nu echt in de leeftijdsfase dat ze me erg mist als ik er niet ben.
Nathalie schreef:Als ik 1 borst voed, heb ik dus wel 1 grotere borst.. Dus onzin is het niet.
*korte reactie, zit te voeden*;)