Dreeetje, gelukkig geen blessures, wel een hele hoop spierpijn. Ik loop er normaal gewoon doorheen maar heb donderdag een soort van sportdag voor mijn werk en wil daar een beetje fit voor zijn haha...
Ai Bommeke, ze laten je wel nog weer wat langer in spanning.. Duim voor je mee!!
_Rosa
Geplaatst: 29-06-10 19:22
Bom Ga maar lekker even lopen, lekker je hoofd leeg maken en hopelijk kan je lekker slapen! Het heeft geen zin om te gaan denken wat het allemaal kan zijn, succes meid!
Dank jullie wel dat jullie zo meeleven, krijg er helemaal een brok van in mijn keel. En ik ga ook nog niet aan nare dingen denken hoor, kost energie en die heb ik nu hard nodig om aan positieve dingen te denken.
Nog niet gelopen, misschien straks rond een uur of 9. Energie is een beetje op. 't Is gelukkig wel een stuk afgekoeld na de bui van vanmiddag, weet niet of dat overal is, hier tenminste wel.
Ik heb net les 2 van start to run achter de rug.. pff vind het toch nog best pittig hoor! heb het idee dat het me de eerste keer makkelijker af ging Maar ik heb hem weer keurig uitgelopen, en zolang me dat lukt, zet ik gewoon door Moet zeggen dat ik me erna helemaal weer fit voel!
Roane
Geplaatst: 29-06-10 21:23
*knuft Bommeke*
Het was koeler ja na dat buitje. Ik ben meteen om 6 gaan lopen was lekker met m'n nieuwe sportbril
Zo, heb vanavond ruim 7 kilometer gelopen in 43 minuten, en dat in de warmte! Alhoewel, ik vond het beter te doen dan gisteravond.
amazone77
Geplaatst: 29-06-10 21:56
ik heb ook net gelopen,het ging zo goed dat ik 2 x 20 minuten heb gedaan in plaats van 1 x 30 loopt toch wel soepeltjes na ruim 1 week niet gelopen te hebben. was wel zo lek als een zeefje zit nu lekker aan een aardbij ijsje te zeveren
Is wel even tuffen hoor, ben ik rond een uur of 00.30 uur bij je.
amazone77
Geplaatst: 29-06-10 22:13
haha ik zal de schuur deur voor je open laten! ze liggen in de bovenste la
Tommy_hvj
Geplaatst: 30-06-10 10:31
Ik meld me hier ook even. Ik wil ook weer beginnen met hardlopen. Maar mijn vraag was: wat voor soort broek hebben jullie aan? Meestal ging ik gewoon in zo'n wijde joggingsbroek, maar dat rent voor geen meter