Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:47

Ik wil geen vaste extensions omdat het je haar beschadigt en ik ze dan sowieso binnen no time uit mijn haar ben aangezien ik nogal hardhanding borstel :')

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:07

Citaat:
Tis zo fijn <3
Net mijn eigen haar!

Citaat:
Haha :D ,
Maar alleen mijn probleem is, ofja probleem.. Principe is, dat ik geen 400,- daarvoor ga uitgeven :D !
Hahaha Dat vertik ik!! :))

Dat kan je ook op een andere manier brengen ipv op zon ' rot manier ' ookal zal je dat zeker niet zo slecht bedoelen.
Zo komt het wel over! Met al die emoticons enzo, kijk dat jij het er niet aan uit wil geven, prima, moet iedereen voor zichzelf weten. maar blijf dat aub niet continue herhalen dat ze daar 400 eu aan heeft uitgegeven. Boeiend jou geld toch niet?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:08

Zo zeg, VonDutch.... Wat een aanvallende reactie!

Ik vond niks rottigs aan de manier waarop Liins het bracht, zeker niet omdat ze ook nog wat smileys toevoegt. Zou eerder eens kijken naar je eigen manier van schrijven, vind dat eerder een rot manier dan de manier waarop Liins post ;) .

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:11

Zo zeg, Focussed, ik wist gewoon dat jij hier op ging reageren. Je zal je een keer niet ergens mee bemoeien :)

En ik vind het zeker een steek onder water die ze emily geeft!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:11

VonDutch schreef:
Zo zeg, Focussed, ik wist gewoon dat jij hier op ging reageren. Je zal je een keer niet ergens mee bemoeien :)

En ik vind het zeker een steek onder water die ze emily geeft!

Ik tem op je reactie, is niet nodig om persoonlijk aan te vallen.

Dit is een topic met allemaal meiden, allemaal bevriend, als ik het zo toch wel mag zeggen. Dus als iemand opeens wordt aangevallen omdat deze rottig zou posten, waarom zou ik er niks op mogen zeggen :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:13

En waarom is het een steek onder water?
Ze zegt gewoon dat ze 400 euro veel geld vindt. Nou 400 IS toch ook veel geld? Ik zou persoonlijk ook geen 400 uitgeven aan mijn haar, maar dat Emily haar ouders dat haar als kado willen geven is toch super lief? Er wordt niks gesuggereerd en ik zie ook nergens messteken onder water.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:14

allemaal bevriend ja, maar stiekem wel steken onder water geven. Vind ik persoonlijk niet nodig, laat iedereen lekker in elkaars waarde! En de een wil meer uitgeven dan de ander, maar ik wist gewoon dat jij het niet kan laten om te reageren, van tevoren. En dat moet je ook vooral doen, want je krijgt zoiezo antwoord terug van me.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:16

Houden we het ff gezellig vondutch?

Meerdere mensen hier hebben gezegt dat ze zoveel geld daar niet aan uitgeven.

Gevalletje verkeerde been ;)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:16

VonDutch schreef:
allemaal bevriend ja, maar stiekem wel steken onder water geven. Vind ik persoonlijk niet nodig, laat iedereen lekker in elkaars waarde! En de een wil meer uitgeven dan de ander, maar ik wist gewoon dat jij het niet kan laten om te reageren, van tevoren. En dat moet je ook vooral doen, want je krijgt zoiezo antwoord terug van me.

En nu? Moet ik dan bang worden ofzo :') ?
"Oeeh ik krijg antwoord terug, spannend?"

Ik zie nergens steken onder water. Vind het eerder jammer dat jij probeert te stoken, wat je intenties ook zijn. Daar laat ik het bij :)

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:26

Hé vrienden, mijn haar is weg bij de douane, ik krijg het morgen, ik voel het!!!!! En, ik hoop dat jullie je luxys ook snel hebben! <3

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:28

Focussed schreef:
VonDutch schreef:

En nu? Moet ik dan bang worden ofzo :') ?
"Oeeh ik krijg antwoord terug, spannend?"

Ik zie nergens steken onder water. Vind het eerder jammer dat jij probeert te stoken, wat je intenties ook zijn. Daar laat ik het bij :)

Hahaha, of je bang moet worden, weet ik niet. Zou alleen niet meteen happen. Maar is prima, je weet in ieder geval hoe ik er over denk.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:35

tantesam schreef:
Hé vrienden, mijn haar is weg bij de douane, ik krijg het morgen, ik voel het!!!!! En, ik hoop dat jullie je luxys ook snel hebben! <3

Super!! :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:57

Liins schreef:
Haha :D ,
Maar alleen mijn probleem is, ofja probleem.. Principe is, dat ik geen 400,- daarvoor ga uitgeven :D !
Hahaha Dat vertik ik!! :))

Ik ook niet :x
Vind ik té gek worden.. Vond 't wel mooi op de foto's hoor, maar toch jammer dat je alsnog wat verschil zag op de foto's..

Gelukkig ben ik deze keer maar 180 kwijt ipv 240 <3 Nog 7 daagjes :D

@ focussed: Als ze goed gezet zijn borstel je ze er niet uit hoor haha, ik borstel ook altijd hard :=

@ von dutch: Zo, wat een heftige reactie.. Iedereen mag toch zijn of haar mening geven? Is echt geen steek onder water.. Als iemand zelf blij is met haar haar, wat maakt het dan uit? Iedereen mag z'n mening uiten hoor, en ze zegt het niet eens gemeen..
Net als dat iemand tegen mij zou zeggen, dat ze er echt geen 240 euro aan uit zouden geven. Ja nou en, als je er zelf maar blij mee bent toch? Net als dat de ene zweert bij clip ins, de ander bij wax extensions, en weer een ander bij een weave!
Snap niet waar je je zo druk om maakt.. :?

Voor zover ik weet, is niemand hier 'gemeen' tegen elkaar of wat dan ook.. Tot jouw post dan..

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:04

tantesam schreef:

*\o/* Zouden de mijne dan ook........?? :oo haha nou kan ik me morgen helemaal niet meer concentreren op mn werk morgen... ik ga gewoon aan het raam geplakt zitten :P

focussed door welke koerier werd het eigenlijk afgeven? UPS of tnt ofzo?

hmmm ook ik heb de steken onder water gemist

Back on track: Dit meisje heeft 2 sets van 160 gram in :oo http://www.facebook.com/LuxyHair#!/phot ... 1111571616

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:06

Tootz schreef:
tantesam schreef:

*\o/* Zouden de mijne dan ook........?? :oo haha nou kan ik me morgen helemaal niet meer concentreren op mn werk morgen... ik ga gewoon aan het raam geplakt zitten :P

focussed door welke koerier werd het eigenlijk afgeven? UPS of tnt ofzo?

hmmm ook ik heb de steken onder water gemist

Back on track: Dit meisje heeft 2 sets van 160 gram in :oo http://www.facebook.com/LuxyHair#!/phot ... 1111571616

TNT!

Ja.... nou ik weet niet hoor, het ziet er niet uit als 2 sets van 160 gram... zo weinig haar :+ en daarbij, ik heb al nauwelijks plek voor alle matten... doe er daarom altijd maar max 4 in (1x4, 1x3, 2x2).... ze zegt dat ze 15 matten in heeft....

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:07

2 sets ? Dan moet ze zelf wel heeeeel weinig haar hebben of niet? :=

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:10

Misschien is ze kaal :') En heeft ze 13 van de 15 matten geknipt in laagjes tot aan der oor, want het haar van daaronder is nog minder dan mijn hele 120 set.... laat staan 2 160 grams sets...

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:13

t lijkt me dat je je eigen haar dan ook er ook nog nauwelijks tussen past.. maar ik denk dat ik 160 gr. meer dan genoeg vind. Ik zag jouw foto ook voorbij komen en dat vind ik al een flinke bos ook al heb je ze niet allemaal in!

*gaat er hoopvol vanuit dat mijn luxy's dezelfde status hebben als tantesam*

Tnt is mooi!!!! die is er altijd voor 1 uur (zal je net zien, morgen niet :') )
zou wel super uitkomen. Een stal genootje van mij is kapster en die gaat mijn haar dinsdag redden (2 weken door mijn reguliere kapster geknipt en ik is niet happy :( ) dan kan ze die luxy's misschien ook gelijk wat in model/laagjes knippen als het nodig is.

*edit* Hmm bedenk me net iets...tantesam jij woonde in belgie toch? -O- Dat is natuurlijk niet vergelijkbaar... Neroo, wat is de status van jou zending?

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:38

Mijne staan nog steeds op chicago :(
Ik wacht het allemaal rustig af!

Heb mezelf vandaag verwend met 7 nagellakjes :+: en een nieuw huisdiertje :D!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:38

Nieuw huisdier :oo :D ? En welke kleur nagellakjes :D ?

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:42

Jeansblauw, moccabruin, chocobruin, felblauw, lichtgroen, grijs en 2 matte topcoats! Heb nu choco bruin met een topcoat, echt supergaaf!

Een goudhamsterrrr :+: piertje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:55

Het gaat hier volgens mij nog steeds over extensions, niet goudhamsters :')

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:00

Wat maakt dat uit?

Er komen hier een aantal vaste meiden, en imo kunnen we meer dingen delen dan alleen extensions :)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:27

Wat een rare reactie Anthea, het hoef hier echt niet alleen over extensions te gaan,
dat zou een saai topic worden. :+

Maar jongens, ik vind aan de ene kant wel dat Von Dutch gelijk heeft dat er hier soms wat raar word gereageerd.
Net zoals dat mijn extensions zichtbaar zouden zijn, wat kun je daar nou van zeggen op foto's.
Mensen die zien het niet, die zeggen wat zie ik toch aan jou!
Ik zie dat ook zo als een soort van ja, vriendinnen maar soms word er wel wat rot gereageerd en ik snap dat sommige dat zo voelen.

Ik ben heel blij met me extensions, voel er niks van ze zijn goed gezet, superfijn haar en ja,
daar betaal je gewoon wat voor.
419,- is wel met verzorgins producten erbij van 59,99.

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 07:43

Neroo, Piertje, wat schattig, daar MOET toch een Moffeltje bij..... Tootz, woon idd in Belgie! Ben er vandaag niet op postbodetijd, hoop dus een briefje in de bus te vinden, dat ik ze kan halen op het postkantoor.