Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annastasia schreef:Ik heb al jaren permanent erin, en mijn haar is super.
De kapper zegt dat blond haar vaak '''slecht'' haar is, maar de mijne ziet er blijkbaar super uit.
Denk dat het best wel meevalt dat permanent.
Maar ik liet het ook maar 2x per jaar zetten, meer was bij mij niet nodig.
Vankje schreef:En wat kost het ongeveer? (zal wel per kapper verschillen, maar gewoon even een indicatie)
annastasia schreef:Vankje schreef:En wat kost het ongeveer? (zal wel per kapper verschillen, maar gewoon even een indicatie)
Laatste keer dat ik het liet zetten, ca 1 jaar geleden, was ik bijna € 100,- kwijt.
Haar tot net boven m'n schouders, maar blijkbaar hadden ze wel 2 pakjes nodig.
Toen ik dat moest betalen was ik direct weer genezen.
Doe wel even een belrondje, kan behoorlijk verschillen per kapper.
Enyaa schreef:Iemand die mij kan helpen?
Ik heb erg lang haar, 5/10 centimeter onder mijn BH bandjes (als het al niet langer is), alleen het pluist zo erg! Verder hangt het best wel 'slap' en veel kan ik niet met mijn haar doen, omdat het best dun is en zacht. Wie weet wat ik kan doen om het minder te laten pluizen, en er meer volume in te brengen.
Afknippen is geen optie! Mijn haar is me heilig
Enyaa schreef:Iemand die mij kan helpen?
Ik heb erg lang haar, 5/10 centimeter onder mijn BH bandjes (als het al niet langer is), alleen het pluist zo erg! Verder hangt het best wel 'slap' en veel kan ik niet met mijn haar doen, omdat het best dun is en zacht. Wie weet wat ik kan doen om het minder te laten pluizen, en er meer volume in te brengen.
Afknippen is geen optie! Mijn haar is me heilig
pernill schreef:Hallo allemaal,
Ik had net dit topic geopend [MW] Dé tip tegen pluizerig haar gezocht.
Alleen dat is nu op slot en moest ik hier mijn vraag stellen.
Dus als er iemand is die mijn verhaal wilt lezen en een tip heeft, heel graag