Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Puckvgl schreef:Ik heb nog een vraagje over de nuvaring. Heb al een aantal bladzijdes mee gelezen, maar ik heb nog niets kunnen vinden over te diep inbrengen. Kun je er altijd bij? Komt het niet voor dat je vingers te kort zijn en dat je hem niet te pakken kunt krijgen? Ook niet na geslachtsgemeenschap?
Ook nog een vraagje wat betreft vergoeding ervan. Ik zit nu bij Zorg & Zekerheid en heb gewoon een standaard verzekering. Wordt de nuvaring volledig, gedeeltelijk of helemaal niet vergoed? Zo nee, hoeveel zou dan je eigen bijdrage zijn?
Ben de pil namelijk een beetje zatVergeet hem ook regelmatig namelijk....
Puckvgl schreef:Ik heb nog een vraagje over de nuvaring. Heb al een aantal bladzijdes mee gelezen, maar ik heb nog niets kunnen vinden over te diep inbrengen. Kun je er altijd bij? Komt het niet voor dat je vingers te kort zijn en dat je hem niet te pakken kunt krijgen? Ook niet na geslachtsgemeenschap?
Ook nog een vraagje wat betreft vergoeding ervan. Ik zit nu bij Zorg & Zekerheid en heb gewoon een standaard verzekering. Wordt de nuvaring volledig, gedeeltelijk of helemaal niet vergoed? Zo nee, hoeveel zou dan je eigen bijdrage zijn?
denice schreef:ik ben nu krap een week aan de nuvaring, ik vind het helemaal geweldig!
Anseltje schreef:Puckvgl schreef:Ik heb nog een vraagje over de nuvaring. Heb al een aantal bladzijdes mee gelezen, maar ik heb nog niets kunnen vinden over te diep inbrengen. Kun je er altijd bij? Komt het niet voor dat je vingers te kort zijn en dat je hem niet te pakken kunt krijgen? Ook niet na geslachtsgemeenschap?
De ring kan je baarmoeder iig niet in, hij zal zich wel plaatsen rond de baarmoeder mond.. maar volgens mij is het haast onmogelijk dat je 'm kwijt raakt daar. Ook na de seks kun je de ring nog te pakken krijgen, alhoewel hij dan soms wel wat verder er in zit, maar dat is niet zo lastig.
En wat betreft vergoeding. Volgens mij wordt de nuvaring altijd voor de helft vergoedt, dus idd 21 euro betalen per 3 ringen.