sorry voor de ego post.
Ik ben mijn AD weer aan het opbouwen en heb om de 2 weken een gesprek met een psychiatrisch verpleegkundige.
Mijn probleem ik ben weer behoorlijk depressief aan het raken..
Kan weinig hebben en huil vreselijk veel, weet zelf niet eens waarom soms.
Verder heb ik een erg laag zelfbeeld. Dit komt door mijn verleden. (ben veel gepest geweest)
Hebben jullie mischien ervaring met makkelijk te lezen boeken over depressies en/of voor zelfvertrouwen?
Elke keer als het beter gaat, hoop je dat het echt een stap vooruit is..
Ze moest eens weten.. Zeker vorige week toen ik bijna doordraaide wist ik dat er maar één iemand was die me op dat moment kon helpen met de juiste vragen/opmerkingen.. Danielle. Natuurlijk mis ik haar tussendoor ook en ik denk heel vaak aan haar, maar op dat moment was het even confronterend. 
Het komt vast goed morgen.. Probeer je te bedenken dat het gesprek vanzelf wel zal lopen, en dat jij niet degene bent die daarvoor hoeft te zorgen.. De psychiater zal zijn richting eraan geven.. Zoiets komt vanzelf vaak wel opgang.. Hopelijk maak je je er niet al te druk om.. je bent in ieder geval goed voorbereid!
Maar het zit nog zo lekker veilig weggestopt..
. ik doe 1 dag in de week iets anders!!!!

De vergoeding voor gebruik van (stoffige) binnen en buiten bak kan opgelost worden met een dekking.
Maar ik slaap veel en redelijk goed. Met een pijnstiller op heb ik het idee dat ik in bed lig te zweven, licht wel lekker hoezo haai.