Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_evelien_

Re: Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 20:04

hier gaat het slecht..;(
sorry voor de ego post.
Ik ben mijn AD weer aan het opbouwen en heb om de 2 weken een gesprek met een psychiatrisch verpleegkundige.
Mijn probleem ik ben weer behoorlijk depressief aan het raken..
Kan weinig hebben en huil vreselijk veel, weet zelf niet eens waarom soms.
Verder heb ik een erg laag zelfbeeld. Dit komt door mijn verleden. (ben veel gepest geweest)

Hebben jullie mischien ervaring met makkelijk te lezen boeken over depressies en/of voor zelfvertrouwen?

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:25

Hallo, ik hoop dat ik ook weer een beetje mag meeposten met jullie na mijn berichtje van gister...

Ben ook wel benieuwd naar goede boeken..wil ook lezen!

Ik weet dat ik mezelf alweer 3/4 jaar voorbij ren.
Tot de herfst vorig jaar ging het wel vrij goed, al kon ik niet wennen aan het huis waar we (toen nog samen) gingen wonen.
Van de winter heb ik een traumatische ervaring gehad, was mijn relatie op punt van ontploffen (dat gebeurde dit voorjaar) en daarna moest ik als een gek weer verhuizen.
Voor de 4e keer in 2 jaar.
Het is raar en leeg, om na 3 jaar samen weer alleen verder te moeten.
Wel beter misschien, maar toch erg wennen.
De doorslag was een beetje mijn ontslag, waar ik pas een week vantevoren achterkwam.

Nu ik geen werk heb, heb ik veel moeite met de dagen vullen, vooral nu mn vriendinnen etc weer naar school en werk gaan.
Weer een extra deuk in mn zelfvertrouwen.

Ik heb een intake gesprek bij een hele fijne psych gehad, die echt direct doorhad welke stap ik oversla bij elke tegenslag; het voelen en ervaren.
Maar ik heb nog geen verder gesprek gehad uit angst dat ik alles weer naar boven moet halen voor de zoveelste keer...

Merk aan mezelf dat ik weer sneller mn geduld verlies, aangebrand ben en meer angsten krijg weer.
Het gevoel dat alles tegenzit en ik er nooit uit kom, jullie kennen het wel.

Vannacht was ik weer zo over de zeik door vanalles wat door mijn hoofd ging.
Ik voelde me gewoon terug vallen..en ik miste pw..

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 15:06

Barbalala, moeilijk is het om te ervaren dat je terugvalt :(:) Elke keer als het beter gaat, hoop je dat het echt een stap vooruit is..
Om dan te merken dat je weer terugvalt is dan zo'n gigantische tegenvaller.. Gelukkig kan je wel inzien dat die terugval niet zomaar is komen opzetten, er is genoeg aan vooraf gegaan. Niet kunnen voelen/ervaren is heel bekend. Is één van de dingen die bovenaan m'n lijstje staat voor morgen bij m'n 1e bezoek aan de psychiater. Fijn dat je een goed gevoel had bij de eerste afspraak met de psych. Logisch dat je opziet naar de volgende keer. Ik ben altijd "bang" om daar dan mee verder te gaan, mensen die je snappen en doorzien, want die zouden wel eens iets naar boven kunnen halen wat wij niet naar boven willen laten komen (als je me nog snapt!). Ik denk dat je je volgende afspraak toch maar moet plannen, want zo kom je ook niet verder :(:) ;(
En natuurlijk mag je hier meeposten.

En PW missen, ik heb het ook hoor |( Ze moest eens weten.. Zeker vorige week toen ik bijna doordraaide wist ik dat er maar één iemand was die me op dat moment kon helpen met de juiste vragen/opmerkingen.. Danielle. Natuurlijk mis ik haar tussendoor ook en ik denk heel vaak aan haar, maar op dat moment was het even confronterend.

Qwerty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 18:44

Gesprek bij de psycholoog vandaag viel me eigenlijk best mee.
Iedere keer ging er stiekem toch wel met lood in mijn schoenen naar toe, maar nou was ik ook wel redelijk relax.
Kan ook zijn dat het komt omdat we vandaag niet echt op de problemen zelf zijn ingegaan, maar meer met het leren omgaan met mijn gedachtens en gevoelens. Heb vandaag uitleg gehad over de ggggcirkel.
Heb ook verteld over mijn woedeuitbarstingen, dat ik af en toe zo ontzettend kwaad op mezelf kan zijn als iets niet lukt of niet gaat zoals ik het wil.
Had het idee dat hij er redelijk verbaasd op reageerde...
Over 2 weken hebben we het volgende gesprek. Ben benieuw, ga er dan hopelijk weer net zo rustig naar toe.
Zal dadelijk eens richting stal gaan, ga niet meer rijden vandaag, heb de pijp leeg.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 19:00

Goed dat je gesprek meeviel :)
Waarom had je het idee dat hij verbaasd was op wat jij vertelde? Wist hij niet goed hoe te reageren?

Ik heb morgen mijn eerste afspraak met de psychiater.. Ben best wel zenuwachtig :')
Ben nu een lijst aan het maken met de belangrijke punten van nu, maar ook van vroeger.
Ben bang dat als ik daar zit, ik de helft vergeet..
Al vergeet ik nu misschien ook wel de helft.. Zit al op 2 A4! :Y)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 00:40

Fijn dat je gesprek meeviel!
Ik ken dat gevoel van met lood in je schoenen erheen gaan ja.
Soms lucht het op, maar andere keren is het heel eng!

Maaaike schreef:
En PW missen, ik heb het ook hoor |( Ze moest eens weten.. Zeker vorige week toen ik bijna doordraaide wist ik dat er maar één iemand was die me op dat moment kon helpen met de juiste vragen/opmerkingen.. Danielle. Natuurlijk mis ik haar tussendoor ook en ik denk heel vaak aan haar, maar op dat moment was het even confronterend.

Ja, ik snap het helemaal :)
Zij was idd degene die me altijd weer rustig kreeg of waardoor ik me even wat minder alleen op de wereld voelde..

Ik ga slapen, morgen een nieuwe dag, even een relax dag met een vriendinnetje, zijn we wel aan toe allebei...

ikbenellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 01:01

Ik ben een beetje druk geweest de afgelopen dagen, of tenminste, ik máák me heel druk.. Koppie laat weer wat meer toe wat gelijk reden is voor onrust en stress.. En buien die weer erg varieren..
Heb deze dagen weer 's middags wat uurtjes liggen slapen.. Wat alweer even geleden was.., maar nu dus wel weer snel moe.. Uit het niets zitten janken gisteren en hele dag met knallende koppijn rondgelopen, sporten met de groep ging ook voor geen meter.. Toen ik thuis kwam van therapie kon ik alleen maar de dekens over mijn hoofd trekken en slapen.. Ik wil wel een beetje gaan letten op mijn paracetamol gebruik, ben er bij stil gaan staan en heb gisteren in 2 uur 6 pilletjes weggevreten, omdat de koppijn maar niet wegging.. En hier thuis vraagt iedereen zich maar af hoe dat doosje toch steeds zo snel leeg is..

Biieniie poeh heftig weekend gehad zeg..! weer een beetje bijgekomen..?

Charlot Wat goed dat het lesgeven goed ging! Zal nu ook ontspannender worden denk ik.. En wat goed om te horen dat de eerste dag van je therapie je bevallen is! Hoop dat je er veel van op gaat steken en er verder mee kunt..!
Ik vind het knap dat je opmerkt dat die vriendin eigenlijk alleen maar negatieve energie aan je geeft.. Vervelend.. Wat je ermee moet vind ik moeilijk, maar ik denk dat het wel scheelt dat je er nu anders tegenaan gaat kijken en misschien ook minder je gedrag en bui af laat hangen van haar.., omdat je er nu op gaat letten..

aikon Wat lees ik nu..?! dat ga je toch niet menen.. wat een tegenvaller dit zeg, het leek allemaal zo fijn daar.. Snap dat je het even helemaal gehad hebt.. Heb je al wat anders op het oog..? wat een rot situatie.. Hebben ze zulke grote boxen dan, dat er 2 pony's samen in kunnen? gek verhaal..

Daaphh welkom

Mayo Al iets gehoord van Indigo?

Pilipa Heel begrijpelijk dat dit spanning en onrust meebrengt.. Herken het erg, je hoofd breken op de vraag wat nu de beste keuze/stap is om te zetten.. Als je dit wilt en het is haalbaar, volg je hart! succes!

Salsa Niet echt fijn nu deze extra werkdruk weer eens erbovenop.. En ja, een moeilijk punt ook.. Het is makkelijk gezegd, maar probeer nu echt ook even jezelf voorop te stellen.. Jij hebt echt een stapje terug nodig nu, en wat je nu doet is er juist nog een stapje bovenop gooien! Niet helemaal de bedoeling lijkt me!

Jolliegirl Goed dat je zo positief klinkt.. Wees nog wel een beetje voorzichtig met jezelf hoor.. Loop niet te hard van stapel. Maar volgens mij geniet je erg bewust van de kleine dingen en dat is goed!

evelien :(:) balen dat het niet goed gaat.. sterkte.. ik kan je over boeken uit eigen ervaring niet echt een advies geven sorry.. Ik kreeg van iemand een keer de raad het boek: 'Niet morgen maar nu' te lezen van Wayn Dwyer. Schijnt een aanrader te zijn volgens die persoon, zelf ook met depressie heeft gelopen.. Heb het alleen nog niet gelezen zelf..

Barbalala Niet leuk om te merken dat je terugvalt.. :(:) kom vooral weer meekletsen en lucht je hart.. Goed dat je aan de bel trekt, al loop je alweer een tijdje met het gevoel terug te vallen.. Moet je zelf bellen voor een volgende afspraak bij de psych..? Snap dat je ertegenop ziet.. maar het is uitstel.. weet er alles van..
Ook ik mis PW's berichten hier.. heb er veel aan gehad.. Ze was er altijd, voor iedereen..
Veel plezier morgen, probeer ervan te genieten he!

Qwerty fijn dat je gesprek goed ging. Het ggggmodel heb ik laatst ook gehad, interessant.

Maaike Spannend, morgen je eerste gesprek.. 2 A4..? :P Het komt vast goed morgen.. Probeer je te bedenken dat het gesprek vanzelf wel zal lopen, en dat jij niet degene bent die daarvoor hoeft te zorgen.. De psychiater zal zijn richting eraan geven.. Zoiets komt vanzelf vaak wel opgang.. Hopelijk maak je je er niet al te druk om.. je bent in ieder geval goed voorbereid!
Heel veel succes morgen!

ikbenellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:12

Rustig hier vandaag zeg..

Hoe is het met iedereen..?

Maaike Ben erg benieuwd hoe het vandaag is gegaan bij de psychiater..

Barbalala Hoe was je relax dagje..? heb je ervan kunnen genieten..?

Hier gaat het redelijk.. Naar therapie geweest vandaag, het sporten ging beter. Merk dat ik er toch meer voldoening uit haal wanneer ik stiekem iets meer doe dan op mijn programmatje staat.. Verander hier en daar mijn fittnessschema gewoon door in de rust minuutjes extra sessies met gewichtjes te doen.. Zo heb ik het gevoel dat ik iets meer gedaan heb.. En dat voelde vandaag wel goed, ookal had ik eigenlijk helemaal geen zin om te sporten :D

Verder zitten de jankbuien me de laatste dagen wel weer wat hoog.. En ben snel onrustig als ik iets moet doen.. Inplannen was ik al slecht in, maar nu levert het me ook nog eens steeds meer stress op..
Gesprek bij de psych vandaag heeft me ook weer een beetje zenuwachtig gemaakt.. Het komt steeds dichterbij dat ik toch mijn schuifdeurtje een keer open zal moeten zetten om er eens iets meer uit te laten.. := Maar het zit nog zo lekker veilig weggestopt..

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 20:00

Hier gaat het al sinds maandag niet zo goed ...
Ik slaap snachts helemaal niet goed , wordt vaak wakker ...
Ik kan kwaad worden om het minste of beginnen te wenen om niks
Volgende week maandag terug op gesprek .. Hoop dat het wat gaat helpen ..
Sorry voor het ego bericht
Hoe gaat het met jullie ?

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:22

hmm even egobericht.. sorry

ben vandaag naar een manege geweest die hippotherapie geven. Bijna uitsluitend dat, ze gaat ook met een natuurlijke manier met haar paarden om. Nu ik ben naar de opendeur in weekend geweest met collega/vriendin van mij. En vandaag ben ik gaan vragen of ik mocht komen helpen daar. En ja ik mag gaan helpen! Eigenares was heel vriendelijk. ik zou elke donderdag meehelpen en als het gaat nog een dag. Zijn aan mensen met een beperking. het enigste waar ik het misschien moeilijk mee ga hebben is dat er een groep komt van psychiatrische instelling... hoop dat ik kan overtuigend en duidelijk zijn. Ben alleszins superblij! Nu kan ik eindelijk toch iets doen. Is vrijwillig, maar is toch beter dan hele dagen niets te doen!

Nu ik zat rond een uur of zes lekker in mijn zetel. Vraagd die vriendin of ik haar taart wil proeven. Ik kon natuurlijk geen nee zeggen.
Ze kwam dus weeral eens naar mij. ik zeg haar van die hippotherapie. Het enigste dat ze kan antwoorden is, o dan ga ik jou niet meer zien _-:( :\ . ik doe 1 dag in de week iets anders!!!!
pff die reactie vond ik echt wel niet leuk, en ze wou me dus weeral eens slecht doen voelen. dacht direct van, miss moet ik dat wel niet doen, ben ik het niet waard om het doen enzo... Maar erna heb ik haar duidelijk gemaakt van dat ze over mijn grens gaat. dat ze teveel wil van mij en dat ik haar dat niet kan geven. Erop reageerde ze alleen maar geïrriteerd en ze wist niet of ze op die manier wel een vriendschap aankan. Mooie vrienden dus... echt wel niet leuk te horen dat een vriendschap voor haar niet kan als ze mij moet respecteren... kwam er helemaal negatief van.. Is heel moeilijk voor mij ook want ik wil altijd goed staan bij de andere, goed doen voor de andere.

Zondag zou ik ze normaal terug zien, maar weet niet of dit wel een goed idee is.. Morgen zie ik mijn ouders.

ik probeer nog op de anderen te reageren ook, weet alleen niet of het nog voor vandaag is.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:40

Charlot, ik vind het heel goed van je dat je zo gehandeld hebt. Ze heeft je grenzen inderdaad te respecteren, en daar mag je echt wel iets van zeggen. Ik kon dat niet in de tijd dat ik me zo slecht voelde. Knap hoor, petje af!!
En heel fijn van de hippotherapie natuurlijk! :)

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 01:50

Ikbenellie, ik heb 13 september mijn intake bij Indigo. Ik kon ook direct de volgende dag terecht vanwege een uitvaller, maar dat overdonderde mij eigenlijk zo, dat we voor 13 september gekozen hebben.

Verder heb ik up's en down's. Maak me momenteel druk om een van mijn katten, die al 2 dagen ziek is, hoge koorts, mat en niet willen eten. Gisternacht naar de dierenarts met 40,3 graden. Vandaag wat gezakt naar 39,1 graden. Vandaag 2x een klein beetje gegeten, maar dat kwam er weer uit. Nu wil hij weer niet eten. Het bloedonderzoek wat we vanavond hebben laten doen was goed gelukkig. Maar na 2 koortsremmende prikken knapt hij nog steeds niet op. Hopelijk knapt hij morgen wat op, anders moet hij weer naar de dierenarts. Arm ding, maak me best druk ;(

Sorry voor weer een ego-post, ik lees wel alles, maar heb de concentratie nog niet om op alles te reageren :o

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 13:12

charlot in deze tijd leer je je echte vrienden kennen, helaas. Als iemand zegt jou vriend(in) te zijn maar jou keuze niet accepteert/respecteert, tja da's dan geen vriend. Besef goed dat je hiermee een grote stap voorwaarts hebt gezet. Je hebt duidelijk je grens gesteld. +:)+ Je hebt duidelijk gemaakt wat belangrijk is voor jou! Dit is een teken van onafhankelijkheid en groei naar je eigen persoonlijkheid. En maak je niet druk over de mensen van de psychiatrische inrichting die bij hippotherapie komen, leer van ze en zij leren van jou.

mayo Beterschap met de poes. Niets zo vervelend als een ziek dier waar je veel van houd. :(:)

daaphh Probeer je te bedenken wat de trigger kan zijn van de woede en huil buien. Als je die kan vinden zou het verstandig zijn die zoveel mogelijk te mijden. Mijn vorige werkgever en stal waren de grootste triggers bij mij. Ik probeer conflicten uit de weg te gaan omdat ik weet hoe ik er op reageer.

Voor iedereen een dikke :(:)

Het boxen probleem is opgelost. De boxen meten 3 x 3,5 en mijn kerels kunnen niet in 1 box punt. Dus hoeft het niet. ;) De vergoeding voor gebruik van (stoffige) binnen en buiten bak kan opgelost worden met een dekking.
Het is wel heel moeilijk om een jaren lang patroon te door breken zeg. Gister had ik (weer eens) te veel gedaan en moest weer een zware pijnstiller. Die mensen voeren mijn pony's 's avonds . En ik betrapte mezelf er op dat ik steeds op de klok kijk, terwijl ik niet naar stal hoef. 8)7 Maar ik slaap veel en redelijk goed. Met een pijnstiller op heb ik het idee dat ik in bed lig te zweven, licht wel lekker hoezo haai. :)ddd :)ddd :)ddd

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:04

Zo even bijgelezen (al vergeet ik wel veel)..

Hoe was je gesprek Maaike?
Of heb ik er overheen gelezen?

Ik vind het echt supergoed dat je, je grens aangegeven hebt Charlot!
Ik zou waarschijnlijk mijn mond houden :')

Daaphh daar heb ik ook heel erg veel last van..
Soms wordt ik ook uit het niets sago of boos..

Veel meer kan ik me niet herinneren eerlijk gezegd..
Heb de laatste tijd wat moeite met onthouden :?

Met mij gaat het redelijk..
Ik heb woensdag mijn eerste gesprek gehad bij de spycholoog (of hoe je het ook schrijft).
Wilde eerlijk gezegd het liefste wegrennen toen ik in de wachtkamer zat.
Ben niet zo'n goede prater en was al de hele dag aan het stressen daarvoor.
Gelukkig viel het wel mee, hij wilde dat ik ook al aan de medicatie ging.
Maar ik heb gezegd dat ik daar nog even mee wil wachten (kan altijd nog).

Verder is er nog niet super veel veranderd..
Ik slaap nu bijna 3 weken verschrikkelijk slecht.
Heb bijna geen eetlust meer (gelukkig vanmiddag wel een beetje) en heb nog steeds last van buikpijn en hoofdpijn.
Voor de buikpijn heb ik gelukkig wat, aan de hoofdpijn kan ik niet zoveel doen (gelukkig heb ik een moeder die me af en toe los masseert).

Gisteren heb ik nog een partij gehuild bij mijn ex aan de telefoon.
Het is nu bijna 3 weken uit maar het lijkt wel of de pijn alleen maar meer wordt..
Voel me heel vaak bang en alleen de laatste tijd, voelde me de laatste tijd sowieso al rot maar sinds het uit is ben ik regelmatig bang..

Ben wel blij dat ik nu weer op school zit.
Dat gaat opzich wel, in de klas weet niemand het eigenlijk (op 1 na).
De leraren weten het gedeeltelijk..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:10

Nog wat vergeten :')
Ik denk dat aardig wat problemen ook komen door een bedrijf waar ik bij zit.
Heb sinds ik daar zat alleen maar ellende gehad..
Mijn contract kan niet zomaar verbroken worden, alleen als ik niet geschikt ben om te werken..
Waarschijnlijk ga ik mijn contract dus verbreken, omdat het stress werk is en ik voorlopig daar toch niet kan werken.
Kan dan jammer genoeg mijn diploma niet halen, maar misschien dat een deel stress dan weggaat..

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:21

M'n kat wil nog steeds niet eten. De enige reactie op eten is kokhalzen :\ Er staan nu 4 soorten voer voor z'n snuffert en kattenmelk wil hij ook niet. Dus om 19.15 uur maar weer naar de dierenarts. Pfff dit is niks hoor :\

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 19:04

Jeetje wat rot ;(
Ik hoop dat hij er bovenop komt..
Weet je al wat hij heeft?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 19:13

Sterkte met poesel!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 19:48

Aikon : Er zijn 3 dingen waarvaan ik weet dat het daardoor komt . De eerste is wat ik vroeger heb mee gemaakt . De 2de dat mijn ''pa'' ( tussen '' tekens omdat ik hem niet meer beschouw als de pa ) mij heeft laten vallen heb er al 6 jaar geen contact mee , en toch blijf ik zo kwaad enzo . en als laatste mijn broer .

Mayo : Wat jammer ! Hoop dat ie er snel weer boven op komt ! Weet je al wat hij heeft?

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:04

Ze weten het niet, waarschijnlijk een virus, maar dat is een gok. Hij heeft nu een prik gekregen om de misselijkheid en de braakneigingen te onderdrukken. Hij heeft net een paar likjes van natvoer genomen, hopelijk wil hij straks echt wat eten. We moeten hem strak in de gaten houden, als het niet verbeterd gaan ze verdere inwendige onderzoeken doen. Voor nu hopen we dat dit gaat helpen.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:22

Schrikken Mayo! Hopelijk doet de spuit zn werk!

Ik voel me kl*te. Vandaag crematie van mn oom gehad, super mooie dienst en heb ook de kist mee gedragen. Maar toch is het altijd moeilijk om iemand los te laten..
Op zijn kaart stond het zo mooi verwoordt: hij heeft de strijd nooit opgegeven, alleen de dood niet kunnen overwinnen..

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 01:21

Sterkte Petulan!

Nou Spooky eet nog steeds niet, ik twijfel of hij niet meer misselijk is. Morgenochtend met de dierenarts overleggen of we moeten dwangvoeren. Dat doe ik het liefst niet als hij misselijk is, dan gaat hij alleen maar weer overgeven :\

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 10:38

Mayo mijn oudste heeft dit ook gehad en moest idd dwang voeren met een spuit...
Was een klus maar op een gegeven moment ging t oudje zelf weer eten!

ikbenellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 13:59

Daaphh Sterkte meis, hoe gaat het nu..? Succes maandag op gesprek. Je weet in ieder geval zelf al wel in welke richting je moet gaan kijken vanwaar het vandaan komt..

charlot Wat goed dat je vrijwilliggerswerk gaat doen bij de hippotherapie, klinkt erg leuk zeg! Vind het knap van je dat je daar zelf heen bent gegaan. Je doet wel je best dingen te zoeken die je positieve energie op kunnen leveren, toppie!
Goed dat je je vriendin duidelijk hebt gemaakt dat het niet leuk vind hoe ze doet.. In een vriendschap moet je elkaar respecteren en ook je eigen gang kunnen gaan.. Jammer dat ze zo claimend is en gelijk dreigt dat ze dan een vriendschap misschien niet ziet zitten als het niet volgens haar plan gaat! Heel goed dat je je hier niet door hebt laten leiden en je er niets van aan getrokken hebt. Je hebt best kans dat ze hier over na gaat denken en misschien nog bijtrekt.. Ga je haar nog zien morgen?
Hoe was het bij je ouders?

Mayo He, wat naar van je kat.. Kan me zo goed voorstellen dat je je hier veel zorgen om maakt... Hopelijk knapt ie op.. sterkte en beterschap met hem! :(:)

aikon Fijn dat het probleem met de boxen opgelost is (al vraag ik me wel af hoe ze dat dan gedaan hebben..?)
Begrijpelijk dat dit wennen is zeg, als je jarenlang 2x per dag zelf je paarden gedaan hebt! Kun je wel genieten van dat je niet meer perse hoeft 2x daags..? Of brengt het nog veel onrust en ontwenningsverschijnselen met zich mee.. ? Balen dat je het steeds gelijk weer moet bezuren als je teveel hebt gedaan he.. Hoe is het nu, pijn weer een beetje minder geworden..?

Liezsje Goed dat het gesprek meeviel met de psycholoog.
Woon je bij je ouders of heb je anders iemand om op terug te vallen als je je zo alleen voelt..?
Hoe gaat dat met je opleiding nu dan, kun je je daar wel toe zetten, is het te doen of wel zwaar..?

Ik zou niet te snel besluiten zomaar ontslag te nemen, helemaal als je je diploma hierdoor niet kan halen! Denk hier nog even goed overna hoor! Je zegt dat je nu toch niet kunt werken, ik neem aan dat je nu dan ook in de ziektewet zit..? Als je dan ontslag neemt heb je helemaal niks en dus ook geen diploma..

Petulan Wat naar dat je oom overleden is.. Sterkte :(:) mooie omschrijving op de kaart...

Maaike Hoe is het nu..?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:16

btw als jezelf ontslag neemt heb je ook geen recht op uitkeringen toch?

Mayo hoest met poesewoesel?

Ik zit met een bakkie ships op de bank ff lekker niksen.
Verder start rond begin oktober mijn therapie en dan in eerste instantie 1 dag per week.