winnietje3 schreef:
Dank je wel! Ik ga vanavond beginnen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yonker schreef:In het begin van S2R dus les 1 t/m 5 was ik wel buiten adem.
Maar laatste tijd (ben nu bij lesje 14) merk ik dat ik niet meer buiten adem ben maar pap in de benen heb... Hopelijk gaat dit er nog uit anders ga ik never nooit 30 minuten volhouden
Yonker schreef:Amazone dat geeft niet veel hoop, ik had gehoopt dat die pap er wel uit zou verdwijnen
3 passen... dat je daar echt op let... Juist als ik op mijn ademhaling ga letten, gaat het niet goed
patos schreef:Ik vroeg me trouwens nog af: wat maakt meestal dat jullie even moeten stoppen met lopen: verzurende/moeie benen of buitenadem zijn?
breezy302 schreef:Ik zit eraan te denken om ook te gaan hardlopen ( nouja eerst maar eens joggen). Ik heb totaal geen conditie en beweeg eigenlijk ook nooit. Mijn bedoeling is om mijn paard dan ook mee te nemen. Als ik met haar wandel en ik trek een sprintje dan vind ze dat echt prachtig. Wat zouden jullie aanraden hoelang ik voor de eerste keer moet gaan joggen?
SAKKIA schreef:Ik let helemaal niet op mijn ademhaling. Maar door een muziekinstrument te bespelen heb ik veel ademhalingsoefeningen gedaan en dat me eigen gemaakt, dus mijn ademhaling zit eigenlijk altijd laag (in de buik dus)
Amazone, volgens mij was ik dat die dat zei hoor over dat meten
Ik meet dus echt op het diksteDan is het 61 cm
Marrke schreef:Amazonne77, haha wat goed van je zoontje! Mag hij nu vaker mee?![]()
Dieuwke_, welkom!
Floorsil, zo netjes zeg!Heb je ook in een aardig korte tijd opgebouwd vind ik. Zelf loop ik meestal een rondje van 10km (momenteel nog even weer met 1 a 2 wandelpauzes van ongeveer 2 min. tussendoor). De snelheid ligt meestal net wat hoger dan 10km per uur.
SAKKIA schreef:Ik let helemaal niet op mijn ademhaling. Maar door een muziekinstrument te bespelen heb ik veel ademhalingsoefeningen gedaan en dat me eigen gemaakt, dus mijn ademhaling zit eigenlijk altijd laag (in de buik dus)
Amazone, volgens mij was ik dat die dat zei hoor over dat meten
Ik meet dus echt op het diksteDan is het 61 cm