wat kan ik daar tegen doen..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
abeltje_xx schreef:esgaroth: nee, voor zover ik weet heb ik niet m'n eetpatroon dramatisch veranderd ( voor zover je al van een eetpatroon kan spreken bij mij)
op die foto's van 11-7 vertel ik ook al dat ik wat droge plekken heb bij m'n kin, toen was dat al een week of twee zo, en daarna is het zich dus enorm uit gaan breiden. daar schrok ik ook wel van. ik had met clinique wel eerder dat het iets droog was, maar dat was meestal een weekje niet meer en dan ging het weer over, gewoon iedere maand met de cyclus mee. ik dacht dus dat dit, ondanks dat het langer aanhield, ook wel zou verdwijnen.
ik krijg nu het zo aant uitbarsten is bij mij ook echt van allerlei mensen operkingen en vragen erover. ik kan dan echt door de grond zakken.
abeltje_xx schreef:\ragnaaa: heb jij daarvoor een afspraak moeten maken met je HA, of heb je gewoon kunnen bellen daarvoor?
Esgaroth schreef:Oef, het is inderdaad erg naar als mensen er opmerkingen over maken. Ik bedoel: iederéén wil toch een mooie gave huid? Alleen de een is het niet gegund, de ander wel. Je baalt er zelf al meer dan genoeg van, ik vind het dan niet nodig dat mensen er opmerkingen over gaan maken. Kijk, ze mogen je vragen stellen om je misschien te kunnen helpen, maar geen dingen als: jeeej, wat heb JIJ gedaan met je gezicht?? Dat soort opmerkingen zijn heel erg naar, ik begrijp dat prima. Wat zegt je vriend ervan, dat je nu weer meer hebt dan eerst? Heb je ook de optie hormonen al onder de loep genomen? Anders zou ook jij die Dianepil kunnen gebruiken, ik lees van iedereen de afgelopen 66 pagina's dat die zo goed werkt
@Don_Rubin: smeren met zelfbruiner?
Pepper1 schreef:ragnaaa, dat klopt en alle bijwerkingen heb ik geloof ik gehad...
Compleet van de kaart...
Maar wel voor even pukkelvrij.... Maar nooit meer!
Mijn vriend zei toen: ik herkende je niet meer, je was zo anders en down!
Ik heb liever dat je jezelf bent met hier en daar een pukkkel als dat je aan die oliebol zooi zit!
Echt een paardenmiddel!
Pepper1 schreef:Ik vind dit ook zo verdomd logisch. Als je gaat scrubben en je gaat over je kapotte delen heen, dan haal je dat alleen maar extra open. Je ziet het misschien niet, maar je verspreidt wel de bacterien waardoor het erger wordt.@ Esgaroth, scrubben is idd heel slecht als je huid er zo aan toe is, je haalt alles open en verspreid de bacteriën alleen maar.
Als je scrubt, moet je de "slechte" plekken vermijden.
Ik heb net mijn masker binnengekregen van Yes to... zal ik het hier op kantoor proberen