Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:*komt even binnen vallen*
Ben het echt zat en wil deze zomer niet weer dikkie dik zijn en zocht steun in het oude afval topic (zat ik erg lang in, een paar jaar geleden, tot ik mijn toenmalige streefgewicht van 65 kilo had bereikt en daarmee 15 kilo was afgevallen). Maarr.. toen zat ik dit topic een beetje te bekijken en werd ik alweervan de té magere schema's die ik zag langs komen.. vind ik toch jammer dat er nog steeds mensen zijn die ZO weinig eten en daarmee denken verantwoordelijk af te vallen.. (en daarmee 'val' ik echt niet iedereen aan, ik zie ook meerdere mensen waarbij het wel handig/nodig is om iets aan het gewicht te doen en goede schema's hebben waarbij ze tenminste niet onder de 1000/1200 calo's per dag komen).
Valeria schreef:Hallo Lieve mensen!!!
Hoe gaat het met de afvallers?
op deze kant goed erg druk gehad afgelopen week maar met het dieet gaan het super!
inmiddels ben ik morgen(maandag) 3 week bezig.
en vanmorgen gaf de weegschaal 73,8 aan...
ik begon met een gewicht van 78,4 dit woog ik op 19 januari dus ik ben nu in totaal4,8 kilo kwijt
Kiki123 schreef:Valeria schreef:Hallo Lieve mensen!!!
Hoe gaat het met de afvallers?
op deze kant goed erg druk gehad afgelopen week maar met het dieet gaan het super!
inmiddels ben ik morgen(maandag) 3 week bezig.
en vanmorgen gaf de weegschaal 73,8 aan...
ik begon met een gewicht van 78,4 dit woog ik op 19 januari dus ik ben nu in totaal4,8 kilo kwijt
4,8 kilo in 3 weken!! hoe doe je dat?
Valeria schreef:Ik doe het koolhydraat arm dieet onder medische begeleiding omdat ik diabetes heb. omdat ik te zwaar ben kan dit hele nare complicaties geven.
dit dieet bestaat dus voornamelijk uit eiwitten en vetten.
en je mag dus geen koolhydraathoudende pruducten eten zoals pasta, rijst, pizza, fruit en andere meelproducten.
en met name ook veel bewegen.
ik heb hier een wi met balance board staan waar ik veel uurtjes op doorbreng.
mijn streven in om 15 tot 20 kilo af te vallen. en de eerste 4,8 zijn er al af.
Kiki123 schreef:Valeria schreef:Ik doe het koolhydraat arm dieet onder medische begeleiding omdat ik diabetes heb. omdat ik te zwaar ben kan dit hele nare complicaties geven.
dit dieet bestaat dus voornamelijk uit eiwitten en vetten.
en je mag dus geen koolhydraathoudende pruducten eten zoals pasta, rijst, pizza, fruit en andere meelproducten.
en met name ook veel bewegen.
ik heb hier een wi met balance board staan waar ik veel uurtjes op doorbreng.
mijn streven in om 15 tot 20 kilo af te vallen. en de eerste 4,8 zijn er al af.
Echt super goed dat je het vol houd! lijkt me erg lastig een dieet zonder koolhydraten.
Misschien dat ik ook maar eens met een dietiste moet gaan praten. Nou heb ik geen diabetes maar het lijkt me ook fijn om van een 'buitenstaander'te horen wat ik kan verbeteren en als een soort stok achter de deur. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen maar ik denk als het over een paar weekjes nog niet echt beter gaat dat ik dan toch maar een afspraak maak met de dietiste.
Heb jij eerst een afspraak met de huisarts gemaakt ? (ivm kosten die je terug kan krijgen enzo?)
Kiki123 schreef:Wat leuk dat er weer alkemaal nieuewe mensen in het topic zijn![]()
En ik vind dat iedereen hier echt goed gaat! Jullie blijven allemaal zo goed gemotiveerd!!
Duke: die tarwekiemolie en omega'nogwat'olie eet je die zo vloeibaar? Want er bestaan toch ook van die visolie pillen enzo? Gebruik je die ook?
Ik heb hier al een paar dagen niks meer gepost maar dat heeft ook niet veel zin. Ik heb me de laatste dagen er echt niet aangehouden... Ik zit echt in een dip. Laatste week was ik 0,5 kg aangekomen, ik kan niet hardlopen omdat ik nog last van mijn scheenbeen heb, ik moet ongesteld worden en volgend weekend is het ook nog carnaval.. help hoe kom ik door mijn dip heen en hoe kan ik deze week volhouden?
nikita_benno schreef:ik ben gestopt met dieeten ik eet alles en kijk nergens meer naar om ik sport veel en ik val alleen maar af. dieeten is heel slecht voor je en helpt totaal niet.
gewoon meerdere keren eten op een dag doe ik ook en het vliegt eraf.
ook mijn diettiste zegt het. ik ben aangekomen doordat ik weinig at. nu eet ik veel en kom niks meer aan.