[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 19:15

ja :) Dat kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 19:38

pharagirlke schreef:
Ze pakken wat huid tussen hun vingers en steken een naald in je vel, dan schuiven ze het lange stuk van de MD in dat gaatje

Ben ik heel vreemd als ik hierdoor nog meer zin heb om ze te laten zetten? :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 20:20

Eeuh ja denk het wel :))
Hoe groot is zo'n plaatje dan?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 20:45

Ik wil graag een paar nieuwe piercings bestellen maar.. mijn tongpiercing is te lang en ik wil graag een kleiner staafje hebben, maar hoe meet ik de maat op van het staafje die ik nu heb? Volgens mij is die 1,6mm..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 20:49

de dikte is sowieso 1.6 volgens mij. De lengte moet je meten..

Goldie: kan je opzoeken op google.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 20:50

Owkee ik ga eens even speuren.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:01

Pff echt geen idee en laat ik nou net geen meetlintje hier hebben :+ Op CF staat wel 1,0mm , 1,2mm en 1,6mm barbells. Dan zou ik toch 1,2mm moeten hebben?

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:02

pharagirlke schreef:
Mijn eerste staafje was 10 mm en dat moest minimum 2 weken blijven zitten, was de zwelling dan weg mocht ik wisselen, was de zwelling niet weg bleef ie zitten tot die wel weg is. Zal dus voor een groot deel van jouw lichaam af hangen. Ik heb geen zwelling gehad. :) De piercer die hem een week er voren zette heeft pas een week na mij een 10 mm in kunnen doen :(:)

Zoenen wordt niet onhandig, drinken is heel effe een klikje maken en in het begin durf je niet goed met dat balletje op je lip (zoals met elke verse piercing) bicky burgers enz waren de eerste 2 dagen moeilijk omdat dat drukte op het verse wondje maar ging wel. Ijs van zo'n plastic plat lepeltje halen was ook geen succes :') Dat heb ik een paar dagen met mijn tong moeten doen (ik had hem in de zomer gezet dus ja O:) )

Heel goed opletten met bloezen over je hoofd trekken (ik ben er in geslaagd om te blijven hangen maar ik ben ook erg onhandig... :') ) en met vorken... Dat heb ik nooit aan de hand gehad maar mijn piercer waarschuwde wel.

Ik kan je verzekeren dat dat een pijnlijke zaak is :') Heb het 2 keer voor gehad, en de volgende dagen durfde ik amper nog een vork in mijn mond te steken.. :+ Eigenlijk mis ik mijn eskimo best wel. Ik heb er echt spijt van dat ik hem eruit gehaald heb. Hetzelfde met mijn sideburn, maar die was helaas aan het uitgroeien..

En ik denk dat het dringend tijd wordt voor een nieuwe piercing, want ik begin te vergeten welke ik heb! Gisteren zei iemand nog tegen me: "dus nu heb je nog 6 piercings?", mijn antwoord: "Nee joh.. 4!". Waarop die vriend antwoordt: "Huh? Je hebt toch je helix en conch nog, en je MD's. Heb je je tepelpiercings eruit gehaald dan??". En toen besefte ik opeens weer dat ik die dus inderdaad ook heb, 6 dus! Dom! :+

En ik zit steeds weer meer te denken aan een neuspiercing, een ringetje dan. Maar ik heb een enorme wipneus en ben echt bang dat het niet gaat staan. En anders wil ik nog wel een forward helix, tragus, rook of vch! :D

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:03

@ pharagirlke, excuses excuses! :D Ik haal jullie ook altijd door elkaar, vraag me niet waarom!

Bedankt voor jullie informatie, ik heb een sterk vermoeden dat het hem gaat worden! En ik zal uitkijken met vorken :D .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:04

sharoontje schreef:
Pff echt geen idee en laat ik nou net geen meetlintje hier hebben :+ Op CF staat wel 1,0mm , 1,2mm en 1,6mm barbells. Dan zou ik toch 1,2mm moeten hebben?

:n tong wordt meestal op 1.6 gepierced, maar dat is de diameter, heeft niets met de lengte te maken en ik vermoed dat jij vnl op zoek bent naar een kortere tongpiercing?

RI: hoe doe je dat eigenlijk? Met je vork? :o

Annemijn: :D DQ en ik zijn het op gebied van piercings vaak eens, misschien daarom :')

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:08

Ah nu snap ik hem sorry. Ja ik zoek een kortere tongpiercing ja..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:11

Dan moet je dus meten hoe dik je tong is of naar een piercer gaan en die het laten meten (da's betrouwbaarder denk ik) als je dan een staafje hebt kan je nog bijbestellen via goedkopere sites maar dan heb je iig de juiste maat.

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:16

@Pharagirlke: Hoe deed ik dat.. Goede vraag. Het bolletje zat gewoon vast tussen de tanden van de vork. Maar hoe ik dat geflikt heb: géén idee! :Y)

En oh jee, ik heb opeens een echte "ik wil een piercing! NU!"-bui! Help :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:25

Getver, lijkt me echt eng om met dat ding aan een vork te blijven hangen :=. Gelukkig zijn gezichtspiercings bij mij zowiezo not done. Al vind ik sommige wel heel mooi hoor.

Haha RI, die bui heb ik nu ook :+. Moet alleen nog een dikke week wachten..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:27

Kreeg ik die bui nou ook maar es, dan ben je geneigt om je angst te vergeten tot je de naald voelt en dat kan ik nou es gebruiken! :')

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:48

Ik vind gezichts piercings idd wel mooi..
Alleen niet bij mij ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:52

Ik zei altijd "neehee niets in mijn gezicht!"

Tja inmiddels zit er een eskimo en wil ik een neuspiercing :') Maar goed, neuspiercing zal nog effe duren gezien mams dat (nog) niet ziet zitten..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:53

Hahaha, dat had een vriendin van mij ook :).

Ik zal ze echt nooit in mijn gezicht nemen. Heb van mezelf namelijk nogal een norse/boze uitstraling, met piercings vind ik dat echt ontzettend arrogant overkomen...

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:56

was een eskimo?

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:58

pharagirlke schreef:

Tja inmiddels zit er een eskimo en wil ik een neuspiercing :') Maar goed, neuspiercing zal nog effe duren gezien mams dat (nog) niet ziet zitten..

Idem hier!
Hier thuis is dat wel vreemd. Ik heb al 4 permanent zichtbare piercings gehad, en toch blijft mams ertegen.. Ondertussen zou ze toch al gezien moeten hebben dat het momenteel echt nog geen invloed heeft op mijn jobs of studies? En als dat ooit wel het geval is haal ik ze er wel uit :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:59

Paar pagina's terug staat een foto... Door het midden van je lip..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 22:00

RavenIris schreef:
pharagirlke schreef:

Idem hier!
Hier thuis is dat wel vreemd. Ik heb al 4 permanent zichtbare piercings gehad, en toch blijft mams ertegen.. Ondertussen zou ze toch al gezien moeten hebben dat het momenteel echt nog geen invloed heeft op mijn jobs of studies? En als dat ooit wel het geval is haal ik ze er wel uit :D

klopt, maar ik denk dat ze gewoon willen beschermen... :)

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 22:04

Thnx yv!!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:34

Dan ben ik blij dat mijn ouders makkelijk zijn wat piercings betrefd. :)
3 in het gezicht is hier max. Zolang het maar 'subtiel' blijft. Dus niet bv. een bridge, septum en wenkbrauw oid.
Maar 2x lip en neusvleugel vinden ze prima. :)

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:52

Wil iemand mijn navelpiercing hebben? Ik wordt er zo moe van,...Ik heb dat ding nu al langer dan een jaar (en ik spreek hier over mijn 2e navelpiercing aan de onderkant van m'n navel) en hij geneest maar niet! Het ondeste gaatje blijft een beetje ontstoken en er komt dagelijks troep uit, of ik het bebadedas of nietS: Iemand tips?

Voor kerst heb ik een piercing tegoedbon gekregen, ik mag een extra gaatje in m'n oren laten schieten, of er nog een piercing bij nemen. Nu ben ik in dubio waar ik hem laat zetten.