Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Mijn eerste staafje was 10 mm en dat moest minimum 2 weken blijven zitten, was de zwelling dan weg mocht ik wisselen, was de zwelling niet weg bleef ie zitten tot die wel weg is. Zal dus voor een groot deel van jouw lichaam af hangen. Ik heb geen zwelling gehad.De piercer die hem een week er voren zette heeft pas een week na mij een 10 mm in kunnen doen
Zoenen wordt niet onhandig, drinken is heel effe een klikje maken en in het begin durf je niet goed met dat balletje op je lip (zoals met elke verse piercing) bicky burgers enz waren de eerste 2 dagen moeilijk omdat dat drukte op het verse wondje maar ging wel. Ijs van zo'n plastic plat lepeltje halen was ook geen succesDat heb ik een paar dagen met mijn tong moeten doen (ik had hem in de zomer gezet dus ja
)
Heel goed opletten met bloezen over je hoofd trekken (ik ben er in geslaagd om te blijven hangen maar ik ben ook erg onhandig...) en met vorken... Dat heb ik nooit aan de hand gehad maar mijn piercer waarschuwde wel.
sharoontje schreef:Pff echt geen idee en laat ik nou net geen meetlintje hier hebbenOp CF staat wel 1,0mm , 1,2mm en 1,6mm barbells. Dan zou ik toch 1,2mm moeten hebben?
pharagirlke schreef:Ik zei altijd "neehee niets in mijn gezicht!"
Tja inmiddels zit er een eskimo en wil ik een neuspiercingMaar goed, neuspiercing zal nog effe duren gezien mams dat (nog) niet ziet zitten..
RavenIris schreef:pharagirlke schreef:Ik zei altijd "neehee niets in mijn gezicht!"
Tja inmiddels zit er een eskimo en wil ik een neuspiercingMaar goed, neuspiercing zal nog effe duren gezien mams dat (nog) niet ziet zitten..
Idem hier!
Hier thuis is dat wel vreemd. Ik heb al 4 permanent zichtbare piercings gehad, en toch blijft mams ertegen.. Ondertussen zou ze toch al gezien moeten hebben dat het momenteel echt nog geen invloed heeft op mijn jobs of studies? En als dat ooit wel het geval is haal ik ze er wel uit