Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mriaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 23:18

bergen op school = bergen op zoom :)

Speedster

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 09:57

Ik ga vanavond weer een rondje. Is de laatste keer voor mijn eerste wedstrijdje a.s. zaterdag. Als dat tenminste doorgaat, als het te glad is, lijkt het me niet zo'n strak plan. Ik ga voor de eerste keer 15km lopen daar (Vught), dat moet kunnen denk ik, want 10km is met alle heuveltjes hier geen probleem meer en vught is tegenover hier hemels vlak. Ik vind het wel heel spannend, hoop dat het doorgaat!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 10:11

Succes alvast!!! Heb je eerste kerst wel een pastamaaltijd? :D Of anders 's ochtends pannekoeken eten; helpt echt!

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 12:13

Thnx! Pasta krijgen we niet eerste kerstdag, en ik ben bang dat ik pannenkoeken 's morgens niet naar binnen krijg :D... ik zat zelf te denken aan een lekker bordje brinta.

mriaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 14:46

succes Speedster brinta s'ochtends werkt heel goed ;)
voor de 15 km moet ik nog wel even flink trainen , misschien een doel voor 2010 . Ik durf het nog steeds niet aan ik woon in het buitengebied dus ze doen hier niet strooien.. het is hier flink glad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 00:38

Afbeelding

(:)

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 08:37

mriaam schreef:
succes Speedster brinta s'ochtends werkt heel goed ;)
voor de 15 km moet ik nog wel even flink trainen , misschien een doel voor 2010 . Ik durf het nog steeds niet aan ik woon in het buitengebied dus ze doen hier niet strooien.. het is hier flink glad.

Gisteravond een stukje van 5km gedaan, gelukkig wordt hier wel gestrooid en zijn de fietspaden goed vrij. We zijn wel voor de zekerheid geen rondje gelopen, maar op hetzelfde fietspad gebleven en na 2,5 km omgedraaid. Anders moesten we over kleinere weggetjes zonder fietspad en je weet maar nooit hoe de toestand daar is.

Leuke foto, Angela_!

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 09:12

ik moet ook echt een schop onder mijn kont hebben.
heb een conditie van niks en begin nu echt te zwaar te worden.

.....maar ja het beginnen........zucht

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 09:13

Oh ik wil zo graag weer lopen, maar ik ben al benauwd als ik 10 minuten stevig doorwandel... ;(

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 19:14

ik wil ook weer gaan hardlopen.. helaas kamp ik met knieblessure, dus voorlopig mar niet en dan toch goede schoenen aanschaffen

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 12:14

Kokopelli schreef:
ik moet ook echt een schop onder mijn kont hebben.
heb een conditie van niks en begin nu echt te zwaar te worden.

.....maar ja het beginnen........zucht

SCHOP!!!

Ik moet zelf ook echt weer beginnen maar met dit weer schiet het niet op. Het is nu al weer aan het sneeuwen.

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 12:24

Rennen in de sneeuw is best mogelijk meiden, kom op! Het blijft nog heel lang winter dus we moeten ons er doorheen slaan :#

elmo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 14:27

rommie schreef:
Rennen in de sneeuw is best mogelijk meiden, kom op! Het blijft nog heel lang winter dus we moeten ons er doorheen slaan :#

ik heb met mezelf afgesproken dat ik vanavond weer moet lopen, dus dat ga ik gewoon doen, zo gebeurd, ff tussendoor 8-)

mriaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 15:10

rommie schreef:

sneeuw en regen is niet erg maar gladheid vind ik wel ,
maar het dooit hier heel erg dus ik kan morgen denk ik weer beginnen.Dan sport ik gelijk mijn kersteten eraf :o

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 16:37

elmo1 schreef:
rommie schreef:

ik heb met mezelf afgesproken dat ik vanavond weer moet lopen, dus dat ga ik gewoon doen, zo gebeurd, ff tussendoor 8-)

Goedzo!
Ik heb eergisteren gelopen door een dikke laag sneeuw. Voeten optillen dus :D Vandaag moet ik eigenlijk weer maar ik denk dat ik het zondag op z'n vroegst wordt. Druk hoor, dat kerstgedoe :+

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 12:38

Nou, de run van gisteren... Wij helemaal naar Vught gereden, blijken de lange afstanden afgelast te zijn (vanwege gladheid)... Ik heb nog even getwijfeld of ik 2 rondjes van 7,5 km zou gaan lopen (had eigenlijk 15 op de planning staan), of 1 van 12, maar motivatietechnisch gezien leek me 1 rondje het beste. Dus die van 12. Die ronde hadden ze ook een klein stukje verlegd, dus ik had uiteindelijk 11,2 km op de gps staan, in 1 uur en 12 minuten. Het was de langste afstand die ik tot nu toe gelopen heb, dus ik was best trots (het viel me al erg mee dat niet iedereen me voorbij liep, ik heb zelfs best een aantal mensen ingehaald). Wel een beetje last van mijn linker heup gehad, want er was een lang recht stuk bij langs het kanaal, dat schuin naar rechts af liep. Dat rent echt oliebol, resultaat, spierpijn en dus flink insmeren.

Mijn renmaatje was echt bloedfanatiek en bij gebrek aan halve marathon heeft zij 3 rondes van 7,5 km gedaan. Er waren maar heel weinig mensen die meer rondjes liepen (er nog minder die er 3 deden), en helaas waren bij het tweede rondje voor haar de bordjes al opgeruimd. Ze kwam uiteindelijk als allerlaatste binnen (wel binnen de officiele finishtijd), maar alles was al opgeruimd en de meeste mensen waren al weg. Erg jammer, want toen ik finishte was er nog volop sportdrank en partjes sinaasappel te krijgen. Maar goed, al met al een leuke eerste loop gehad, ik denk dat ik dit nog wel eens vaker ga doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 14:15

Leuk speedster! Ik had gisteren eigenlijk een loop in Horst (limburg) maar die was helemaal afgelast. Ze hadden het wel netjes laten weten trouwens!

Dus ben ik vandaag maar eens gaan zelf gaan lopen, en ik heb mijn eerste 9 km gelopen!

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 22:17

Super Angela_, jammer dat het niet doorging gisteren, maar je hebt je prestatie wel netjes neergezet!

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 09:40

Jullie doen het allemaal super zo te horen. Ik wil ook zo graag weer, maar heb een raar kuchje en voel dat mijn luchtwegen een beetje van slag zijn. Ik heb zo een zin.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 09:47

Als je last hebt van je luchtwegen gaat het echt niet, helaas. Dan zul je toch je onderschrift nog wat in ere moeten houden :D.

Ik heb gisteren nieuwe schoenen gekocht trouwens, ik ben eens heel benieuwd, ga ze vandaag uitproberen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 09:52

Balen dat al die "lopen" afgezegd zijn....

Heb gister weer lekker kunnen lopen, nog wel rustig aan omdat ik nog een heel ietsjes last van mijn longen had (flink verkouden geweest), maar toch lekker 25 minuutjes weg geweest.

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 10:21

Succes, ik hoop dat ze lekker lopen ;-)

@ Wenk, lekker voor je

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 10:53

Wat goed van iedereen met die wedstrijden. En bloedfanatiek van je loopmaatje Speedster. Wel een beetje jammer dat wanneer je zo hard je best doet gewoon geen enkel ontvangst krijgt.
Ik heb zaterdag weer 5km gelopen met mijn zusje (militair met een superconditie) en dat ging in een flink tempo. Was aan het piepen aan het eind maar wel volgehouden.
Vandaag of morgenavond weer een rondje (als het wbt tijd even lukt) en anders eind van de week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 00:14

Wie traint er hier ook voor een marathon?

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 13:08

Mijn megadoel is voorlopig een halve, maar wie weet ben ik daarna wel gek genoeg...