Pilipa: Dat jullie er hier voor me zijn is al een hele steun. Die thee haal ik zelf wel even in de keuken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

een knuffel voor jou, heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Droefie is wel uit het oog maar niet uit het hart, daar zal hij altijd verder leven en bij jullie zijn.
, maar das wel normaal denk, ik heb een maand of 3-4 niet echt gereden (voorheen 5-6 dagen per week M2 niveau) en dan gelijk op een jong paard. Ik stap er wel gelijk zelf op, want mijn bijrijdster is er morgen niet, zij rijdt hem vandaag en dan is hij wel moe morgen, we rijden hem maar 3x per week, dus 2 dagen achter elkaar is voor mijn grote baby heel vermoeiend hihi. Dinsdag rijd zij hem weer en ik dan hopelijk donderdag weer. Deze druk wil ik me wel opleggen, want ik weet dat dit me heel goed doet, maar ik heb altijd wat moeite met opstarten. Ik kan echt niet wachten om er weer op te stappen... 

ik heb je verhaal door mijn tranen heen gelezen. Ik wens jou en je vriend veel sterkte toe met de verwerking. Ga je ooit nog weer een hond een mooie kans geven om bij jou te mogen wonen? .........Je verhaal van vorige week, wow. Luid en duidelijk.
Net als het zweten, kan me wel 4x /dag wassen nog ruik je het, erg vervelend. Mensen denken dat je je niet verzorgt, mijn wasmachiene draait alsof ik een heel huishouden heb 4x/week met gemak, al die sokken (onder) kleding enzo. Salie thee 's morgens op de nuchtere maag, schijnt te helpen tegen veel zweten, ben het aan het proberen.
Ik heb ook veel respect voor je hoe je het doet met je dochter. Hoe gaat het nu met haar? Moet er eerlijk gezegt niet aan denken nu ook nog eens zorg te moeten dragen voor een kind, heb genoeg aan mijn huisdieren. (en mijn buren) Hoe bevalt de hypnotherapie? Dit zit ook bij mijn therapie in bij psygoloog, maar ik zie alleen maar zwart of wazig. Ik heb geloof ik wat voor mezelf te verbergen ofzo.
.)
weliswaar 10 min. maar het begin is er. Mijn bijrijdster zou hem vandaag rijden en ik heb stiekum mijn rijbroek mee naar stal genomen en toen ik aankwam wilde ze hem net gaan rijden en ik heb die kans aangepakt. Zij 10 min. voorgereden en ik 10 min. na
Ben zo blij en het voelde weer zoooooooooo fijn, het is zo'n geweldig gaaf paard en ook nog ontzettend lief en nuchter.

De idimaloot. Dit ook omdat hij twijfelt of mijn exceem niet veroorzaakt word door mijn huishouding. Ik heb mijn hele leven al exceem, ben er mee geboren en ga er mee dood. Koemelk en stress zijn de grote boos doeners.
. Dat zoiets jaren kan gaan duren, word ik niet blij van
Ik vraag me dan af "wat is er mis met deze maatschapij" dat mensen zich niet kunnen aarden in deze maatschapij.
. Hopen dat ze het niet vergeten.
Dus er komt een rechtzaak, kan er nog wel bij.