Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nikolletje

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:21

OOOHHH hafjegek, dat is wel heftig, wel erg cool

Nieuwe lakjes van de hema toevallig?
Paarse vind ik erg mooi, ben benieuwd of ie in 1x dekt en hoe die eruit ziet op je nagels.

Hema heeft trouwens deze week 20% korting op lakjes ;)

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:51

owww dat had ik geeneens door, vond het al zo goedkoop dat ik er 4,95 voor betaalde reken net uit dat het normaal 5,85 was geweest inderdaad, hahaha snugger he kom je 6 uur later nog achter hahahahaha _O-
maar goed zijn inderdaad hema lakjes, ga ze morgen proberen naja 1tje dan, als mn nieuwe image plate er is :D moet toch eerst de paardjes van mn vriendin doen, weer lekker rijden :D en de andere 2 longeren, de ene durf ik niet op (te druk) en de ander ook niet die kent maar 1 gang en dat is keihard galoperen ;)
maar de 1ste is mega braaf :D dankzij dat kan ik weer wat paardrijden na 5,5 jaar, en hopenlijk straks op mn eigen 4jarige. *\o/* eerst auto voor de keuring, en dan hopen en bidden dat ie niet teveel gaat kosten dit jaar en van het overige kan ik een rijbakje maken hoop ik, en dan kan ik echt van start met trainen.
komt goed uit dat ik toch eerst die paardjes moet doen, want post is altijd erg laat hier, kan ik eerst lekker uitgebreid douchen en dan lekker nageltjes tutten, heerlijk! als ik de rust kan vinden tenminste, laatste tijd is het zo druk hier. 8)7 en hondje nog ziekjes die veel aandacht vraagt. zo blijf je maar aan het rennen.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:58

wonderworst_ schreef:
maar wat kan je nou met primer sharon ? :D

sorry ik was er niet meer

antwoord primer gebruik je bij het zetten van acryl nagels dat zorgt ervoor dat de acryl beter op de nagel blijft zitten.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 19:21

heb een site gevonden die het verkoopt.

heb ook meteen een oefenvinger besteld om te oefenen met acryl nagels zetten.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 19:33

Nou, ik heb een paar leuke dingen op YouTube gezien, dus ga ook maar weer aan de slag! :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:27

ik heb mijn nagels oranje gelakt :D

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:16

Ik heb er toch nog mijn marble opzitten, had geen zin om het eraf te halen gisterenavond, was iets te lang met mn haren bezig :+
Op de foto's ziet het er onwijs knoeierig uit, het is nu weggepoest en met topcoat vallen de onregelmatigheden ook weg, dus het ziet er nu beter uit :)
links;
Afbeelding
rechts;
Afbeelding
en de enige die is gelukt, linker middelvinger;
http://i32.tinypic.com/2chxpnr.jpg
[ik hoop dat de foto's niet te groot zijn, anders zet ik ze nog ff in een link]

Oeh Borrie, zou je willen zeggen welke site het verkoopt? :o
Laatst bijgewerkt door Mars op 15-09-09 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's zichtbaar, rest in link gezet

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:03

Verkoopt Tinks nou ook china glaze?
Want ik zie het namelijk niet op dr site staan, maar ik wou ook wat bestellen, en dat stond ook niet op dr site, maar ze had het wel. :)

Ohja, Tinks, vergeet je niet set T mee te nemen naar de markt in Charlois :o hihihi.

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:17

_Kellyy schreef:
Verkoopt Tinks nou ook china glaze?
Want ik zie het namelijk niet op dr site staan, maar ik wou ook wat bestellen, en dat stond ook niet op dr site, maar ze had het wel. :)

Ohja, Tinks, vergeet je niet set T mee te nemen naar de markt in Charlois :o hihihi.

Tinks verkoopt geen china glaze, past niet door de brievenbus dus is het niet handig (tenminste dacht dat dat de reden was)

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:34

Heel goed, geen china glaze omdat het niet door de brievenbus past. Dan gaat mijn hele concept verzendkosten 1 euro naar de maan. ;)

Naar Charlois neem ik een T-Set mee, heb er niet zo heel veel meer dus zal er zowieso 1 apart houden onder de kraam.

Wie komt er nu allemaal naar Charlois?? Als je komt wel even zeggen wie je bent hé. :+ Heeft iedereen mij straks gezien en ik weet van niks. hihi

Ik heb vanavond 8 nagels gelakt. Zwart aan de onderkant (lees teer) en mint groen bovenop (lees hoefvet) Mintgroen is helemaal mode dus mijn paarden lopen er nu weer trendy bij. :D

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:46

BELANGRIJKE MEDEDELING!!!

Dames die zich niet hebben aangemeld voor onze nieuwsbrief.... Gauw DOEN!!! Er komt een speciale nieuwsbrief actie aan....

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:49

xx_Mariekee schreef:
Oeh Borrie, zou je willen zeggen welke site het verkoopt? :o

http://www.icosbeauty.nl/

Ik lees alleen nu dat er bij de voorwaarden staat dat ze alleen aan mensen leveren die het beroep uitoefenen of iets gerelateerd doen.
ik heb toch echt gewoon kunnen bestellen en betalen.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 05:01

Tinks schreef:
Ik heb vanavond 8 nagels gelakt. Zwart aan de onderkant (lees teer) en mint groen bovenop (lees hoefvet) Mintgroen is helemaal mode dus mijn paarden lopen er nu weer trendy bij. :D

Haha ik heb ook mintgroen. :') Dus ik ben hip. Vandaag moet ik nog vroeg eruit, morgen mag ik wat langer blijven liggen... 8-)
Ik denk dat ik vanmiddag ga lakken maar ik weet nog niet wat ik zal doen. Heb er nu al zin in want het is alweer even geleden.
Pantervlekjes of french (met konad). Wat is leuker? Of een ander leuk idee??

Ik heb ook mailcontact met een nagelstyliste omdat ik waarschijnlijk binnenkort een gelnagel cursus cadeau krijg. YIPPIE!! :):) In de eerste instantie om zelf mijn nagels bij te werken, maar als ik tzt een paar klantjes krijg lijkt me dat ook wel erg leuk. :)
Ze zei dat een vinger wel goed is om thuis te oefenen maar op een model is beter want dan zie je ook meteen wat je doet en hoe je moet vijlen. Ik heb mijn modellen al geregeld haha. :D
Een leuk idee om die konad stempel horizontaal te doen zag ik.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 05:47

Zozo dames wat praten we veel :)
Ik heb alles net even bij zitten lezen.
Heb deze dagen weinig tijd zelf dingen te plaatsen.
werk vandaag van 06.00 tot 14.00 daarna paard doen en dan even slapen want rij met een collega mee van 22.00 tot 06.00 en daarna werken 06.00 tot 14.00 ZUCHT.
Dan donderdag weer van 6 tot 12 werken en van 13.00 tot 18.00

Mij zullen jullie weinig horen dus.

ik zie wel hele mooie nagels voorbij komen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 07:47

Tinks schreef:
Heel goed, geen china glaze omdat het niet door de brievenbus past. Dan gaat mijn hele concept verzendkosten 1 euro naar de maan. ;)

Naar Charlois neem ik een T-Set mee, heb er niet zo heel veel meer dus zal er zowieso 1 apart houden onder de kraam.

Wie komt er nu allemaal naar Charlois?? Als je komt wel even zeggen wie je bent hé. :+ Heeft iedereen mij straks gezien en ik weet van niks. hihi

Waar en wanneer in Charlois? Ik woon nml in Rotterdam Charlois en als je in de buurt bent, tjaaa :o Dan kom ik wel even gluren natuurlijk! :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 07:51

Tinks schreef:
Wendy15, wake up! hoezo verzendkosten??? Als je BOKT invult zijn ze gratis!!! (bij mij dan) :P

Iemand nog interesse in de BOKT/Tinks meeting???

Heb inmiddels een plaats op de markt gereserveerd in Charlois (een wijk in R'dam) Deze markt is op 23 september! Wie komt er.......

Zag weer super leuke dingen langs komen.... De vraag over stripers was nog niet beantwoord. Je kan een beperkt aantal kleurtjes krijgen bij de kruidvat. Als je echt aparte kleuren wilt dan moet je echt op internet zijn. Als je dat niet vertrouwd dan moet je even op dit forum lezen hoeveel dames met succes besteld hebben. Of je moet het thema winnen dan krijg je zowieso een striper.....

HA!v Gevonden! :D Ik ben van de partij!! :j Als jij weet waar het is, kom ik ook even gluren! Hoop wel dat ik het kan vinden en dat het tot na vijven is :') Want het is wel een werkdag voor mij :+

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 07:56

Volgens mij had ze al getypt dat het tot 17.00 uur is tallie_ho :)
Waar het is weet ik ook nog niet.
Ben ook niet bekend in charlois haha.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 08:20

Ik kan altijd nog een half uurtje eerder weg :P Dat is niet zo'n punt :P Even afwachten waar het is :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 08:32

:wave:
Jeetje wat hebben jullie weer veel gepraat :D
Ben een weekendje weg geweest naar een vriendin en heb gisteravond wel even bijgelezen, maar ga niet meer overal afzonderlijk op reageren hoor :=
M'n nagels zit nog steeds dezelfde marble op van voor het weekend, maar is er wel een beetje af nu.
Ben zaterdag naar de Horse Event geweest met een hele groep, supergezellig :D Bij vriendin in Eindhoven geslapen en volgende dag lekker met haar naar de sauna geweest. En gister vanaf daar door gegaan naar school en toen weer naar huis :P Was leuk weekendje :j
Moet alleen vanmiddag even schoonmaken dus ga nu m'n nagels nog niet doen, maar denk dat ik ze daarna nog wel even doe :j

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 08:55

ik weet niet zeker of ik het goed heb gedaan, maar volgens mij heb ik me nu ingeschreven voor de nieuwsbrief :D

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 08:57

Dat zal ik zo ook even doen. Ik heb er 5 nieuwe lakjes bij sinds dit weekend. Heb het alleen erg druk gehad, dus nog geen nieuwe creatie gemaakt. Hopelijk morgen.

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:00

Zo, als het goed is heb ik me ook ingeschreven voor de nieuwsbrief. Ben benieuwd Tinks haha!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:36

Ik heb me ook net ingeschreven.
Ben super benieuwd naar wat de actie is tinks ;)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:59

Krijg dus echt mijn nagels niet fatsoenlijk op de foto ^)
Camera van mijn vriend is in reparatie...

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 13:33

Tinks schreef:

Graag. :)
Haha, als je een klein meisje aan je kraam krijgt met de vraag of ze set T mag die je appart had gelegt, weet je het gelijk haha!! :P