Nieuwe lakjes van de hema toevallig?
Paarse vind ik erg mooi, ben benieuwd of ie in 1x dekt en hoe die eruit ziet op je nagels.
Hema heeft trouwens deze week 20% korting op lakjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moet toch eerst de paardjes van mn vriendin doen, weer lekker rijden
en de andere 2 longeren, de ene durf ik niet op (te druk) en de ander ook niet die kent maar 1 gang en dat is keihard galoperen
dankzij dat kan ik weer wat paardrijden na 5,5 jaar, en hopenlijk straks op mn eigen 4jarige.
eerst auto voor de keuring, en dan hopen en bidden dat ie niet teveel gaat kosten dit jaar en van het overige kan ik een rijbakje maken hoop ik, en dan kan ik echt van start met trainen.
en hondje nog ziekjes die veel aandacht vraagt. zo blijf je maar aan het rennen.

_Kellyy schreef:Verkoopt Tinks nou ook china glaze?
Want ik zie het namelijk niet op dr site staan, maar ik wou ook wat bestellen, en dat stond ook niet op dr site, maar ze had het wel.
Ohja, Tinks, vergeet je niet set T mee te nemen naar de markt in Charloishihihi.
Heeft iedereen mij straks gezien en ik weet van niks. hihi
xx_Mariekee schreef:Oeh Borrie, zou je willen zeggen welke site het verkoopt?
Tinks schreef:Ik heb vanavond 8 nagels gelakt. Zwart aan de onderkant (lees teer) en mint groen bovenop (lees hoefvet) Mintgroen is helemaal mode dus mijn paarden lopen er nu weer trendy bij.
Dus ik ben hip. Vandaag moet ik nog vroeg eruit, morgen mag ik wat langer blijven liggen...
In de eerste instantie om zelf mijn nagels bij te werken, maar als ik tzt een paar klantjes krijg lijkt me dat ook wel erg leuk. 

Tinks schreef:Heel goed, geen china glaze omdat het niet door de brievenbus past. Dan gaat mijn hele concept verzendkosten 1 euro naar de maan.![]()
Naar Charlois neem ik een T-Set mee, heb er niet zo heel veel meer dus zal er zowieso 1 apart houden onder de kraam.
Wie komt er nu allemaal naar Charlois?? Als je komt wel even zeggen wie je bent hé.Heeft iedereen mij straks gezien en ik weet van niks. hihi
Ik heb vanavond 8 nagels gelakt. Zwart aan de onderkant (lees teer) en mint groen bovenop (lees hoefvet) Mintgroen is helemaal mode dus mijn paarden lopen er nu weer trendy bij.
Dan kom ik wel even gluren natuurlijk!
Tinks schreef:Wendy15, wake up! hoezo verzendkosten??? Als je BOKT invult zijn ze gratis!!! (bij mij dan)![]()
Iemand nog interesse in de BOKT/Tinks meeting???
Heb inmiddels een plaats op de markt gereserveerd in Charlois (een wijk in R'dam) Deze markt is op 23 september! Wie komt er.......
Zag weer super leuke dingen langs komen.... De vraag over stripers was nog niet beantwoord. Je kan een beperkt aantal kleurtjes krijgen bij de kruidvat. Als je echt aparte kleuren wilt dan moet je echt op internet zijn. Als je dat niet vertrouwd dan moet je even op dit forum lezen hoeveel dames met succes besteld hebben. Of je moet het thema winnen dan krijg je zowieso een striper.....
Ik ben van de partij!!
Als jij weet waar het is, kom ik ook even gluren! Hoop wel dat ik het kan vinden en dat het tot na vijven is
Want het is wel een werkdag voor mij

Dat is niet zo'n punt
Even afwachten waar het is

Bij vriendin in Eindhoven geslapen en volgende dag lekker met haar naar de sauna geweest. En gister vanaf daar door gegaan naar school en toen weer naar huis
Was leuk weekendje 

Tinks schreef:Heel goed, geen china glaze omdat het niet door de brievenbus past. Dan gaat mijn hele concept verzendkosten 1 euro naar de maan.![]()
Naar Charlois neem ik een T-Set mee, heb er niet zo heel veel meer dus zal er zowieso 1 apart houden onder de kraam.
Wie komt er nu allemaal naar Charlois?? Als je komt wel even zeggen wie je bent hé.Heeft iedereen mij straks gezien en ik weet van niks. hihi
Ik heb vanavond 8 nagels gelakt. Zwart aan de onderkant (lees teer) en mint groen bovenop (lees hoefvet) Mintgroen is helemaal mode dus mijn paarden lopen er nu weer trendy bij.