nooit gezegt alleen dat ik er 1 wouw ;d ik ga hem denk ik voor mijn verjaardag vragen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:@ vlekkie_fan; Gewoon doen! Het belangrijkste is dat je een goede piercer zoekt. Google er een paar in jouw omgeving om en google dan die shops om te zien wat er allemaal over wordt gezegd, dan krijg je snel genoeg een beetje een idee bij die shop. En vervolgens gewoon doen! Vraag wel of ze met titanium piercen, want daarvan weet je zeker dat je er geen last van krijgt (en dan kun je later als het genezen is alsnog wel CS proberen). Ik reageer vrij heftig op metaal, zelfs op de wettelijk toegestane hoeveelheden nikkel, en in titanium zit geen nikkel en daar kan ik wel gewoon tegen. Maar bijvoorbeeld zelfs stalen banden van horloges gaan bij mij irriteren.
pharagirlke schreef:Ligt het nou aan mij of meen ik me te herinneren dat BLM al een piercing had
BLM: je kan het op 6 weken proberen, maar dan niet janken als hij uit groeit. (sowieso niet janken als die uitgroeit als je op 13 jaar terwijl je zelf al zegt dat je nog in de groei bent m laat zetten)