[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BrittLandman

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 14:55

ik vraag het toch nee had heb geen navel piercing ;)
nooit gezegt alleen dat ik er 1 wouw ;d ik ga hem denk ik voor mijn verjaardag vragen :D 23-11

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 15:41

Citaat:
@ vlekkie_fan; Gewoon doen! Het belangrijkste is dat je een goede piercer zoekt. Google er een paar in jouw omgeving om en google dan die shops om te zien wat er allemaal over wordt gezegd, dan krijg je snel genoeg een beetje een idee bij die shop. En vervolgens gewoon doen! Vraag wel of ze met titanium piercen, want daarvan weet je zeker dat je er geen last van krijgt (en dan kun je later als het genezen is alsnog wel CS proberen). Ik reageer vrij heftig op metaal, zelfs op de wettelijk toegestane hoeveelheden nikkel, en in titanium zit geen nikkel en daar kan ik wel gewoon tegen. Maar bijvoorbeeld zelfs stalen banden van horloges gaan bij mij irriteren.

Ik wil hem wel laten zetten waar ik mijn navelpiercing ook heb laten zetten. Die is wel goed vond ik, hele rustige man die heel rustig uitlegd wat er allemaal gaat gebeuren enzo. In mijn navel heb ik wel CS, daar kan ik heel goed tegen.. weet niet of het bij je oor anders is?
Ik kan iig niet tegen nep zilver, goud, etc..

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 16:01

;( toch niet vandaag.. maar vrijdag..

mams vond het niet leuk als ik er 1 liet zette voordat ik op kamp moet.. dus om mams gerust te stellen ga ik vrijdag maar als ik terug ben :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 16:27

pharagirlke schreef:
Ligt het nou aan mij of meen ik me te herinneren dat BLM al een piercing had :?

BLM: je kan het op 6 weken proberen, maar dan niet janken als hij uit groeit. (sowieso niet janken als die uitgroeit als je op 13 jaar terwijl je zelf al zegt dat je nog in de groei bent m laat zetten)

joh die leeft in een wereld waarin ze hem al 80x heeft gezet, maar ik vermoed dat het gewoon niet mag oid _O-

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:14

ze heet nu xplayboy geloof ik :P

@xplayboy: ik zou hem zowieso niet op je 13e laten zetten. want de kans dat ie dan uitgroeit omdat jij nog groeit is dan best groot!

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 23:35

Heee Dramaqueen, bekend bloemetje ;) ! Hij is toch nog aangekomen?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 23:44

ja, ben er erg blij mee,alleen door die BCR, (ging er echt niet uit) is mn tragus nu erg gezwollen en geirriteerd.. beetje jammer..

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 11:37

Vandaag is het eindelijk zover, krijg m'n tongpiercing :D

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 11:49

Ik heb een vraagje over CF.
ik heb een bestelling geplaatst en wil deze betalen via rabo internetbaniekeren. Maar er staan zoveel gegevens in die bevestiging. Wat moet ik waar invullen? :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 14:08

je moet wel buitelandse betaling doen geloof ik :j ik betaal altijd met paypal dus heb geen idee :))

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 14:41

Het is al gelukt. Moest inderdaad bij het kopje Buitenlandse betalingen zijn en toen wijzigde het zich vanzelf :)

BrittLandman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 14:47

Chrissie_ schreef:
Het is al gelukt. Moest inderdaad bij het kopje Buitenlandse betalingen zijn en toen wijzigde het zich vanzelf :)

mooi dat het is gelukt :Y)

BrittLandman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 14:48

ilovetrusha schreef:
ze heet nu xplayboy geloof ik :P

@xplayboy: ik zou hem zowieso niet op je 13e laten zetten. want de kans dat ie dan uitgroeit omdat jij nog groeit is dan best groot!

heee :D
ik heet nog gewoon BrittLandman ;)
mijn zus heet zo :+

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:08

goedemiddag, even om jullie op de hoogste te houden, ik ben even langs de piercing shop gegaan omdat ik dacht dat mijn piercing er uit groeide,
ze zeiden daar dat ze dachten dattie te diep was gezet, en dat mijn lichaam m er een stukje verder uit wou, en dat hij er verder niet meer uit zou groeien! :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:09

hadden we toch gelijk :D

een navelpiercing groeit altijd iets uit.

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:13

Mooi dat die verder niet zou uitgroeien :D

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:14

Hai ! :D
Ik ga over 7 dagen (als mn piercer tijd heeft :+ ) m'n septum laten zetten! *\o/*

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:15

:wave:

huh, navelpiercing die iets uitgroeit?
heb mijne al vanaf mijn dertiende en er is nog nooit iets veranderd aan de plaats waar hij zit :)..

benieuwd hoe het is gegaan bij sophie_midas.. vond het echt zo'n pijn doen toen de mijne werd gezet! hoor altijd van iedereen dat tong het minst pijnlijk is maar volgens mij is er bij mij iets niet goed gegaan.

twee weken geleden heb ik mijn derde piercing laten zetten :D een dermal in mijn nek! gaat heel goed, veel verhalen gehoord over ontsteken etc.. maar niks aan de hand. volgens mij heeft hij hem alleen niet helemaal recht op het midden geschoten of is hij iets naar rechts gegroeid ;(

filmpje van toen hij gezet werd voor de liefhebbers:

foto resultaat
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Appieee op 10-09-09 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:25

meestal wel appie, maar hij veranderd dan niet van plaats hoor :')
meestal ga je van 12 naar 10 mm, maar dit hoef je niet te merken, ik heb ook gewoon nog me grote in, is alleen iets meer ruimte.

en je dermal heb je pas een prille 2 weken, nog een hele weg te gaan dus, maar vind hem wel erg leuk!

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:28

:') vond het al zo raar, dat hij uitgroeid..
wat dat betreft klopt het wel bij mij. stukje miscommunicatie haha.

ja.. ben benieuwd wat hij nog gaat doen en of hij goed blijft zitten.
mag hem pas over 8 weken wisselen dus dat duurt nog wel even!
als hij goed blijft zitten komt er ook nog wel een tweede bij ergens! :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:30

bij uitgroeien denken mensen idd gelijk aan navelpiercings die aan een dun velletje hangt in de navel haha :)) maar dat is dus niet zo, een mm extra ruimte is al een beetje uitgroei :D

ik hoop voor je dat ie t goed doet :j vind het wel een ontzettend gave plek, veel last van?

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:33

ik heb bij mn navelpiercing wel dat ik hem een tijd niet in had gehad en toen even door moest prikken weer :'), nu zie je nog een dichtgegroeid gaatje zitten als je het bolletje iets aan de kant doet haha. oeps.

ja ik vind het ook echt een mooie plek! ben er zo blij mee!
heb er totaal geen last van, het zetten deed ook echt geen pijn. het is nog niet ontstoken geweest dus hoop echt dat dat zo blijft, probeer er ook gewoon zoveel mogelijk af te blijven dan is die kans ook kleiner! :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:35

Die in mijn buik gingen ook twee weken goed en toen begonnen ze te ...... Inmiddels zijn ze ook weer rustig overigens :D Leuke plek... Lijkt me alleen "gevaarlijk" ivm je haar?

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:36

Weet iemand waar je dit soort navelpiercings aan kan komen?
(Ff foto van mijn piercing spammen ;))
Afbeelding
Afbeelding

Dus dat het ja hoe moet ik het uitleggen.. het hangertje vanaf de bovenkant valt.
Vaak zie je een staafje met 2 bolletjes en dan een hangertje vanaf het onderste bolletje.
Maar ik heb nu deze (en nog een paar andere :Y) ) en ik wil wel weer een keer een nieuwe,
maar dit soort kan ik dus nergens vinden.

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:37

Ja daar twijfelde ik ook over. Hoorde toevallig gisteren een verhaal van een vriendin van mij over een vriendin van haar.. Die had hem er met borstelen uitgekamd en daarna zelf weer erin gedrukt ofzo :? Raar mens haha.