Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:14

haha gelukkig ligt het toch niet helemaal aan mij :P Zal eens het plakband op mijn werk proberen misschien dat beter werkt. Heb mijn nagels gister beschaafd roze gelakt dus vandaag hou ik het even zo. Van het weekend even uitproberen. En ik zal het inderdaad eens proberen met nagellak remover! Goed idee :D

Tallie1979

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:26

Bij mij werkte het! :j

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:39

ik maak mijn french altijd met plakband werkt prima

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 10:12

ik had gisteravond laat ook nog ffies snel french opgedaan met glitter randje, maar ik doe het gewoon uit de losse hand ( ik moet wel want ik ben me stickertjes kwijt :D )

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:48

Ik deed french eerder ook met stickertjes, maar duurt me tegenwoordig te lang :o En uit de losse hand gaat ook prima :j

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 13:11

Ik doe het altijd met de Essence plakkertjes :D

Oh oh...mijn spaarvarkentje is weer een rib armer.
Heb nieuwe imageplate + stempellakje besteld :o

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 13:25

Beste dames,

Vergeet bij het bestellen a.u.b. niet om de naam BOKT in te vullen bij het Bericht.

Door het grote aantal bestellingen zien wij anders door de bomen het bos niet meer. :+

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 13:49

Is dat een soort kortingscode o.i.d.?
En hoeveel % korting wordt dat dan? :)
Ben wel benieuwd, heb nog steeds niks besteld, maar dat komt een dezer dagen wel :j

En dan nog wat,
ik weet niet waar je woont, maar is er evt. de mogelijkheid om het te komen ophalen? :o
Het is toch wel weer een flink bedrag. :+

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 13:54

Tinks schreef:
Zoals beloofd....

15% korting op alle Konad producten tot 13 augustus 2009.

http://www.veelsieraden.nl

Dames die alleen imageplates of nagellak bestellen krijgen ook nog gratis verzendkosten als ze na het invullen van hun gegevens onder aan het bestelformulier bij "uw bericht" de naam BOKT neerzetten. Je krijgt dan binnen 24 uur een nieuwe factuur.

Let echter wel op! de levering van de producten is na verwachting na 17 augustus 2009. Je wordt hiervan op de hoogte houden.

Bij ontvangst van je bestelling ontvang je ook nog een kortingsbon van 5%!

TE5 ;) zie blz terug :)

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 13:57

TE5 schreef:
En dan nog wat,
ik weet niet waar je woont, maar is er evt. de mogelijkheid om het te komen ophalen? :o
Het is toch wel weer een flink bedrag. :+

In de buurt van Doetinchem (Gelderland). Maar maak je geen zorgen wij zijn gewoon een net bedrijf, ingeschreven bij KvK en in bezit van BTW nummer. We handelen alles netjes en eerlijk af.

Andere vraag was al beantwoord.... dank je wel daarvoor!
Laatst bijgewerkt door Tinks op 07-08-09 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 13:59

O, oops :o

Bedankt :)

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:08

Kan niet wachten :D

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:18

Ik vertrouw het wel hoor :j
Of iig, niet minder dan anderen, ik zie niet waarom :P

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:30

Tinks schreef:
Beste dames,

Vergeet bij het bestellen a.u.b. niet om de naam BOKT in te vullen bij het Bericht.

Door het grote aantal bestellingen zien wij anders door de bomen het bos niet meer. :+

Ik heb mijn bestelling van afgelopen week in goede orde ontvangen! Dankjewel Tinks, voor de snelle levering. Mijn nagellak lag zoals afgesproken na een dag keurig in de brievenbus.

Nu mijn nagels niet zo heel lang zijn (breken constant af :() vind ik dit subtiele kleurtje mooier dan mijn gebruikelijke knalroze lakjes :D

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:57

Hahaatje schreef:
Tinks schreef:
Beste dames,

Ik heb mijn bestelling van afgelopen week in goede orde ontvangen! Dankjewel Tinks, voor de snelle levering. Mijn nagellak lag zoals afgesproken na een dag keurig in de brievenbus.

Nu mijn nagels niet zo heel lang zijn (breken constant af :() vind ik dit subtiele kleurtje mooier dan mijn gebruikelijke knalroze lakjes :D

Dat is fijn om te horen!! Bedankt voor je leuke reactie. :o

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:28

Laura ik heb mn pakje binnen. Dankje. :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 17:51

ik vandaag echt keihard mijn duim gestoten.
gelukkig is mijn nagel nog heel.
maar doet wel erg pijn nu.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 17:56

nou mijn eerste creatie over het thema liefde :D
had niet zoveel inspiratie dus heb het redelijk simpel gehouden, lichtroze glitterlakje met drie hartjes steentjes erop.
mijn eerste idee kon ik niet uitvoeren omdat ik niet de juiste kleuren nagellak had, en mn portomonnee is een beetje leeg :+ dus kon ook geen lakjes halen. wilde eigenlijk rood doen, met 1 hartje steentje erop en eromheen met geel en oranje (oranje heb ik wel ) vlammen er om heen tekenen met een sateprikker.
maar goed hier mn creatie, ga er volgende week nog wel een maken, die wat origineler is :D
Afbeelding
en ik had geen zin om weer alle steentjes er af te beitelen(zie vorige creatie met zeepaardjes) dus heb dit er maar op gedaan erna.
Afbeelding
alleen is het nu weer beschadigd, vanochtend bosrit gemaakt en ben er af gedonderd :+ nagel gebroken, nagellak geschaafd, en morgen vreselijk spierpijn vrees ik ;( ach het was het waard. :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 18:03

ff een vraagje.
om te stempelen kun je dus niet alle lakken gebruiken?
en wat kun je allemaal als onderlaag gebruiken?

en gaat die 15% korting ook af van die 'normale' lakjes op die ene website?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 18:06

Om te stempelen kun je volgende konad alleen de speciale stempellakken gebruiken. Ik was eigenwijs en probeerde het tóch met gewone lak ( O:) ) die een beetje dikker was geworden en dat ging ook prima :j Maar met de stempellakken is de afbeelding wel wat 'dekkender' :j Als onderlaag kun je alle gewone lakken gebruiken :) Alleen de stempellak kun je niet je hele nagel mee lakken omdat dat niet schijnt te drogen (nog niet geprobeerd :P )

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 18:23

aha en topcoat?

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 18:45

Wendy15 schreef:
Om te stempelen kun je volgende konad alleen de speciale stempellakken gebruiken. Ik was eigenwijs en probeerde het tóch met gewone lak ( O:) ) die een beetje dikker was geworden en dat ging ook prima :j Maar met de stempellakken is de afbeelding wel wat 'dekkender' :j Als onderlaag kun je alle gewone lakken gebruiken :) Alleen de stempellak kun je niet je hele nagel mee lakken omdat dat niet schijnt te drogen (nog niet geprobeerd :P )

ikke wel al geprobeerd, en werkt inderdaad niet, heb het met de goudkleur stempellak geprobeerd, en na meer als een uur was het nog zacht, wel droog dat je het aan kan raken enzo, maar nog wel zacht.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 18:52

Ah ok :) Dat heb ik ook vaak met oudere lakjes :\ Dan zijn ze wat dikker geworden.. een uur wachten om ze te laten drogen en dan voel ik, lijkt 't droog, stoot ik 't een keer en is het er weer af :roll: Kan het er dan zo afwrijven :7 Maar die lakjes gooi ik nu niet meer weg, die ga ik gewoon gebruiken om te stempelen :P

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 19:32

IvysToeter schreef:
ff een vraagje.
om te stempelen kun je dus niet alle lakken gebruiken?
en wat kun je allemaal als onderlaag gebruiken?

en gaat die 15% korting ook af van die 'normale' lakjes op die ene website?

De 15% korting is al berekend op de website en geldt voor alle Konad producten.

De "gewone" nagellak is zowieso maar 2,50 euro dus daar kan niets vanaf. Onze "gewone" nagellakken van € 2,50 euro zijn prima geschikt als onderlaag, maar niet om mee te stempelen. Je krijgt het figuurtje wel netjes op je nagel maar je hebt wel goede ogen nodig om het figuurtje te zien. Echte Konad nagellak geeft een duidelijkere kleur aan het figuurtje omdat deze nagellak een andere samenstelling heeft.

De speciale Konad nagellak en topcoat kosten normaal 4,95 en kosten tot 13 augustus 4,21 euro. En als je het woord BOKT invuld bij je bestelling en je besteld alleen imageplates en nagellak (dus geen konad sets die per pakketpost moeten) dan zijn de verzendkosten ook nog eens gratis!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 19:40

Super Iessie,
vind je ze leuk??????????