Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jammer dat longeren niet ging, ik longeer die van mij ook weleens maar bij ons moet dat in de bak, ze geeft alleen nogal sprongen dus ze zijn er niet altijd even blij mee maargoed ik betaal ook voor de bak en ze snappen het wel.
vanuit Pieterburen, gaat goed op een paniekaanval na tot nu toe! Hopelijk is het met jullie ook allemaal goed!
). Maar gaf me toch weer een partij onnodige stress gisterenavond en voor mijn vriend was het ook even niet gezellig hierdoor.
. Vanmorgen hingen er wat spanningen op het werk die oppakte maar gelukkig zakte het snel weer af. Wil zo nog even iets in de tuin doen want morgen komt er een vriendin langs en dan komt er ook niet van, wil morgenochtend binnen alles schoonmaken want dat is ook weer nodig, de poezenbeesten verharen nogal.

lees; manen en staart geknipt, is gelijk weer meer waard. Nu nog even lekker zitten en daarna naar bed. Morgen een drukke dag, boodschappen doen en er komt een vriendin langs en 's avonds uiteten. Weet nog niet of ik bij ma blijf slapen, er komen nog meer mensen langs 's avonds en ik zit dan toch liever 'op mezelf' of met ma maar niet met de rest van de familie zeker ook omdat we zaterdag een hele dag weggaan. 

Ga zo weer verder maar heb mn boodschappen al binnen, alles is al gepoetst, nu nog stofzuigen en dweilen en dan is dat weer goed voor vandaag. Heb besloten vanavond niet bij ma te slapen, mij te druk met die familie, ga nu wel een keer maar dan als er verder geen visite is. Dus jullie zien mij vanavond hier weer
Wel fijn om dat van verschillende kanten te horen. Zo realiseer ik me dat ik stapje voor stapje toch sterker aan het worden ben.