zo ik ga vandaag ook nog redelijk goed! Pfff zijn bezig met de eventuele aanschaf van een nieuwbouwhuis en dat brengt nog best wel wat hectiek met zich mee hahha op 1 half zakje maltesers (jaja ze zijn nog niet op helaas) na gaat het heel erg goed!
O: 2 bruine boterhammen met gestampte muisjes T: milkbreak L: 3 boterhammen met delight en een cup-a-soup T: plak peperkoek A: 2 kleine aardappeltjes, een grote schep erwtjes en worteltjes en stukje vlees (geen idee wat het was hahaha) T: half zakje maltesers en straks een lu-crackertje ofzo
Mizoan
Geplaatst: 22-07-09 08:34
silinka schreef:
miep1979 schreef:
Met zo'n dichte mond kun je moeilijk M&M's eten...
Is ook nagenoeg niet gelukt Na 1 handje M&M's werd ik al
De chroomtabletten, waren gisteren niet bij de Aldi, niet bij het Kruidvat en niet bij de DA verkrijgbaar Heb wel tabletten voor het vocht dat ik vast houd, hoop dat deze werken. Ga straks even de overige dorgisterijen hier in town bellen, hopelijk met positief resultaat
Enne dat soort winkels hebben wij in deze wereldstad niet
Iris1702
Geplaatst: 22-07-09 12:25
Vandaag:
O: rijstwafel jam, rijstwafel stroop T: meloen L: meergranenbroodje (lijkt op een bartje) met ham, beker optimel T: 250 gr magere vruchten yoghurt D: roerbakgroenten, pasta en zalm (was gister niet doorgegaan ivm verse groentensoep die ik van mijn schoonmoeder had gekregen jammie) T: ??
Aah ben gister de fout ingegaan!! Ik had zulk goed nieuws dat ik van geluk gewoon 2 van die kleine pakjes Lu prince op heb met die 5 ronde koekjes met die sterretjes. Echt heel erg!
Nou vandaag:
O 2 vk boterhammen met een héél dun laagje pasta (Bij vriend thuis hebben ze niet veel broodbeleg wat nog goed is ) en een glas optimel T: 1 donker Bammetje van Peijenburg, thee met 2 zoetjes L ik ga om half 2 eten en als het goed is neem ik dan 2 vk boterhammen met kalkoenfilet en een gals optimel T: Een snelle jelle D: ??
nou vandaag gestresst opgestaan! Pfff wat de aankoop van een huis wel niet met je kan doen. Normaal ben ik redelijk nuchter maar nu kan ik echt stressen! Vanmorgen mezelf echt moeten bedwingen om niet te gaan snoepen en snaaien!
O: 2 boterhammen met gestampte muisjes T: appeltje geraspt met beetje kaneel er door (jammie) L: 2 boterhammen met delight T: geen idee A: gekookte aardappels, groenten en vlees T: geen idee, vanavond gaan we met schoonpa de huizenbende nog een keer doorspreken dus ik denk dat ik dan weer een hoge bloeddruk krijg van de stress maar ik ga me inhouden!
Pfff ik ga zo lekker mijn hoofdje leeg maken op stal! ff lekker mutsen met mn merries! Verstand op 0 en rondjes hobbelen in de bak als het droog blijft!
Zooo ik moest me weer herpakken en het lijkt te lukken vandaag !
O: broodje kipfilet T: appeltje L: groot broodje kipfilet en rauwkost T: eierkoek A: maaltijdsalde met geitenkaas T: op de kermis misschien nog iets lekkers !
Hee even een vraagje, bij caloriechecker.nl staat er dat knackebrot een 'bij uitzondering' product is Maar weet iemand wat dr eigenlijk mis mee is? En weet iemand anders een goede vervanger?
Mizoan
Geplaatst: 22-07-09 15:24
Bokkiej schreef:
vandaag ga ik die chroomtabletten kopen.
Ik heb ze uiteindelijk toch bij een DA gescoord, eigen merk, 120 stuks voor 9 euro Morgenochtend tijdens mijn ontbijt ga ik ze voor het eerst nemen
Suzanne F.
Geplaatst: 22-07-09 18:18
Ik neem ze altijd op mn nuchtere maag. Werkt super.
gister ging het niet zo goed ( jarig dusja taart enzo ) Maar vandaag best wel goed.
O: - T: - ( lag nog te slapen ) L: 2 bruine broodjes met appelstroop,optimel drink, fruitsalade T: 2 rijstwafels met appelstroop A: Kip tandoori ( schrijf je dat zo ? ) met tomaat/komkommer T: Optimel vla
Kiki123
Geplaatst: 22-07-09 18:49
oja en ik heb hardgelopen ( 30 min )
Bokkiej
Geplaatst: 22-07-09 19:45
Zo! Vandaag Chroom gekocht. Morgen dus ermee beginnen. Ook Kelp met Lecithine gekocht. Goed voor de stofwisseling. Kan geen kwaad om te proberen toch?
edit: Nu lekker hond uitlaten, stukje rennen. Vandaag een goeie dag voor mijn doen.
als ik op me 18e nog niet afgevallen ben, is dat mijn optie .
Mizoan
Geplaatst: 23-07-09 08:38
Zo mijn 1ste dag met Chroomtabletten..... Ben benieuwd
Zit overigens ook aan tabletten voor het vocht vasthouden. Ondanks dat ik al weer het e.e.a. kwijt ben, krijg ik mijn rijlaarzen amper dicht, er is geen haar op mijn hoofd die erover piekerd om mijn andere laarzen zonder rits te proberen, dus hoppa ook die pillen maar, heb het gewoon druk s'morgens naast de gebruikelijke medicijnen