Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:Klopt, dat weet ik. Maar ik vraag aan Rebecca of ze zeker weet dat het echt de mexicaanse griepprik is.
Worden daar namelijk uberhaupt al oproepen voor gedaan? Omdat het momenteel oproeptijd voor de gewone griepprik is?
Rebecca, het is jouw lichaam dus jij bepaalt. Maar denk in, als je minderjarig bent, hebben jouw ouders daar ook invloed op. En ik kan me zo jouw moeders gedachtengang wel inzien, als er al een zwakkere gezondheidssituatie in het gezin is, dan zou ik het ook een 'veilig' gevoel vinden als er toch een vorm van bescherming zou zijn.
Carin79 schreef:Unwritten schreef:Klopt, dat weet ik. Maar ik vraag aan Rebecca of ze zeker weet dat het echt de mexicaanse griepprik is.
Worden daar namelijk uberhaupt al oproepen voor gedaan? Omdat het momenteel oproeptijd voor de gewone griepprik is?
Rebecca, het is jouw lichaam dus jij bepaalt. Maar denk in, als je minderjarig bent, hebben jouw ouders daar ook invloed op. En ik kan me zo jouw moeders gedachtengang wel inzien, als er al een zwakkere gezondheidssituatie in het gezin is, dan zou ik het ook een 'veilig' gevoel vinden als er toch een vorm van bescherming zou zijn.
Ja, de oproepen worden al gedaan voor de periode november/december.
Ik werk in de gezondheidszorg. Ik 'moet' me ook laten vaccineren ook al heb ik nog nooit de griep gehad. Maar helaas kun je het virus wel bij je dragen zelfs als je er geen last van hebt, en daarmee anderen kunt besmetten.
dat zijn 3 prikken in totaal. Sta er ook niet om te springen, heb een enorme hekel aan naalden. Maar ik zie wel in dat het belangrijk is..
Rebeccaa schreef:Nogmaals, ik vind het niet erg om een week mezelf ziek, zwak, misselijk en mezelf met dikke wallen naar de wc te slepen. Weetje, laat dat dan een keertje 2 weken zijn, ik heb dat gewoon liever dan die prik weetje
. Ik krijg toch ook niet de gewone griepprik? Nou de gewone griep is net zo erg..
Oké, het zijn er dus 2