En zo zal er nooit het perfecte lichaam zijn. Iedereen vind weer iets anders mooi. Alleen moet je er wel rekening mee houden dat niet alles bij jezelf haalbaar is
Nee. maar het is toch haalbaar voor mij.. ik bedoel minder ongezond eten en veel sporten .. ik bedoel zal noit helemaal hetzelfde worden maar wel beter dan wat ik nu heb
Lous
Geplaatst: 18-06-09 19:31
Water en fruit. Dat is zeer belangrijk. En een beetje vet mag, heeft je lichaam toch ook nodig. Niet teveel suiker want dat wordt ook omgezet in vet. En niet teveel zout.
Ik vind friet niet lekker zonder zout, probeer al wel te minderen, want eerder deed ik er echt zoveel zout in dat m'n moeder gewoon al schrok als ze t zag..
Lous
Geplaatst: 18-06-09 20:01
Helemaal geen zout eten is ook niet goed. Een beetje heb je ook nodig. Maar je hoeft niet overal zout op te doen om zout binnen te krijgen. Het zit ook in gewoon in bepaalde producten
daarom wij gebruiken echt nooit zout.. wel kruiden om flees te marineren enzovoort maar daar zit van zichzelf ook zout in. maar wij nemen nooit extra zout op dingen enzo
Moiryn
Geplaatst: 18-06-09 20:03
Oh bij mij gaat patat eten zo:
ik: *pakt zoutpotje en blijft strooien totdat moeder 'Ho' zegt*
Probeer zo min mogelijk zout te eten! In veel dingen zit al zout, je krijgt in feite al genoeg zout binnen als je normaal eet.. Mijn vader is cardioloog en mijn moeder was (hartfalen) verpleegkundige.. wij eten zo veel mogelijk zoutloos. Eigenlijk doen we nergens zout bij..
Wij koken ook zoutloos, maar soms op de aardappeltjes een beetje zout. Daar doen we trouwens geen jus meer over.
Ik heb ook dat "dikkere" boven benen probleem. Ik was als "klein kind' een beetje een dikkertje, en dat gaat er nu wel af, maar die benen, ben er echt niet te verde over. Bij ons hebben ze geen fitness voor kinderen.
Ik ben ook erg gek op fruit, te gek een beetje, soms eet ik wel 4 stukken per dag.
Ik heb vandaag afgesproken met mijn ouders, dat we meer groenten koken, en het minimum aardappels eten. ( gewoon wat je nodig hebt per dag, en niks meer. )
Gister ben ik een beetje, uuhum, door gezakt. heb veel pepernoten gegeten, 2 beschuitjes , 2 rozijnen brootjes meer dan anders.
Dus vandaag blijf ik onder de 1500 kcal, en onder de 45 gram vet.