Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

. Ik heb tot pag. 10 gelezen, dus misschien heeft er iemand anders in de overige 56 pag. ook al wat over "mijn" afvalmethode gezegd
.
. Zo´n twee jaar geleden ben ik met de Weight Watchers begonnen en daarmee ben ik vlot en redelijk makkelijk 16 kg afgevallen.
.
.
, wat niet zo is hoor; er zijn meer wegen die naar Rome leiden en de WW is er eentje van
.
, vandaar dat ik graag met jullie mee klets als dat okay is?!
.
Sterre
, dan ben ik dus in goed gezelschap
!
En als 2e sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen 
als ik iets eet word mijn maag door het kauwen en slikken een klein beetje in werking gezet, en dan doet het dus even minder pijn.. helaas is dit meestal van korte duur
Nu heb ik de afgelopen 2 weken aardig wat stress op mijn dakje gehad omdat ik ben gestopt met mijn stage wegens daar niet op mijn plek zijn en ben ik op zoek naar een nieuwe stage. Daarbij zijn mijn ouders natuurlijk ook niet blij met dit stage-verhaal, en die kunnen voor mij soms ook een lichte stressfactor zijn
Ik heb vandaag een gesprek op een bedrijf waar ik mogelijk stage kan gaan lopen, en ik hoop dat dit doorgaat, want dan heb ik weer zekerheid, en kan ik weer even ontstressen
SuperLiesje schreef:Hebben jullie ook tips voor als je halverwege je aantal kilo's dat je wilt afvallen vastloopt?
! Als je dus bijv. heel lang op een gewicht van 73 kg bent geweest, merk je vaak dat je zo rond de 73 kg een tijd blijft "hangen").
. Sterkte ermee
!
haha een aantal jaar geleden een hoop afgevallen.. ging een hele tijd goed.. maar toen uiteindelijk toch ook weer bijna alles weer aangekomen! woog uiteindelijk weer 72 kilo! veel te veel dus voor mijn lengte.. ben afgelopen vrijdag weer begonnen met lijnen (ik doe aan het South beach dieet) en hoop er weer iets vanaf te krijgen! is er van jullie ook iemand bekend met dit dieet? ik vind het zelf goed te doen! heb ook niet alles gelezen hoor.. vind 66 bladzijdes ietwat veel