_Miistral_ schreef:Wat is me/cvs precies.. (ben blond enzo..) want ik zag de woorden 'moeheid,pfijfer' langskomen..
en ik ben net een beetje af van pfijfer.. (nog een beetje aan het helen.. gaat all weer halve week naar school)
maar bij mij was het zo met pfijfer, mn cijvers werden beter, maar ik lag om half 7 na het eten te slapen op de tafel (ja letterlijk) .. dus als je een beetje moe bent kan iedereen hebben (stress, *te veel uitgaan en drinken, veel bewegen de heledag) dan ben je altijd een beetje moe.. maar pfijfer is egt iets heel anders.
gr,
Hier staat onder andere wat ME/CVS is; http://www.mecvs.net/PagEd-index-page_id-8.html
Dat Pfeiffer genoemd werd komt denk ik doordat CVS kan ontstaan als je Pfeiffer hebt gehad. (Dus dan blijf je altijd moe, ook al is de Pfeiffer 'genezen'.
Verder snap ik het doel van je verhaal niet helemaal.
Ik heb echt weinig kracht in m'n armen.
Fijn dat je nog het werk kan doen dat je leuk vind en lekker met je paarden bezig kan zijn af en toe!
Het is dan wel 2 volle dagen staan.. maar ik heb ook weer de andere dagen rust
Ik zal die andere twee dagen echt helemaal rust moeten nemen anders lukt het niet, maar ik kan nu ook 4 uur per dag naar school zonder heel erg achteruit te gaan dus dan moet 5 uur werken ook lukken