Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TE5 schreef:Paardje_13 schreef:vervelend he, iemand een idee om stevigere nagels te krijgen?
nail hardener werkt niet
meer wat-was-het-ook-al-weer in je dieet?
calcium dacht ik?
ik had vroeger van die nagels die afbraken als er ook maar een millimetertje wit te zien was..
op dit moment kan ik ze denk ik wel tot een cm laten groeien (doe ik alleen niet, ziet er zo onverzorgd uit)
ik denk dat dat deels wel komt doordat ik per dag ong. 3 glazen melk drink (alhoewel, die glazen zijn zó groot dat als je het in normale zou doen het er ong. 5 zouden worden)
ik weet niet, ik vind het lekker, dus ik heb er geen moeite mee
die creaties met die stempels een paar pag. terug!wauw.
zal wel heel duur zijn?
en die fruitjes waren ook heel mooi
mijn nagels zijn op dit moment lang & zonder lak o.i.d.
TE5 schreef:yoghurt?
ik weet 't trouwens ook niet zeker hoor,
maar toen ik klein was vertikte ik het om melk te drinken én waren mijn nagels prut.
tegenwoordig drink ik het dus heel veel en rond dezelfde tijd zijn mijn nagels veel sterker geworden
en 1+1=2

laura1987 schreef:joycie schreef:Ik heb nooit nagellak op, vind dat ik van mezelf best mooie nagels heb. Ik werkte eerst bij de AH en daar mocht het ook niet. Nu werk ik ergens anders, maar nu moet ik voor school steeds korte nagels hebben en werkt het ook niet zo. M'n nagels groeien namelijk als kool!
Welke afdeling stond je dan?
want als je bij de kassa zit bijv zie ik geen reden dat het niet zou mogen?
klinkt heel erg drastisch maar dan kan je me net zo goed naakt achter de kassa zetten als ik me nagels niet mag verzorgen met een lakje
voel me dan zo.. juist naakt

)