Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sim0ne schreef:haha, lekker op dreef iedereen. Ik dronk eerst vrijwel nooit cola, alleen in het weekend, maar nu ben ik echt cocacolazeroverslaafd. Hier net ook weer een halveliter flesje op, niet best. Maar ik lijk er eigenlijk niet meer of minder last van te krijgen.
Uit eten gaan is meestal inderdaad niet bepaald bevorderend.
Winkelen gaat meestal wel, ik weet wel alle toiletten in de stad te vinden![]()
Grootste probleem vind ik autorijden met anderen erbij, je weet nooit wanneer je naar het toilet moet, en of dat dan wel kan, en of je in de file komt... Af en toe heb ik er minder last van.
Met paardrijden heb ik er meestal geen last van, je bent toch in het bos, dus als je dan moet, dan kan dat altijd wel, en omdat ik dat weet, heb ik er ook minder last van.
M_EL_ISSA schreef:Ik moet helaas echt heel vaak met de bus reizen ( anderhalf uur heen en anderhalf uur terug) vind de heenreis s'ochtends altijd wel spannend, net uit bed, darmen die nog niet goed werken, plus lange reistijd en spits.
M_EL_ISSA schreef:Jaik ben daar ook welleens bang voor dat ik in dat soort gevalletjes terecht kom
Bij mij helpt dan vaak alleen al op staan, of even op een andere plek zitten.
Het zit eigenlijk 9 van de 10 keer tussen me oren, kan het vaak ook wel 'oproepen' dan denk ik van: Ojee.. als het nu gebeurt...
Et voiá, dan is het er ook