Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telkens het gevoel dat ik heel nodig naar de wc moet, het zit er gewoon, maar ga ik dan komt er niets... Ik heb dus in tegenstelling tot veel hier eigenlijk bijna nooit diaree. Ik heb meestal last van verstopping, en ook zijn er periodes dat ik nergens last van heb.
Maar als ik moet dan moet ik ook echt hoor en ben dan blij dat ik het kwijt ben! Pfff wat een praatjes in dit topic
Lekker voor bokkers die mee lezen en ondertussen zitten te eten 
Ik moet wel 's ochtends voor ik start heel goed kijken of ik naar de wc moet en door de stress en het rare eten dat ik doe op/tijdens een wedstrijd zit ik dan meestal verstopt! Dat is dan iig een voordeel. Buikkrampen heb ik tot nu toe ook nog nooit gehad gelukkig tijdens een wedstrijd/lange rit.
Sim0ne schreef:haha, lekker op dreef iedereen. Ik dronk eerst vrijwel nooit cola, alleen in het weekend, maar nu ben ik echt cocacolazeroverslaafd. Hier net ook weer een halveliter flesje op, niet best. Maar ik lijk er eigenlijk niet meer of minder last van te krijgen.
Uit eten gaan is meestal inderdaad niet bepaald bevorderend.
Winkelen gaat meestal wel, ik weet wel alle toiletten in de stad te vinden![]()
Grootste probleem vind ik autorijden met anderen erbij, je weet nooit wanneer je naar het toilet moet, en of dat dan wel kan, en of je in de file komt... Af en toe heb ik er minder last van.
Met paardrijden heb ik er meestal geen last van, je bent toch in het bos, dus als je dan moet, dan kan dat altijd wel, en omdat ik dat weet, heb ik er ook minder last van.
M_EL_ISSA schreef:Ik moet helaas echt heel vaak met de bus reizen ( anderhalf uur heen en anderhalf uur terug) vind de heenreis s'ochtends altijd wel spannend, net uit bed, darmen die nog niet goed werken, plus lange reistijd en spits.
en dan zit ik toch liever alleen in de auto
ik ben daar ook welleens bang voor dat ik in dat soort gevalletjes terecht kom 
M_EL_ISSA schreef:Jaik ben daar ook welleens bang voor dat ik in dat soort gevalletjes terecht kom
Bij mij helpt dan vaak alleen al op staan, of even op een andere plek zitten.
Het zit eigenlijk 9 van de 10 keer tussen me oren, kan het vaak ook wel 'oproepen' dan denk ik van: Ojee.. als het nu gebeurt...
Et voiá, dan is het er ook

dan voel ik me daarna net een slappe doek.
vaak stinken ze dan ook best erg *bloos*

) ik ga gauw naar mijn paard en dan vanavond naar Wanroij, lekker weekend verkeerde troep eten en weet nu al dat ik daar zondagavond spijt van heb! Maarja ik wil ook niet alles laten