Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

adecuada

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:41

Haha die bedoel ik met leuke kleur!!
Die ik gepast had had een drukke print daar hou ik niet van..
Wou alleen even weten of die bh's fijn zitten, en dat zitten ze!
Zwart hadden ze alleen nog in kleinere maatjes.
Maarja volgende keer beter!

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:05

tamaramt schreef:
had je ook niet pas na 2 weken moeten komen of anders ff tussendoor moeten bellen
ik heb heel lang in de detailhandel gewerkt en ik had ook niet 2 weken gewacht, gemiddeld wordt er zo n 3 tot 5 dagen na de bestellin geleverd is gewcaht en anders gaat het de verkoop weer in
_JL_ schreef:
ik ben zooooooooo boos!
ik had een mooie bikini besteld bij een lingeriewinkel in de juiste maat,
de vrouw had 2 weken geleden gebeld dat hij binnen was,
ik reed er gisteren naartoe (ik kon niet eerder gaan door examens),
kom ik na een dik half uur rijden toe, zegt ze simpelweg dat ze hem aan iemand anders verkocht heeft }:0

komaan? hoe kun je nu een bestelling doorverkopen aan andere mensen als je weet dat iemand daar op rekent? ;(

ik moet dus dringend op zoek naar een nieuwe bikini...

ik had de bikini al betaald ;)
dus hem niet ophalen is nogal onlogisch he...

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:13

Ik ben dus 16 en ik ben sinds december van b naar c/d gegaan, c of d ligt er net aan hoe het valt, en ik vond 't eigenlijk al wel wat groot worden zegmaar, vooral als je bedenkt dat t vast nog wel iets doorgroeit..

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:45

je kunt hopen dat het zo blijft he, dan is het een mooie maat :)

Afbeelding
heb dit weekend na lang zoeken een bikini gevonden, €62 in de solden...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 20:54

Mooie bikini!

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 21:01

toch om in mijn maat te vinden... :)
al vond ik die die ik besteld had toch nog mooier, was paars en koste 25 euro minder :(

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 06:47

heb woensdagmiddag opnieuw mijn bestelling geplaatst bij bravissimo aangezien de vorige bestelling mislukt was
dus hopelijk gaat het nu wel goed
hoe lang duurde het bij jullie voordat je de spullen binnen had, alles is wel al op voorraad

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:33

Ik had mijn vorige bestelling ( 2 waren op voorraad 2 niet..) na 5 dagen in huis en die niet op voorraad waren na 8 dagen.
M'n vorige bestelling duurde wat langer ( was op voorraad.) 10 dagen.

Maar al met al verbaas ik me er steeds weer over hoe snel ze zijn!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 22:38

to JL
ok, dat veranderd idd de situatie
dan hadden ze de bikini niet mogen doorverkopen
]heb je wel je geld teruggehad??

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 10:01

Ik heb ook een rare maat.. ik heb geen overdreven grote borsten maar voor mijn postuur wel. Ik ben namelijk 1.64 en weeg 49 kilo en ik droeg altijd 70C wat eigenlijk voor geen meter zat en ik altijd last van had dat het eruit kwam ( :') ) en van de beugels. Ik ben toen naar een wat duurdere lingerie winkel gegaan en om te zoeken voor een echt goed passende bh en ik heb dus maat 65D kwam ik achter door de mevrouw die daar werkte.. Echter zijn die bijna nergens te krijgen. Met bikini heb ik broek maatje XS, dus moet altijd alles apart kopen.. erg onhandig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:59

Nicoletje92 schreef:
Hmm ik weet niet of ik een probleem heb met men borsten maar vaak kijken de mensen erna.
Ik ben 16jaar 1.60 lang 58kg blond haar en 75D, het akkelige vind ik ik kan geen shirtjes of haltertopjes aan doen want dan zie je veel zitten. ik heb voor rond met lichaam echt maat M nodig maar trek ik hem aan dan zie je een deel van men buik en L is te groot.. GRRrr... vaak wordt ik tijdens het weekend stappen veel aan gekeken en heb het gevoel dat er veel over me gepraat wordt, veel meisjes vinden me een h**r omdat wel eens met een haltertopje aan loop of gewoon een dagelijks normaal shirtje, ik ben helemaal niet van uitdagende kleding en koop dus dit ook niet maarja.. van ellende die shirtjes weggegooit... Men vriend vind het natuurlijk niet erg maar hoort en ziet altijd dat veel mensen over me praten, ik ben niet zo groot maarja dus dat is best echt banketstaaf soms dacht ik mischien valt het wat minder op als ik 1.75 was..

Maarja zelfs men vriendinnen zeggen wel eens trek je tshirt op maarja ik kan de heledag er wel aan blijven sjorren ik kan er niks aan doen :(
Ik moet er maar mee leven.. en bikini's kopen met die dingen in je nek dat is gewoon vreselijk pijnlijk eveneens dat ik een ander topje moet hebben dan broekje... *diepe zucht*

Dat heb ik ook..
Maar dan met een 75C. Ik ben 14 en mja de rest van mijn vrienden heeft een A, kleine B. En dan zitten serieus al die mensen te zeuren en bleh, en daarbij ben ik dus ook enorm klein (+ Uitgegroeid.) Vind het gewoon echt irritant.. Had echt gewild dat ik gewoon een A of een B had gehad. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 22:01

LizMD schreef:
Livera heeft meerdere D maten, Esprit en After Eden hebben ze sowieso. Ik heb er nu ook 2 van het huismerk van Livera.
Hunkemoller heeft ze ook zeker weten, ook van het eigen merk, maar dat is niet mijn winkel.
Ik heb zelf de standaard modellen van de Hema die ze in zwart, wit en huidskleurig hebben en ik zweer echt bij die BHs.
H&M heeft ze ook, maar lang niet alle modellen, vond er een tijdje terug zelfs een 70E!
Dus blijkbaar zoek je niet goed genoeg ;)

H&M valt wel vrij klein uit verder.
Hunkemöller heeft wel gewoon D en zo. :+

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:55

tamaramt schreef:
to JL
ok, dat veranderd idd de situatie
dan hadden ze de bikini niet mogen doorverkopen
]heb je wel je geld teruggehad??

ja, maargoed, dan heeft het voor niets 2x heen en terug rijden (waaronder 1x om aan te passen),
ook nog geld gekost he...
maarja, ik heb een bikini, dus ga niet verder zeuren,
weet dat ik in ieder geval niet meer naar die winkel ga!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 19:37

He ladies, we worden bijna ingehaalt door het kleine borsten topic!

Al mensen die op vakantie zijn geweest? Zoja, hoe heb je het mee gemaakt, met bikini's etc.?

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:42

denk dat er meer mensen met kleine borsten opgescheept zitten dan met grote...

ik heb nog geen bikini-ervaringen ;)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:48

Hoi
mag ik mij melden?

zie het topic nu pas maar ik had even een vraagje ik heb zins ik weer een beetje gegroeid en ook weer vrij grote borsten gekregen. Terwijl ik zo blij was met mijn C en nu een E heb aangezien de ene ook nog is groter is dan de ander :+ hebben meer mensen hier last van. sorry het staat een beetje raar.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 20:33

1 van mij is wel groter als de ander, maar niet zo heel erg zichtbaar

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:41

nou meiden...

ik heb een tijdje niet gepost, maar over 3 weken is het zover..
18 aug. krijg ik mijn borstverkleining.. super spannend1

Was nog even helemaal spannend, wan ik heb vorige week maandag mijn elleboog gebroken.. gelukkig is niet erg voor de operatie :)

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 21:19

ja, topic was inderdaad een beetje in slaap gevallen.. k heb een bikini van Bravissimo (hele simpele zwarte van Panache geloof ik) en die bleef ook met zwemmen goed zitten :) als er uitverkoop komt ga ik hopen dat ik in mijn maat nog voor een leuker prijsje een bikini erbij kan kopen..

ukje bij mij is ook een borst groter als de andere.. t scheelt wel wat, wat inhoud dat ik soms aan een kant een beetje ruimte over heb in m'n bh - vooral bij de niet voorgevormde..

patriciavt, balen van je elleboogbreuk - wel fijn dat je bvk-operatie gewoon door kan gaan :) heel veel succes alvast en we horen graag van je hoe het is gegaan.. van welke cup naar welke cup ga je?

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 21:34

Nou breekt toch echt mijn klomp, ik dacht dat ik de grootste idioten wel was tegengekomen, maar dit?
Een jongen die mij leuk vind heeft net gezegd dat het liefde op het eerste gezicht was, en dat het eerste wat hem aan me op viel, mijn voorgevel was... 8)7

Ben ik nou de enige die dit soort vreemde figuren achter me aankrijg, of hebben jullie daar ook last van?

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 21:42

ik heb er ook last van, er bestaan er een hele hoop ;)

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 22:23

Ik wil binnenkort ook eens gaan bestellen bij een van de sites, ik ben er een tijdje terug achter gekomen dat ik een veel kleiner omvangsmaat moet dragen dan het meetlint aangeeft, maar daardoor ook een grotere cupmaat. En dat was dankzij een goede lingeriewinkel en ze had gelijk, lang geleden dat ik een bh had die zo keurig netjes zat en gewoon zo prettig voelde. Helaas heb ik nu alleen nog maar bh's van minstens 50 euro gevonden die goed passen, bij goedkopere is de band te slap en/of de afstand tussen de twee beugels is te groot waardoor het gewoon niet mooi kan aansluiten.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 22:25

kathris: ik heb een F en ga naar C :j

Ik houd jullie op de hoogte!! :D

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 22:29

patries, dat is idd een mooi maatje veel beter dan F zal ook veel prettiger aanvoelen. Lijkt mij zo.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 22:47

kathris schreef:
ja, topic was inderdaad een beetje in slaap gevallen.. k heb een bikini van Bravissimo (hele simpele zwarte van Panache geloof ik) en die bleef ook met zwemmen goed zitten :) als er uitverkoop komt ga ik hopen dat ik in mijn maat nog voor een leuker prijsje een bikini erbij kan kopen..

Ik heb een een zwarte van Panache bij Bravissimo besteld, ga over 2,5 week op vakantie dus hoop dat ie dan binnen is! * En past uiteraard..* Heb nog wel een andere bikini van de Otto, maar die is niet "perfect" :o

Spannend Patriciavt!! :D