Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamaramt schreef:had je ook niet pas na 2 weken moeten komen of anders ff tussendoor moeten bellen
ik heb heel lang in de detailhandel gewerkt en ik had ook niet 2 weken gewacht, gemiddeld wordt er zo n 3 tot 5 dagen na de bestellin geleverd is gewcaht en anders gaat het de verkoop weer in_JL_ schreef:ik ben zooooooooo boos!
ik had een mooie bikini besteld bij een lingeriewinkel in de juiste maat,
de vrouw had 2 weken geleden gebeld dat hij binnen was,
ik reed er gisteren naartoe (ik kon niet eerder gaan door examens),
kom ik na een dik half uur rijden toe, zegt ze simpelweg dat ze hem aan iemand anders verkocht heeft![]()
komaan? hoe kun je nu een bestelling doorverkopen aan andere mensen als je weet dat iemand daar op rekent?![]()
ik moet dus dringend op zoek naar een nieuwe bikini...
Nicoletje92 schreef:Hmm ik weet niet of ik een probleem heb met men borsten maar vaak kijken de mensen erna.
Ik ben 16jaar 1.60 lang 58kg blond haar en 75D, het akkelige vind ik ik kan geen shirtjes of haltertopjes aan doen want dan zie je veel zitten. ik heb voor rond met lichaam echt maat M nodig maar trek ik hem aan dan zie je een deel van men buik en L is te groot.. GRRrr... vaak wordt ik tijdens het weekend stappen veel aan gekeken en heb het gevoel dat er veel over me gepraat wordt, veel meisjes vinden me een h**r omdat wel eens met een haltertopje aan loop of gewoon een dagelijks normaal shirtje, ik ben helemaal niet van uitdagende kleding en koop dus dit ook niet maarja.. van ellende die shirtjes weggegooit... Men vriend vind het natuurlijk niet erg maar hoort en ziet altijd dat veel mensen over me praten, ik ben niet zo groot maarja dus dat is best echt banketstaaf soms dacht ik mischien valt het wat minder op als ik 1.75 was..
Maarja zelfs men vriendinnen zeggen wel eens trek je tshirt op maarja ik kan de heledag er wel aan blijven sjorren ik kan er niks aan doen
Ik moet er maar mee leven.. en bikini's kopen met die dingen in je nek dat is gewoon vreselijk pijnlijk eveneens dat ik een ander topje moet hebben dan broekje... *diepe zucht*
LizMD schreef:Livera heeft meerdere D maten, Esprit en After Eden hebben ze sowieso. Ik heb er nu ook 2 van het huismerk van Livera.
Hunkemoller heeft ze ook zeker weten, ook van het eigen merk, maar dat is niet mijn winkel.
Ik heb zelf de standaard modellen van de Hema die ze in zwart, wit en huidskleurig hebben en ik zweer echt bij die BHs.
H&M heeft ze ook, maar lang niet alle modellen, vond er een tijdje terug zelfs een 70E!
Dus blijkbaar zoek je niet goed genoeg
tamaramt schreef:to JL
ok, dat veranderd idd de situatie
dan hadden ze de bikini niet mogen doorverkopen
]heb je wel je geld teruggehad??
kathris schreef:ja, topic was inderdaad een beetje in slaap gevallen.. k heb een bikini van Bravissimo (hele simpele zwarte van Panache geloof ik) en die bleef ook met zwemmen goed zittenals er uitverkoop komt ga ik hopen dat ik in mijn maat nog voor een leuker prijsje een bikini erbij kan kopen..