Glossi schreef:Hmm ja ik heb al slaapproblemen dus die eerste 2 opties zijn niets voor mij. Ik neem ook melotonine en amytripoline daarvoor. Heb even gegooglet op paracetamol met coffeine dat is mischien wel iets wat ik eens kan proberen omdat dat de werking iets versterkt. Ik gebruik zelf atijd paracetamol maar dat werkt niet altijd.
Nynke de meeste mensen worden juist duf van tramadol en slapen hierdoor beter dus het zou een optie voor jou kunnen zijn. Evt alleen voor de nacht. Zaldiar is weer niet zo'n handige combinatie van paracetamol en tramadol. In 1 tablet zit eigenlijk te weinig paracetamol en als je er 2 neemt krijgen de meeste mensen teveel tramadol binnen dus liever apart slikken.
Als je al slaap problemen hebt is paracetamol/coffeine voor jou waarschijnlijk niet zo'n geweldig middel coffeine is dezelfde stof waar sommige mensen ook het gejaagde gevoel van krijgen als ze koffie of cola hebben gedronken. Coffeine is een opwekkende stof en vooral voor het slapen niet zo handig overdag zou misschien nog kunnen maar het is eigenlijk hetzelfde als je paracetamol met een kop koffie innemen.
Groetjes Genja