Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:En nu ga ik even heel hard zijn, maar met zo'n instelling hoef je dan straks ook niet te komen janken als het eens een keer niet goed gaat.
Je bent oud genoeg om seks te hebben en om dus je verantwoordelijkheid te nemen.
Als je zo vaak je pil vergeet en het dan niet in de gaten hebt, zou ik je toch dringend aanraden om een andere vorm van anticonceptie te gebruiken....
Spreek gewoon eens met je HA over de mogelijkheden.
poes schreef:Of schrijf met alcoholstift op je tandenborstel PIL of zet een dagelijks wekkertje met je gsm, of... er zijn zoveel mogelijkheden...
Alleeja snap wel dat je het er niet om doet, maar kan me er enorm in verwonderen hoe rustig mensen daarin kunnen zijn.
_janet_ schreef:je moet gewoon de microgynon blijven slikken, alleen die wordt niet meer vergoed. Die andere is een goedkope namaak, waar allemaal rotzooi in zit.
Yessy schreef:Ik kreeg er ook stemmingswisselingen van, niet zo erg als in de tijd dat ik diane35 gebruikte, maar wel erger dan van microgynon. M'n zusje had hetzelfde probleem maar dan erger nog dan ik. Nu beide weer aan de originele microgynon en weer als vanouds gelukkig
chantalvdv schreef:...
Dus bij deze de vraag: Wat zijn jullie ervaringen met het zetten van de mirena. Je hoort er zoveel verschillende verhalen over, dat ik nu toch wel benieuwd ben