[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 23:15

pharagirlke schreef:
Ik heb onderhand al 20x de vraag gekregen of een navelpiercing pijn doet...Is het voor mensen dan zo moeilijk om te snappen dat een naald van 1.6mm diameter die door je lichaam word gestoken zonder verdoving over het algemeen niet echt als aangenaam ervaart word? Nagelbijten / Gniffelen (uitzonderingen daargelaten die er niets van voelen)

Dit vind ik echt té droog ROFL

Maar je hebt wel gelijk natuurlijk. Net zoals het inbrengen van een niet-lichaamseigen stof (in dit geval de piercing).

Logisch dat je dit gaat voelen (al dan niet na een tijdje). Je lichaam reageert op het feit dat "daar" iets gebeurt is wat niet natuurlijk is en reageert door middel van zwelling, roodheid, pijn of in het ergste geval, afstoting.

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 23:21

xDramaQueen schreef:
Mijn MD steekt onwijs uit, als dat kreng aan het uitgroeien is word ik echt onwijs verdrietig Verdrietig

Ach gut
ik ben vandaag met mijn MD op mijn hand terug geweest naar de piercer..
die komt ook omhoog Scheve mond
hij blijft ook om de 2-3 weken 'ontsteken'
heb advies gekregen om er iedere dag een keer of 2 mee in de soda te gaan zitten en als het over een week nog niet beter gaat dan krijg ik een soort van antibiotica zalfje om eventuele ontstekingen er onderuit te halen..
hij mocht wel blijven zitten van de piercer, omdat hij dacht dat hij er niet verder uit zou komen..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 00:25

MD's zijn ook leuk...Hoe is dat eigenlijk om te laten zetten in vergelijking met een piercing?

Barmat Bloos Tja, het zal voor iedereen anders zijn, had idd ook een meisje die zei van "ik voelde er niets van" nou...Ik dus wel Haha! Deed niet zozeer veel pijn maar gewoon zo'n pijn die door je hele lichaam heen lijkt te gaan Clown Heuuul irritant. Maar het is maar een seconde en dan zijn ze al bezig om het juweeltje er in te steken dus Clown

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 00:34

Dermals zijn heel makkelijk om te laten zetten.. Ik vind een gewone piercing zelfs een gemenere pijn dan dermals. Mijn nieuwste dermal voelde ik het zetten niet, alleen het sieraad erin doen was 'vervelend' maar niet pijnlijk.

DramaQueen: Een van mijn MD's steekt ook heel erg uit maar hij blijft wel gewoon zitten.. Zodra hij gewoon niet gaat pussen of vervelend doen dan is er niks aan de hand.

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 00:35

Ik heb al een jaar of 5 een navelpiercing maar nu heb ik gister eindelijk een ringetje gekocht met een balletje eraan zeg maar. Ik vind dit helemaal geweldig, alleen nu 1 probleem ik krijg hem echt niet in. Het is een enorm gepriegel en gedoe, en ja op die manier is het ook niet leuk meer. Heb het gister ook maar opgegeven. Wie heeft hier nog meer problemen mee?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 00:36

En waar kan je die allemaal plaatsen eigenlijk? (of misschien eerder: waar kan het níet of is het niet verstandig)

Sorry weet echt niets van MD's Bloos

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 00:39

MD kan overal, google maar eens..

En ringetje moet je even handig in worden, handigste voor mij was de bovenkant van mn navel zeg maar beetpakken en iets naar voren trekken, dat is de bocht die je moet maken iets makkelijker.

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 00:43

@ Nijn, dankje ik ga het proberen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 00:49

MD's zien er eigenlijk nog pijnlijker uit dan piercen Bloos!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 00:58

Nee hoor je voelt het (bijna) niet Lachen

Overigens zien de filmpjes op youtube er niet zo geweldig uit vind ik.. Ze hebben het bij mij ook gefilmd (met professionele camera) en dat zag er, volgens de camera vrouw + andere mevrouw veel beter uit en veel minder eng uit.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 01:00

Hoe lang duurt het zetten eigenlijk?
Want met mijn piercing ben ik in het totaal twee minuten binnen geweest Clown

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 01:12

Wij hebben het getimed en het zetten van een dermal duurt 2 minuten =)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 01:18

Ook met afpunten en ontsmetten enz er bij dus? Lachen

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 09:41

nils schreef:
Duhelo schreef:
heeft er iemand ervaring met een off center tongpiercing?

wat is dat dan?

tongpiercing die niet in het midden van je tong zit maar aan de zijkant, effe zoeken op google Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 11:26

Myryana schreef:
Dermals zijn heel makkelijk om te laten zetten.. Ik vind een gewone piercing zelfs een gemenere pijn dan dermals. Mijn nieuwste dermal voelde ik het zetten niet, alleen het sieraad erin doen was 'vervelend' maar niet pijnlijk.

DramaQueen: Een van mijn MD's steekt ook heel erg uit maar hij blijft wel gewoon zitten.. Zodra hij gewoon niet gaat pussen of vervelend doen dan is er niks aan de hand.

hij is erg lief, heb nooit korstjes/pus, doet geen auw (heeft alleen 1x gebloed toen peerd een sprong nam over boomstam toen ik op westernzadel zat Knipoog ) maar daarna ook weer erg braaf, ik ga zo naar de stad en ga naar de piercer.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 11:28

pharagirlke schreef:
MD's zien er eigenlijk nog pijnlijker uit dan piercen Bloos!

juist niet, een piercing heeft een in en uitgang, een MD alleen in een ingang, ik vind MD zetten veel fijner Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 11:51

Ik heb vorige week vrijdag een helix piercing laten zetten.. Ging super goed, voelde er niks van etc. Maar nu is het gebied erom heen iets, ehm.. paars..
En bij m'n andere oor (waar dus geen piercing zit.) is dit niet het geval..
Verder voel ik hem niet ofzo.. Maar is dit erg?

Verder maak ik hem elke dag netjes schoon met unicura zeep..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 15:31

Nou, gewoon blijven schoonmaken dan. Ik heb dat wel eens met m'n stretch gehad, dat ie ff paars werd. Was na 'n paar dagen weer over.

Als ik vandaag m'n stretchzooi binnen krijg ga ik gelijk naar de 12 mm. Lovers Einddoel is nou.. 16 denk ik. Ik wil groter maar goed..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 15:33

Rebeccaa schreef:
Ik heb vorige week vrijdag een helix piercing laten zetten.. Ging super goed, voelde er niks van etc. Maar nu is het gebied erom heen iets, ehm.. paars..
En bij m'n andere oor (waar dus geen piercing zit.) is dit niet het geval..
Verder voel ik hem niet ofzo.. Maar is dit erg?

Verder maak ik hem elke dag netjes schoon met unicura zeep..

Kan zijn dat je hem gestoten hebt met slapen oid (of er op gelegen hebt). Helixjes zijn daar heeeuuul gevoelig voor in de genezingsperiode (daarna eigenlijk ook nog voor stoten Knipoog ) Lachen Gewoon tijd geven om weer op zichzelf te komen en goed schoon houden. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 15:50

Oké, kan kloppen inderdaad.. Heb hem in rechts gezet, maar er niet bij nagedacht dat ik altijd op rechts slaap, en toen m'n vader zei dat ie paars was, zei ik "Ja maar ik slaap er nu op.."
maar hij zei dat dat er niks mee te maken had, maar dat kan dus wel. Ja
Dan slaap ik gewoon weer een tijdje op links Lachen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 15:52

Sommige reageren er gevoelig op, kan zijn dat het juweeltje "fout" heeft gezeten en daardoor op je wondje gedrukt heeft. Daar wil die wel eens terug rood/paars van worden. Lachen Heb sowieso de indruk dat oren sneller paars worden dan rood als er een "probleem" is Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 15:58

Nou, dat balletje van m'n ringetje zegmaar, die zat toen ik wakker werd ook helemaal tegen m'n oor/wondje aan.. Net was ik 'm aan het schoonmaken met unicura zeep, en heb ik hem weer even zo gedraaid dat het balletje er niet meer op drukt xD.
Maar gelukkig gaat het vanzelf dan weer over! Haha!

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:11

Nou ik heb het geprobeerd dat ringetje in m'n navel te krijgen, maar totaal geen succes. Wat een gedoe ik heb het maar weer opgegeven Boos!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:14

Vanny_ schreef:
Heb een uurtje geleden m'n navelpiercing laten zetten, het viel heel erg mee!

Gisteren, hij was wat gevoelig maar heb hem vandaag bijna niet gevoeld.

Dit is hem Lachen

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:17