Dat ligt een beetje aan je eigen haar Kamaron. Indian gold is dikker van structuur. Heb je van je zelf niet echt dik haar viind ik persoonlijk socap extensions mooier aansluiten. Kijk anders even in mijn onderschrift dan word je door gelinkt naar een paar foto's.
ShirleyM
Geplaatst: 24-11-09 10:35
Hier dan wat foto's van mijn extensions, geplaats door extension centrale:
Hier is het nat, toen zat het er net in
Geen super foto maar hier was het droog, even voor het idee
Weet er hier toevallig iemand waar je ( het liefst een beetje goedkoop ) dreadextensions kunt kopen in de omgeving van Nijmegen? Heb al op verschillende site's gekeken en kom uit rond de 70 euro voor 70 dubbele. Dus dat zijn dan 140 enkele dreads. Maar ik vroeg me dus nog af of ze er nog goedkoper zijn.
Ik kom hier even binnenvallen, laat in een uurtje extensions zetten, aan 1 kant. Heb het ooit ongelijk laten knippen, en nu wil ik het weer lang.
Ben heel bang dat het er niet uitziet, dat het te dun is ofzo. Heb van mezelf hele dikke haren die ik altijd uit laat dunnen.. En dan is het nog redelijk dik.
Ik wil ook! Vlakbij mij zit een goeie heb ik gehoord
Whizzard
Geplaatst: 07-12-09 21:41
Hoi! Nou ik zal ook maar even reageren. Ik heb eigenlijk van alles in mijn haar . Ik heb clip-in extensions want gewone extensions in mijn haar laten zetten kan ik niet betalen als arme student Allereerst had ik 3 matten van Balmain (50 euro), waren aan het begin erg mooi maar nu heel droog en moet ze telkens stijlen en wassen anders zijn ze erg kroesig . Ook zag je erg goed de scheiding tussen mijn echte haar en de extensions. Vervolgens heb ik bij www.marktmeisje.com een set van 10 matten gekocht en deze bevallen heel goed! Zijn heel zacht en kroesen ook niet , deze waren 70 euro. Ik draag alles bij mekaar, het is wel even werk maar het lijkt opzich wel aardig vind ik . Zo zit mijn haar zonder extensions: (krullen/golven zijn met mouse gemaakt, ik heb eigenlijk stijl haar) Dit is met de extensions
Het is niet echt een duidelijke foto. Ik zal snel een duidelijkere plaatsen. Ooh en net heb ik de reclamefolders gelezen en ga morgen direct naar de Kruidvat, 2 matjes halen (10 euro per stuk) .
Marnixx
Geplaatst: 07-12-09 21:57
Ja, zag het ook in de folder van Kruitvat staan. Hoe bevestig je zoiets?
Neeej Nero je word niet kaal das je scheiding die naar achteren doorloopt, wrs hebben ze je matten iets te hoog geplaats daarzo, ze hadden ze iets lager moeten doen. Ik had nl exact t zelfde als jij bij een nieuwe zetter laatst, ze had niet goed gekeken waar mijn natuurlijke scheiding valt. Dus als je nu elke keer na het wassen je haar iets anders kamt valt die plek totaal niet op.
Foulplay_
Geplaatst: 09-12-09 18:59
Mijn extensions zitten ! Ik had de clips van Balmain gekocht, maar heb nu toch uiteindelijk laten vastzetten. Aan de zijkanten zitten losse extensions ! Love it Je ziet (bijna) geen verschil met m'n echte haar!
Ik heb een olie voor de tippen van het haar te doen, shampoo, conditioner en een masker van Redken. Is dit voldoende volgens jullie?
heb sinds maandag nieuwe extensions...ja toch maar weer aan de losse extensions was het zo beu altijd die losse randjes van de matjes... heb nu een heel raar merk...wel bekend onder de kapster maar krijg het amper geschreven gean mortoine of zouets help ff degeen die weet hoe de naam wel is hihihi
kennen jullie meermaid ofzo? Ik ga maandag weer nieuwe halen had dat witte blonde, maar nu donkerbruin haar.. Dus even kijken of daar mooie extentions voor zijn
xxNANDOxx
Geplaatst: 26-12-09 20:04
Clip-in extensions bedoel je?
Mermaid had ik eerst. Heb ze ongeveer een jaar gedragen, kan ze nog steeds gebruiken, maar ze worden wel wat minder mooi. Maar was er erg tevreden over!
Nu ben ik overgestapt op balmain. en dan doublehair, erg mooie kwaliteit.
Poekiemansss
Geplaatst: 27-12-09 20:38
Ik wil graag langer haar en dan bedoel ik zoiets als op deze foto:
Dit model heeft niet over haar hele hoofd extensions. Mijn haar komt nou ong. 10 cm over mijn schouders, Ik wil graag clip in extensions (tenminste die lijken mij het handigst) in het donkerbruin, wat raden jullie mij aan? Ik ben echt een leek op dit gebied namelijk.. PB mag ook!
* edit, kijk maar in mijn profiel voor foto's van het haar wat ik nu heb, ik wil er zeker wel 20 cm ofzo bij..
Vriendin heeft vorige week 37 EuroSoCap bij me ingezet, erg blij mee Heb bij haar ook ingezet, maar zij had net haar haren laten knippen tot voorbij haar oren, niet zo'n heel handige actie van der
annutjuuh
Geplaatst: 04-01-10 22:33
Hebben hier nog mensen dread extensions?? Dit zijn synthetische dreads die je in je haar kunt vlechten. Ik heb ze sinds een week of 2 , dit is het resultaat van ongeveer 2,5 uur zitten en pijnlijden
ShirleyM
Geplaatst: 05-01-10 10:39
Ik heb voorheen heel vaak van die dreads gehad. Ziet er nog steeds leuk uit vind ik