Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Mijn oor is een stoplicht! (nouja, bijna dan)
http://i100.photobucket.com/albums/m1/L ... 0_4397.jpg
Ik heb ook nog mooie roze gekocht.
aukje91 schreef:Heb m'n tongpiercing nu bijna 2 dagenEn het gaat best goed volgesmij, hijs het ene moment wat dikker dan t andere, en doet nog best zeer. Maar ijskoud water en paracetamol helpen me goed
Er komt alleen wel wat pussigs uit... Maar ik hoorde dat dat normaal was. Hadden jullie dit ook?
TeeGee schreef:Ik twijfel of ik morgen een tragus zal laten piercen of volgende week. Ik heb namelijk zaterdag wedstrijd, een SGW.
Iemand tips?
Malibu_ schreef:TeeGee schreef:Ik twijfel of ik morgen een tragus zal laten piercen of volgende week. Ik heb namelijk zaterdag wedstrijd, een SGW.
Iemand tips?
Ik had er geen last van.. Klein beetje rood, warm en gevoelig. Maar niet dat ik er heel erg veel last van had. Maar dat is denk ik voor iedereen anders, hoe ben je normaal met gaatjes schieten oid?
TeeGee schreef:Ik twijfel of ik morgen een tragus zal laten piercen of volgende week. Ik heb namelijk zaterdag wedstrijd, een SGW.
Iemand tips?
Duhelo schreef:heeft er nou iemand ervaring met een eskimopiercing op de plaats van een schuine lippiercing?
Mientjeuh schreef:Duhelo schreef:heeft er nou iemand ervaring met een eskimopiercing op de plaats van een schuine lippiercing?
Wat is een eskimopiercing?
Anjatjeuh schreef:Mientjeuh schreef:
Wat is een eskimopiercing?
Is dus een lippiercing, maar niet zoals een labret volledig onder je lip, maar door je lip.