Mijn overbeet wordt steeds groter.. bij de ortho 2 jaar terug ? had ik nog 5 mm en het is nu al 8-9 ...

Erg rot Sanne!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prairy schreef:Jee meiden, wat een verhalen allemaal hier! Schrik er een beetje van...
@ Sanne, klinkt misschien stom, maar is het niet wennen aan je nieuwe gezicht? Misschien helpt het als je eens foto's van oud & nieuw naast elkaar legt (als je dat niet al gedaan hebt)? Wat ontzettend k*t dat het je zo tegenvalt zeg! Ik hoop voor je dat het goed komt, one way or the other![]()
@ Maniac, ik hoop voor jou ook dat ze er wat mee kunnen doen. Snap alleen niet dat de chirurg de verkeerde operatie heeft gedaan![]()
Iig, sterkte aan beiden
Maar wennen.. ik zal nog lang de tijd krijgen omdat ze in het ziekenhuis, als ze het al terug willen/kunnen zetten, zeker willen weten dat het niet komt omdat ik een of andere psychische stoornis heb. En voor ik ze dat duidelijk kan maken zullen er wel een aantal psychologische sessies plaatsvinden. Niet alleen voor dat, maar ook om hier mee om te gaan... Dus hoe graag ik het ook zou willen, ik heb nog een hele lange weg te gaan..

Neem ook niet aan dat het in 1x betaald moet worden? chanicha schreef:Das balen enniee!!
Zijn er geen andere opties om het te proberen, misschien via de kaakchirurg ofzo?