Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura1589 schreef:@ Zera: ik heb daar ook lang last van gehad. Tot ongeveer 10 dagen na de ingreep... Ik had ook veel last van uitstralings-pijn, dus dat de pijn bijvoorbeeld in mijn bovenkaak of de kies naast de getrokken verstandskies ging zitten... Goed je ibuprofen nemen! Bij mij werd het ook erger wanneer ik ging liggen, dus ik probeerde dat ook overdag zo weinig mogelijk te doen.
Somebitch schreef:Ik wist niet eens dat ik ze had.
Maar ze zijn er sinds oktober uit, ze hebben hard moeten trekken aan 1 verstandskies omdat deze echt super vast zat. Gelukkig was ik onder narcose.
Juul schreef:Somebitch schreef:Ik wist niet eens dat ik ze had.
Maar ze zijn er sinds oktober uit, ze hebben hard moeten trekken aan 1 verstandskies omdat deze echt super vast zat. Gelukkig was ik onder narcose.
Mag dat ook, onder narcose? Mijn zus kreeg alleen een verdoving.. ik wil dat echt niet met alleen een verdoving.
blue_kim schreef:ik hoorde laatst van mij TA dat is ze alle 4 allang heb. wist het niet eensnooit iets gevoeld ofzo. maar ze hoeven er bij mij neit uit omdat ik ruimte genoeg heb omdat er vroeger 4 kiezen zijn getrokken voor mijn beugel. dus ze zitten keurig in 1 lijn met mijn andere kiezen. gelukkig! want als ik alle verhalen zo lees, dan doet verstandkiezen volgens mij veel meer pijn dan gewone kiezen trekken.
blue_kim schreef:ik hoorde laatst van mij TA dat is ze alle 4 allang heb. wist het niet eensnooit iets gevoeld ofzo. maar ze hoeven er bij mij neit uit omdat ik ruimte genoeg heb omdat er vroeger 4 kiezen zijn getrokken voor mijn beugel. dus ze zitten keurig in 1 lijn met mijn andere kiezen. gelukkig! want als ik alle verhalen zo lees, dan doet verstandkiezen volgens mij veel meer pijn dan gewone kiezen trekken.
AnnaaX schreef:Ik lees ook even mee
Ik vind de tandarts al doodeng, en nou voel ik sinds een week ofzo linksboven mijn verstandskiezen doorkomen.
Gaat zoiets snel?
Ik moet nog een afspraak voor de tandarts maken, maar eigenlijk durf ik niet zo goed