Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Voor mijn labret gebruikte ik de blauwe listerine, 1 deel op 4 delen water wel!!
Mazzel-meid schreef:magic_lover; ik gebruik sinds een paar dagen Bocasan, echt ontzettend vies spul maar het werkt echt super. De onderkant van m'n tong is bijna niet rood meer en ook het opgezwollen trekt netjes weg!
Ik blijf alleen zo'n enorme kuil in m'n tong houden, net achter m'n bovenste bolletje? Vooral na 't slapen zit er zo'n grote kuil in m'n tong... gaat dat weg?
Share schreef:aaaaah, helphelpik heb gruwelijke jeuk aan me labret! tis ook een btje rood aan de buitenkant, de binnenkant ziet er netjes uit! iemand tips?
lovertje13 schreef:Volgens mij is mijn navelpiercing aan het uitgroeien, ik heb hem nog niet zo gek lang, maar ik heb er nu een 8 mm in en toen ik hem erin deed paste deze gewoon mooi, ong. 1mm staafje te zien, maar nu zie je zéker 4 mm staafje !
Mazzel-meid schreef:magic_lover; ik gebruik sinds een paar dagen Bocasan, echt ontzettend vies spul maar het werkt echt super. De onderkant van m'n tong is bijna niet rood meer en ook het opgezwollen trekt netjes weg!
_Scarlet_ schreef:Voor de mensen met een tongpiercing, als jullie een nieuw bolletje erop doen, ontsmetten jullie die dan? En zo ja, met wat? Ik heb de andere gewoon ontsmet met gekookt water en zeezout, en heb nu net de bestelde bolletjes binnen dus dat ga ik daar ook maar mee doen.
Moirsa schreef:wat is een bloemkooloor
![]()