Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendjuh schreef:Dat lijkt me ook erg te gaan vervelen zolang op je rug liggen? maar ja als het niet kan ( vanwege pijn ), dan lig je natuurlijk het beste en het fijnste op je rug.
MissJ schreef:Hmm, het is wel shocking dat ik volgende week al moet.
Maar aan de andere kant, eng is het toch wel, dat is in november niet anders.
Ik zit nu foto's op borstenforum te kijken, maar als ik dat zo zie, zou ik me spontaan weer afmelden.
vinos schreef:Waar is het borstenforum? linkje aub
wendjuh schreef:haha snap goed dat je ongeduldig bent! ikke was dat ook, je zit maar te wachten en te wachten tot je eindelijk is een datum weet,. gelukkig heb ik niet zo lang hoeven wachten als jou en word ik vrijdag geopereerd. ik hoop voor je dat je snel de datum weet!
Robijntjah schreef:Is niet altijd fijn hoor
Vorige keer kreeg ik een week van te voren een telefoontje, dus weinig tijd om me zenuwachtig te maken...
Nu weet ik het dus al even, en wordt echt met de dag zenuwachtiger!
Robijntjah schreef:Is niet altijd fijn hoor
Vorige keer kreeg ik een week van te voren een telefoontje, dus weinig tijd om me zenuwachtig te maken...
Nu weet ik het dus al even, en wordt echt met de dag zenuwachtiger!
Fairytail schreef:ik wist niet eens dat hier een topic over was op bokt!
Ik denk er zelf al een poosje over om ze te laten verkleinen maar durf het toch niet echt aan.
Waarom hebben jullie het laten verkleinen hoe oud waren jullie toen?
MissJ schreef:Fairytail schreef:ik wist niet eens dat hier een topic over was op bokt!
Ik denk er zelf al een poosje over om ze te laten verkleinen maar durf het toch niet echt aan.
Waarom hebben jullie het laten verkleinen hoe oud waren jullie toen?
Omdat het geen gezicht was, ik ontzettende last van nek, schouders en rug had en ook snel moe was en veel hoofdpijn had. Die klachten zijn eigenlijk allemaal verdwenen of veel minder geworden na de operatie.En ik was 23 toen ik het heb laten doen.
Fairytail schreef:de klachten die jullie beschrijven zijn eigenlijk dingen waar ik ook last van heb in het dagelijks leven, alleen heb ik ook een ongelukje gehad waardoor ik met rugklachten loop ik heb dat inmiddels al 3 jaar maar ik weet niet of het aanhoud door mijn borsten.
Ik ben 1.83 en heb omvang 70 cub GG/H omdat ik snel last van mijn rug krijg kan ik lang niet alle sporten doen dus afvallen lukt me erg moeilijk, ben nu 6 kilo afgevallen en dus van een ruime H naar een GG gegaan..