Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XladyX

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 00:31

Oei Sannens dat klinkt heel erg heftig. Ik snap helaas deels wat je meemaakt door onze ervaring met onze eerste.. dat was ook een verschrikkelijk eerste half jaar maar godzijdank daarna goed gekomen, ik hoop voor jou hetzelfde en zo snel mogelijk!! Hou vol, je doet het beste wat je kunt zo te lezen en uiteindelijk kom je er echt uit.

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-25 19:06

Ahh spannend Solleke!! Hopelijk inmiddels je kleintje al in je armen <3

Oohhh en wat veel dames alweer aan het werk!! Fijn dat het bij iedereen zo goed gaat!! *\o/* en knappe kinders die goed Groeien

Jullie hebben echt een hele zware periode gehad zeg Sannens! ;( Hopelijk nu de problemen boven tafel en vanaf nu alleen maar vooruit

Hier gaat het ook goed. De kleine dame groeit als kool! Inmiddels 5525 gram en 61 cm. Drinkt nog volledig uit de borst en drinkt juist dramatisch uit de fles helaas. Van 4-12 weken ging het top. Maar vanaf dat ze 12 weken is, is het een drama. Inmiddels ook van fles gewisseld. Hiermee gaat het wel iets beter. Ik heb gelukkig nog drie weken verlof. Echt nog geen zin om weer te beginnen haha. Gister zijn we voor het eerst naar babyzwemmen geweest. Ging erg goed en was erg leuk

J0anieke

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 15:49

Jaa leuk babyzwemmen! Heb ik echt heel veel met mn oudste gedaan. Ik ga denk ik komende vrijdag met Scott. De fysio komt die middag ook, dus dan neem ik denk ik maar de hele dag gelijk vrij. :D
En de kop is er eindelijk af wbt paardrijden. :') Ik ben sinds deze week ook weer aan het werk, dus ik dacht, nu moet ik ook maar weer naar het paardje.. Dus net heerlijk gereden en m'n man had twee makkelijke kindjes thuis. Was heel fijn en smaakt naar meer! <3

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 12:39

Bijna een maand verder sinds de laatste post.. hoe gaat het hier met de dames en jullie kleintjes allemaal?

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-25 15:39

Hier gaat het goed! Dit is mijn laatste maandje verlof, daarna weer aan het werk. De kleine doet het goed, is echt een heerlijk mannetje die 's nachts gelukkig vrij goed slaapt (even afkloppen :D ). Overdag zijn het vooral kleine hazenslaapjes, wat soms een uitdaging is met nog een peuter. Ik weet ook weer waarom ik geen baby mama ben... :+ Hele dag met die slaapjes bezig zijn en proberen om hem te laten slapen... Dat oneindig wiegen en heen en weer lopen met de draagzak en zitten in een donkere kamer met white noise. Niks voor mij! Geef mij maar een eigenwijze peuterpuber. Bij mijn oudste werd het slapen beter met een maand of 4 of 5, dus fingers crossed. Maar verder genieten we nog wel hoor :D . Het is echt een klein lachebekkie, en iedere keer als hij lacht smelt ik... En ook zijn grote broer neemt zijn rol als grote broer superserieus en is ontzettend lief voor hem! Dus dat maakt ook een hoop goed.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 13:22

Schop hem even omhoog om te melden dat het enorm goed gaat met onze kleine man
Heel tevreden, lacht enorm veel. Begint ook met rollen nu en zijn eerste 2 tandjes zijn door.
Hij eet ook flink er op los