Ja , en ik ben de jongste ook niet meer , en dat merk ik echt wel .
Mijn lijf heeft gewoon meer tijd nodig om te herstellen .
Zo , straks naar Hilversum . Plan van aanpak bespreken voor mijn knie

Hoppa @ MuSLi , alweer 40 km in the pocket

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thami schreef:Haha beelddenker Time?
Kop over kop is dat je om de beurt op kop rijdt, de ander dan strak in het wiel en uit de wind. Was gisteren met die wind ook goed te merken dat verschil
MarliesV schreef:Hoop stiekem dat ze nog een overjarig model, met mooie korting, in mijn maat hebben staan (en niet in een vreselijk lelijke kleur). Vanmiddag maar eens kijken.
Thami schreef:Time ik hoop dat je een goede modus vindt qua training en rust, en dat je toch de doelen kan halen die je wilt. Het lopen is dus de bottleneck begrijp ik?
MarliesV schreef:MuSli, als je toch niet echt technisch mountainbiked, dan is een gravel echt prima. Daar kan je op heel veel plekken goed mee weg, alleen echt technisch werk is hij niet geschikt voor, omdat je dan vering mist.
Time, wat een ontzettend gave fiets, dromen mag he!
Padoertje, die is afgeschreven, net als die van mij, alleen brengt die veel minder op. Hij was al een keer toe aan wat anders, dus ik verwacht dat hij stevig bij betaald en ook wat anders koopt.
Heeft het geluk dat hij van een vriend van ons een fiets kan lenen, dus niet direct zonder zit.
Daarbij hebben wij beide een gravelbike, maar ja, is toch anders....