Als iemand een receptje heeft..?  
 De Wintercake van Koopmans doet niks, die heb ik al geprobeerd, haha.
Saskia, dat is zo schattig
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
  ! 
. En wat goed dat hij alweer aan het groeien is! Altijd fijn als dat zo lekker gaat.
.
 het gaat al steeds beter (of er gebeuren minder ongelukjes haha) gelukkig!
 ). Vandaag de verloskundige nog op bezoek gehad en dat afgesloten. Nu moeten we het zo echt weer helemaal zelf doen.
. De buitenlucht helpt altijd om even je hoofd wat leger te krijgen. Ben echt een buitenmens. Vijf uur voor de bevalling was ik nog met de bakfiets op de boerderij 
, dan is zo'n week binnen zitten vrij heftig haha!                                                         

Ik herken dat nog wel van de vorige keer, dat je lekker in je eigen stulpje wil blijven met je eigen mensen. 

. Ik heb me daar vorige week echt heerlijk in laten gaan, bizar hoe bevredigend het sorteren en ordenen van dat ieniemienie spul is. 
. 
 . Maar vandaag is ze bij de opvang dus ik weet wat ik ga doen vanmiddag  

Ik kom wel in slaap, maar word een keer of vier wakker om naar de wc te gaan 
  En niet op je rug mogen liggen is ook stom, dat ligt nu zo goed..

. En dat opsluiten in de eigen bubbel is herkenbaar 
. Hoe ging je groeiecho?
. Mijn kraamverzorgster verklaarde me voor gek dat ik graag de kleertjes wilde opvouwen, maar het is zo rustgevend 
. Hoe gaat het bij jou?
.  Sowieso vertelt ze aan iedereen die we tegenkomen dat Klaas in de wagen ligt 
. Heel lief.
. Zoveel zin in!                                                         

Dus stom.

Hij drinkt nu wel supergoed en laat eigenlijk nooit iets staan.                                                         
.
. 
. Het bleek dat mijn SI-gewricht verplaatst en geblokkeerd is, waarschijnlijk tijdens de bevalling. Dus dat is weer op de juiste plek gezet en losgemaakt. Het voelt nu vooral heel vreemd, maar mocht je dus ergens een beetje last van houden na de bevalling, laat je vooral op tijd even nakijken bij een fysio of osteopaat!                                                         
. Op m’n rug heb ik het gevoel dat ik word platgedrukt. 
. Het is ook allemaal maar net wat je zelf wilt, kan en waar je zin in hebt. Sommigen mensen kunnen er zo ingewikkeld en moeilijk over doen  
                                                         Taartje schreef:Het is de onderste holle ader die je dicht drukt als je op je rug ligt.
Vanaf 30 weken wordt aangeraden om niet meer of zo min mogelijk op je rug te gaan liggen, en het beste is je linkerzijde.
Maar bij yoga zijn er ook dames die gewoon op hun rug kunnen liggen, ik heb zelf ook nog nergens last van bv.
*knip*