Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 12:14

Sterkte LinsxDot! :knuffel:

Ik ben hier een beetje afwezig, heb al vanaf september veel ‘menstruatie’ krampen (24/7) en heel hevig vloeien. Ze denken aan endometriose, wachttijd voor een kijk operatie duurt alleen heel lang. Zit mezelf helemaal gek te maken dat mijn kinderwens nooit vervult mag worden. Dus ik probeer het allemaal wat los te laten en trek mij eerst even terug uit dit topic.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 13:47

He bah Linsxdot, t blijft dus maar gaande..

Wij mogen dus 'officieel' tegelijk gaan testen primavera.
Ik probeer maar niet te denken dat de klachtjes die ik heb een mogelijke zwangerschap zouden kunnen zijn.. Maar soms slaat je hoofd even op hol :+

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 14:01

Taartje schreef:

Ik probeer maar niet te denken dat de klachtjes die ik heb een mogelijke zwangerschap zouden kunnen zijn.. Maar soms slaat je hoofd even op hol :+

Wanneer mogen jullie testen? :)

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 14:07

Barbabientje schreef:
Taartje schreef:

Wanneer mogen jullie testen? :)

Woensdag.
Maar mijn cyclus is nog een beetje raar door de zwangerschap/miskraam /curretage dus afwachten hoe of wat.

Primavera

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 15:53

Spannend taartje! Ik heb hetzelfde :P wil het zoo enorm graag! Voel nog steeds niks wat ik normaal voel bij een menstruatie (liiichte krampen gehad gisteren) maar normaal voel ik hem een week van te voren aankomen..

Pff zal mezelf wel weer onnodig gek aan het maken zijn want de hoop is toch wel aan het vervliegen moet ik zeggen.
Vanmorgen weer negatief. Ben +/- 10/11dpo nu dus had verwacht al positief te testen als t raak zou zijn.

Geduld is een schone zaak, maar dat heb ik niet meer :+

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 16:26

Hier kan ik dinsdag testen maar wacht gewoon weer paar dagen minimaal. Cyclus schommelt zo erg dat ik geen valse hoop wil. Heb wel zoals vaker klachten _O-

Sterkte met het afwachten van het onderzoek jannickee

Sterkte met het bloed verlies linsxdot :(:)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 17:39

Jannickee schreef:
Sterkte LinsxDot! :knuffel:

Ik ben hier een beetje afwezig, heb al vanaf september veel ‘menstruatie’ krampen (24/7) en heel hevig vloeien. Ze denken aan endometriose, wachttijd voor een kijk operatie duurt alleen heel lang. Zit mezelf helemaal gek te maken dat mijn kinderwens nooit vervult mag worden. Dus ik probeer het allemaal wat los te laten en trek mij eerst even terug uit dit topic.

Dikke knuffel voor jou jannickee!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 18:23

Spannend dames! Succes met wachten

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 19:43

Primavera schreef:
Spannend taartje! Ik heb hetzelfde :P wil het zoo enorm graag! Voel nog steeds niks wat ik normaal voel bij een menstruatie (liiichte krampen gehad gisteren) maar normaal voel ik hem een week van te voren aankomen..

Pff zal mezelf wel weer onnodig gek aan het maken zijn want de hoop is toch wel aan het vervliegen moet ik zeggen.
Vanmorgen weer negatief. Ben +/- 10/11dpo nu dus had verwacht al positief te testen als t raak zou zijn.

Haha ik heb dat nu ineens wel, ben heel rustig en heb alle geduld qua testen, maar wel dat ik denk vanalles te voelen hoor.
Komt denk ook omdat ik een zwangerschap enorm spannend vind.

Iloveiswan jij ook succes met testen! , ik snap nu ook waarom een cyclus die wisselt enorm lastig is.
Ik was hiervoor juist altijd heel stabiel. Testte enkel om het voor mezelf duidelijk te hebben dat ik echt negatief was en dan was ik vaak ook meteen ongesteld haha

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 19:44

Primavera schreef:

Haha ik heb dat nu ineens wel, ben heel rustig en heb alle geduld qua testen, maar wel dat ik denk vanalles te voelen hoor.
Komt denk ook omdat ik een nieuwe zwangerschap enorm spannend vind.

Iloveiswan jij ook succes met testen! , ik snap nu ook waarom een cyclus die wisselt enorm lastig is.
Ik was hiervoor juist altijd heel stabiel. Testte enkel om het voor mezelf duidelijk te hebben dat ik echt negatief was en dan was ik vaak ook meteen ongesteld haha

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 11:28

Vanmorgen nog altijd negatief. Vrees dat we door gaan naar de volgende ronde.

Ergens ook niet slecht misschien. Ben de afgelopen maanden hard aan het werk geweest om mijn zwangerschapskilo's van Liam kwijt te spelen en op 1 na ben ik ze alle 11 kwijt!

Bovendien ben ik dan ook niet zover als we op wintersport gaan in januari en dat kan ook alleen maar voordelig zijn denk ik dan :)

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 07:53

Het kan nog hè!

Ik ga zo dokter bellen of eerder kan ik kan niet meer lopen van de pijn in me buik. Ik ga dit niet vol houden tot morgen helaas. Als ze geen plek hebben ga ik na 5 uur de spoed post bellen. Het bloed blijft maar gaan en krijg er ineens dit bij.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 08:46

LinsxDot schreef:
Het kan nog hè!

Ik ga zo dokter bellen of eerder kan ik kan niet meer lopen van de pijn in me buik. Ik ga dit niet vol houden tot morgen helaas. Als ze geen plek hebben ga ik na 5 uur de spoed post bellen. Het bloed blijft maar gaan en krijg er ineens dit bij.

O joh meid, zeker doen hoor.
Je mag hier ook je verloskundige voor bellen he, die kan ook veel regelen.
Ik heb ook zulke vreselijke pijnen gehad uren lang en dagen lang en geen pijnstiller hielp, toen had ik ook allang moeten bellen voor hulp, maar niet gedaan. en dan werken mn man en ik nog beiden in de zorg ook...

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 08:48

Ja alleen ik weet niet wat ik met verloskundige moet, ik voel me altijd bezwaard enz. Ga nu werken met mega veel pijn en dan uit werk 11 uur de dokter bellen of ik meteen langs kan. Gisteren de honden uitgelaten met veel pijn en dacht even slapen komt wel goed maar helaas niet

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 09:00

LinsxDot schreef:
Ja alleen ik weet niet wat ik met verloskundige moet, ik voel me altijd bezwaard enz. Ga nu werken met mega veel pijn en dan uit werk 11 uur de dokter bellen of ik meteen langs kan. Gisteren de honden uitgelaten met veel pijn en dacht even slapen komt wel goed maar helaas niet

De verloskundige is tot 6 weken na je miskraam nog eigenlijk de zorgverlener die je rondom je miskraam moet begeleiden.
Dus eigenlijk is dat diegene die je moet bellen.
Echt niet bezwaard voelen, dit hoort niet zo hoor.
In de miskraamfolder staat ook dat je moet bellen bij heel veel pijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 09:51

LinsxDot schreef:

Dit klinkt echt niet goed.. Ik zou inderdaad nu je verloskundige of arts bellen, deze pijn hoort niet. Kun je uberhaupt wel werken zo?

Je verloskundige kan een spoedecho maken, dat kan je huisarts niet. De verloskundige kan contact opnemen met de poli in het ziekenhuis en hebben vaak meer ingangen daar dan je huisarts. Echt voel je niet bezwaard en ga gewoon bellen! Sterkte, hopelijk kunnen ze je helpen.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:08

Heb gebeld ze zegt de alarm bellen gaan niet af dus komt goed alleen even bloed prikken. Ga dus morgen gewoon nog naar de dokter want dit schiet ook niet op.

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:00

Opzich wel fijn om te horen dat er niet direct alarm bellen af gaan maar je probleem word daardoor niet minder. Even langs de huisarts kan sws geen kwaad :) hopelijk kan die je wel helpen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:12

Ik hoop dat ze je kunnen helpen Lins :knuffel:

Ik had net donkere afscheiding dus ik denk dat ik “ongesteld” ga worden zonder eisprong. Ben heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen woensdag.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:22

Word zo moe van alles komop jongens.. ik had verwacht snel er vanaf en nog 1 keer eisprong en kans voor ziekenhuis. Maar helaas. Gaat hem niet meer worden! Me lichaam laat me in de steek.

Oh wat balen Lau!

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 16:42

Balen lautje.

Hier nu net begonnen met ovaluatie testen dus even afwachten.

Toffeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 16:50

Wat heftig LinsxDot! Hopelijk kan de huisarts wat voor je betekenen.

Balen Lau. Kan het ook zijn dat je de eisprong gemist hebt?

Ik ben al bijna een week over tijd, maar test nog steeds negatief. Ik denk dat het misschien door de booster-prik komt. De vorige keer was mijn ongesteldheid toen ook een paar dagen later.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 17:05

Toffeltje schreef:
Wat heftig LinsxDot! Hopelijk kan de huisarts wat voor je betekenen.

Balen Lau. Kan het ook zijn dat je de eisprong gemist hebt?

Ik ben al bijna een week over tijd, maar test nog steeds negatief. Ik denk dat het misschien door de booster-prik komt. De vorige keer was mijn ongesteldheid toen ook een paar dagen later.

Nee heb totaal geen ovulatie gerelateerde klachten gehad. Bij de gyn zeiden ze al dat ik een cyclus van 40+ dagen heb. En dus ongeveer 3 eisprongen per jaar dus het is altijd gokken. Maar weet zeker dat ik hem niet gemist heb want dan had de gyn hem de vorige week wel opgemerkt in mijn bloed.

Balen toffeltje, kan het niet nog komen? De booster doet volgens mij echt veel met je menstruatie.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 09:46

Hier maar getest maar negatief, dus op naar de volgende ronde.
ben op vakantie in texel dus beetje jammer dat ik hier ongesteld moet worden.

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 10:23

Oh balen onbewust ben je er toch veel mee bezig.

Wel lekker even op vakantie